Skjelvgråt Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 lol verden går ikke under i 2012 Yamas. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Enig med BadCat. Drit i de jentene nå, til du føler deg tryggere på deg selv og har litt erfaring. Skaff deg først og fremst flere venner. Du kan bruke festen din til det, fremfor å "lure" de jentene du sier du liker. Inviter heller folk, både gutter og jenter, som du liker/tror du kan like til festen din, og start med å bli kjent med dem. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Ok. SÅ råd 1 er overstått, kan jeg gå vider da TWFA? PS. Den eneste jenten som har kontakt med gjengen ville heller ikke. Endret 16. februar 2011 av Yamas Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nei, da vil dem ikke. Og, hvia henta er pen. Hva har hu å tape på å ikke komme i din bursdag? Hu kan sikkert få seg noe bedre^^ Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg mente ikke at du skulle gi opp jenter, men får du ikke en jente etter feks 5-15 minutter så sjekker du responsen hos en annen jente istedet for å "stange hodet gjentatte ganger inn i en mur". Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nei, da vil dem ikke. Og, hvia henta er pen. Hva har hu å tape på å ikke komme i din bursdag? Hu kan sikkert få seg noe bedre^^ Den var usaklig. Hun har ett godkjent utseende men positiv personlighet og sinnekontroll eksisterer ikke der. Da går vi over til Rådet 2. Slik får man seg venner Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hva tenker du selv om dette "rådet"? Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg kan ikke tenke uten hjelp. Hva tenker dere? Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 16. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg kan ikke tenke uten hjelp. Hva tenker dere? Prøv, Yamas, prøv. Du skal få en tenkepause. Jeg stenger tråden nå, og så åpner jeg den igjen når du har noe å poste... Bare send meg en PM. Og ja, dette er maktmisbruk. Men det er gjort i beste hensikt. Dersom du vender tilbake til at folk skal fortelle deg hva du skal gjøre og du ikke gjør det så havner bare tråden på flametoppen igjen. Du har fått en ny sjanse nå, fordi jeg har investert noen timer i denne saken. Bruk den. Geir 21 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg