Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan får man seg venner/kjæreste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tråden ble akkurat 83 poster kortere. Hvis dere ikke synes tråden er verd å svare i, så la det være. Det er ingen unnskyldning for flaming og mobbing. La det stoppe her og nå.

 

Noen vil kanskje hevde at tråden ikke har noen fremtid, fordi TS ikke tar til seg svarene han får, og det er jeg tilbøyelig til å være enig i. Noen vil derav trekke den slutning at den derfor bør stenges, men da er jeg uenig. Det er hans problem og ikke vårt, og blir bare deres dersom dere fortsetter å svare i tråden. Det er nemlig helt frivillig om man vil svare, men om man gjør det så skal det være saklig. Her på forumet er det ikke deres jobb å få antatte troll til å sprekke.

 

En bruker lurte på hvem som hadde gitt TS en ny sjanse på forumet, for sitat "å kunne gi ham et spark bak." Vel, det var meg, det er slikt jeg har ansvaret for. Om vedkommende vil utfordre meg i øvelsen klassisk rævspark så er han velkommen til Bergen. Hvorvidt TS har tatt vare på sjansen han har fått skal jeg ikke diskutere her, det er off topic.

 

Om TS eller andre har søkt modstilling, og hvilke sjanser de måtte ha, skal jeg heller ikke diskutere i plenum. Det er vår avgjørelse og vår alene.

 

Nok om det.

 

De som måtte ha kommentarer til dette kan sende meg en PM. I tråden får dere holde dere on topic.

 

Geir :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...