Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan får man seg venner/kjæreste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jasså, du tror at du er talk of the town? Alle vet hvem du er? Ryktene florerer og alle bruker tankekraft på deg fremfor seg selv og sitt liv?

 

 

 

Ta deg en bolle a, det er feil, hver mann tenker mer på seg selv enn han tenker på deg.

Endret av dkny
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blir nok antageligvis snakket mindre om han enn OP selv tror, men å skuffe det under en stol at ungdommer i den alderen bruker unaturlig mye ressurser på baksnakking, vil bli vanskelig. I så fall trenger du en stor stol.

 

Å få tomme rykter kastet etter seg er en ting, men om han blir utsatt for direkte mobbing er saken en annen. Unger er utspekulerte sånn sett.

 

Gidder bare ikke gi karen noen falsk trygghet ved å dekke over realiteten her...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slutt å tull.

 

Ok, jeg skal slutte å tulle. Det er tydelig at du er ALT for redd for hva andre tror om deg til at du klarer å gjøre noe som helst, når du ikke engang klarer å utlevere stort mer enn enkeltsetninger i din egen tråd på et anonymt forum der det er tydelig at folk kun er ute etter å hjelpe.

 

Skriv minst 250 ord om situasjonen din, inkludert disse horrible ryktene du snakker om, så folket her får litt å ta tak i, ellers fortjener du strengt tatt ikke den hjelpen du ber om.

 

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enkelte folk er som en venn av meg en gang sa "ikke reparerbare med dagens teknologi".

 

Wendelinho er nok en av dem. Det du vil oppnå med disse innleggene dine, er ikke å faktisk forbedre deg, men heller å søke sympati og få høre at noen andre føler med deg, og få en liten tilfredstillelse som er lett å oppnå, men ikke varer veldig lenge, og ikke løser noen verdens ting. Tvert imot gjør det bare vondt verre.

 

Majoriteten av misfornøyde folk foretrekker det fremfor å starte på det utrolig vanskelige og tidkrevende prosjektet det er å gjøre det som må til for at de skal bli lykkelige. De mangler den drivkraften som må til for å få ut fingern og sette i gang med trening, bli mer sosial, få seg en skikkelig jobb eller whatever.

 

Man må liksom synke ned til et visst punkt, der man er så misfornøyd og ulykkelig at man enten tar seg selv i nakkeskinnet og gjør de grepene som må til for å komme seg ut av det, eller man gir helt opp og mister alt håp.

 

 

Til slutt kan jeg ta med at jeg vet ikke hvordan det er å VÆRE stygg, men jeg vet utrolig godt hvordan det er å FØLE seg stygg. Jeg gjorde også det da jeg var på din alder, men etterhvert merket jeg at en og annen jente faktisk var interessert i meg og syntes jeg var kjekk, og det skjer bare oftere og oftere nå. Jeg er ingen superhunk, men det trengs heller ikke for at jenter skal bli interessert. Men når man føler seg stygg, stråler det så utrolig godt igjennom, og er fryktelig uattraktivt.

 

Og husk at som gutt har du mye mer å spille på for å bli attraktiv enn utseende. Jenter generalt er ikke så opptatt av utseendet når de blir tiltrukket av noen som det gutter er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...