Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hvordan får man seg venner/kjæreste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ett bra råd, tror jeg. Jeg er ikke så flink til å begrunne ting selv, men jeg er syk nå, og ikke i form til å skrive over 200 tegn/bokstaver for å få fram en mening, det eneste jeg tror er at den som er veldig anvendelig har lettere for å bli likt, fordi han kan bidra på flere fronter enn bare en standardfront. Jeg tror at den som går rundt og er syk ikke vil få særlig oppmerksomhet, kanskje bare en og annen gang ett spm. om hvorfor han er sint.

Jeg tror at kjærester er enklere da fordi de ser at du har flere sider, og de ser at du er åpen for å ta i mot flere beskjentskaper.

Her har du det Geir.

Skal jeg begrunne for deg Zarac hvorfor jeg gjør det utifra manipulering, taktikk og strategi?

Lenke til kommentar

Hvis det ikke er sagt allerede:

Les "How to Win Friends and Influence People" av Dale Carnegie (Går for under 4$ på amazon)

Dale Carnegie er en veldig flink forfatter som vet hva som er viktig for å få andre til å like deg, og han gjør en særdeles god jobb i å formidle prinsippene han har kommet opp med, til leseren.

Lenke til kommentar

Er det eBook eller ''ekte''-utgave? Oversatt til Norsk?

Hva betyr Influence?

OG dere som ikke har noe positivt å komme med, gå vekk.

Speedbatov svarte på influence spørsmålet ditt...

De som er på amazon er "ekte" utgaver (finnes sikkert eBooks der også...)

http://www.libris.no/dale-carnegie--hvordan-vinne-venner-slik-far-du-innflytelse-og-fremgang--9788292605660.aspx <--- Norsk utgave (dog en del dyrere)

Lenke til kommentar

Skal jeg begrunne for deg Zarac hvorfor jeg gjør det utifra manipulering, taktikk og strategi?

Det trenger du ikke. Jeg vet at alle grunnene dine bunner i usikkerhet, troskyldighet og ignoranse. Hadde du fulgt rådene fra begynnelsen, som jeg vil datere til november 2009, ville situasjonen din vært helt annerledes i dag, sannsynligvis bedre. Men den tiden får du aldri tilbake.

Lenke til kommentar

En fra hver klasse:

Sånn at det blir mere fordelt.

En fra hver ''gjeng'':

Sånn at det blir ett felleskap over dette, at jeg ikke inviterer 9 av 10 som er fra samme gjeng, da vil oppmerksomheten på meg, på mn dag gå bort.

Dere skrev selv at det da burde spre seg hvor bra bursdagen var eller er, så jenta vil angre. Derfor er jeg taktisk smart som velger å invitere noen av de hun er mye med.

Lenke til kommentar

Jeg skrev at om bursdagen blir bra, så kan det hende hun hører om det og angrer på at hun ikke dro. Men for at bursdagen skal bli bra, og ryktet spres, krever det en liten innsats. Og igjen at kanskje flere fra samme klasse og gjeng blir invitert. Ser for meg at stemningen kan bli litt trykt om det omtrent bare er folk som ikke kjenner hverandre der, for da må halve festen brukes på å "bli kjent".

Så du kan velge å få festen til bare å handle om deg, eller få festen til å bli bra og gøy for alle som kommer. Får du til begge er det flott, men slikt taktikkspill virker litt tvilsomt.

Lenke til kommentar

Hmm... Jeg ser nå hvilke som har kontakt av 10.

5 fra min

3 fra C

1 fra B

1 fra A

Jente 1 fra min er i gruppe med ''De jeg liker''

Gutt 1 fra C, Jente 1 fra C og Jente 2 fra C er i gjeng

Eneste gutt og eneste elev fra B er ikke med noen gjeng

-||- A -||-

Så den eneste som kan spre det videre er Gutt 1 i B og Jente 5 fra D (min)

Fordi jentene jeg liker går i B.

A har ett naboforhold med tanke på base/felles klasserom, men inget nært forhold.

Når jeg ser over dette, så blir det litt tynt, jeg har to muligheter.

Jeg kan bruke Jente 1 og 2 fra C for å spre det videre til gjengen de er med, der er det èn fra B, en ikke-invitert og ikk-tilgjengelig.

2 håp. Ingen særlig nære, og jeg skal max invitere 9 det blir 10 med meg.

Lenke til kommentar

Yamas:

Å lese bøker for å etterligne PUA funker ikke. Det blir som om du tar et videopptak av en kampsport-ekstert som har brukt 20 år på å få inn bevegelsene og så skal du få til akkurat det samme på noen uker. Finn din egen ting som funker for deg. Du er deg, da funker det best å være det beste av deg selv og ikke etterligne noe du ikke er. Det kan gi deg litt innsikt å lese slike bøker, men at en bestemt teknikk skal virke for akkurat deg er mindre enn å vinne en større sum på skrapelodd.

En del PUA-konger har ikke lagt ned mer kvinner enn at det kan telles på en hånd. Det stopper de ikke fra å holde PUA-kurs og lure deltagere til å betale tusenvis av dollar for noe som igrunnen ikke virker bedre enn hva som helst annet.

Alt er enkelt når man sier det, men å gjøre det i praksis er noe helt annet.

Det viktige er å tørre:

-være seg selv

-prate med damer

-gjøre en feil

-dumme seg ut

-innrømme feil

-ta en sjanse

-komme ut av komfortsonen

Bruker du ikke veldig mye tid på noen få jenter? Kanskje du bør finne nytt beite.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...