Yamas Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Elendig, jeg fikk ingen nærhet, jeg har gått til psykolog, og han sa at alle har en grunnmur i oppveksten sin, og min er litt ødelagt fordi jeg aldri fikk kjærlig nærhet som alle andre. Men tilbake til Tema. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Hvordan kjærlig nærhet da? At foreldrene dine ikke ga deg klemmer elns+ Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 At foreldrene mine ikke hadde nok penger til å kjøpe mat og kler til meg. Så jeg måtte addopteres bort, og siden den gang har ikke alt gått så bra, jeg mistet den grunnmuren jeg trenger for å tilegne meg kunnskap, ta i mot råd, fungere sosialt, og opptre som andre, normalt. Jeg har fått beskjed om at den kan bedres, men så har den gjort mine mottakerevner hemmet... Jeg går ofte til psykolog for å få åpnet døren til en ny verden. Men jeg ser alltid på meg selv som en taper i alle situasjoner, uansett. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Du er utrolig dårlig til å tolke tegn. Hun liker deg ikke og nå hater hun deg i tilegg, så hvorfor prøver du? Er hun den eneste pene jenta i verden? Slutt å fikser deg på en jente og heller prøv deg på alle jenter du synes ser attraktiv ut og har en god personlighet. Jenta di har ikke en gang en god personlighet. Uansett, de fleste forhold som ung går i vasken, så hvis du virkelig ønsker å bli sammen med henne for alltid så foreslår jeg at du dater noen andre jenter, blir erfaren med sex. Da kan du prøve deg igjen! Endelig en som gir meg tillit. Fant ut at hun ikke hatet meg, og at det bare var stress i hverdagen hennes at hun var slik hun var. Hun har egentlig en god personlighet hvis du blir kjent med hun. Ja, jeg vil virkelig bli sammen med henne, uten å gå andre veier. Jeg er evig takknemlig for at en ihvertfall gidder å skrive tilbake, så jeg slapp å be MOD komme inn her. Jeg spør venner av hun om råd, men ikke den gjengen som sitter med hun, men bare venner som vet nok i hvertfall. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Du er utrolig dårlig til å tolke tegn. Hun liker deg ikke og nå hater hun deg i tilegg, så hvorfor prøver du? Er hun den eneste pene jenta i verden? Slutt å fikser deg på en jente og heller prøv deg på alle jenter du synes ser attraktiv ut og har en god personlighet. Jenta di har ikke en gang en god personlighet. Uansett, de fleste forhold som ung går i vasken, så hvis du virkelig ønsker å bli sammen med henne for alltid så foreslår jeg at du dater noen andre jenter, blir erfaren med sex. Da kan du prøve deg igjen! Endelig en som gir meg tillit. Fant ut at hun ikke hatet meg, og at det bare var stress i hverdagen hennes at hun var slik hun var. Hun har egentlig en god personlighet hvis du blir kjent med hun. Ja, jeg vil virkelig bli sammen med henne, uten å gå andre veier. Jeg er evig takknemlig for at en ihvertfall gidder å skrive tilbake, så jeg slapp å be MOD komme inn her. Jeg spør venner av hun om råd, men ikke den gjengen som sitter med hun, men bare venner som vet nok i hvertfall. Ok, la oss si at hun har en fantastisk personlighet og er pen. En jente jeg møtte her i Kina er slik, og selv om vi skal møtes senere så skal jeg dra tilbake til New Zealand om en halv måned. Skal jeg slutte å date alle andre jenter og bare fokusere på henne og emigrere til Kina. Tror ikke det nei! Det er andre jenter her i verden. Og for å være ærlig, du burde fokusere på å få ditt første kyss med en jente du liker og dereter for å få henne i sengs. Du ønsker uansett å gjøre så mye som mulig med mange jenter før du bestemmer deg for en jente, fordi du vil bli lei av en jente. Du trenger å vite hva du ikke får ved å være sammen med en jente, du trener erfaring fordi selv om dere blir sammen så kan hun slå opp og da sitter du der igjen, gammel med lite erfaring. Du trenger å date mange jenter sånn at du kan finne en jente som passer deg godt. Og ikke lytt til vennene dine. De har ikke peiling! De fleste vet ikke hvorfor de får jenter. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 De jeg snakket med er jenter. Og jeg skal ikke noe annet sted enn til VGS om 4 mnd ca. Jeg kan jo ha hun på listen av jentene? Sitter litt fast. Du er den eneste som har gitt svar her på 20 dager, ca. Så jeg klager ikke på svaret, men det er uvant å få det. Jeg har 3 jenter på lista. Hun ink. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) De jeg snakket med er jenter. Jenter gir generelt sett dårligere tips enn gutter gjør. De færreste vet ikke en gang hva de er tiltrukket av og har en altfor idealistisk syn på kjærlighet. Spør jenter heller om hvordan man skal tiltrekke gutter og spør gutter om hvordan man skal tiltrekke jenter. Men helst bruk internett, fordi selv om man får jenter betyr ikke det at man vet hvorfor. Og jeg skal ikke noe annet sted enn til VGS om 4 mnd ca. Jeg kan jo ha hun på listen av jentene? Sitter litt fast. Du er den eneste som har gitt svar her på 20 dager, ca. Så jeg klager ikke på svaret, men det er uvant å få det. Jeg har 3 jenter på lista. Hun ink. Ha henne på listen din. Jeg bare sier at du ikke skal fokusere på en jente. Jeg synes du skal legge fokuset vekk fra henne med en gang. Ikke ignorer henne, men lat som hun er en venn av deg. For de tre jentene du liker, prat med dem og samtidig ta litt på dem. Altså f.eks. når du drar en spøk og hun begynner å le så kan du ta på skulderen hennes. Jeg vil at du skal - Slutte å fortelle folk hvem du liker hvis det ikke er veldig nærme venner av deg. Det må også handlingene dine tilsi, fordi du har tydligvis gjort det veldig klart at du liker henne. Slutt å spør om tips fra dine venner. Ingen vil klare å gi deg en nøyaktig slagplan. Det vil være langt bedre om du leser litt PUA teori. - Vise selvtilitt. Hvis du ønsker å prate med noen så gå rett bort til dem uansett om det er en jente eller gutt. Tør å stirre folk i øynene, tør å ta på jenter også de du ikke liker. Ikke nøl! Slutt å oppføre deg nervøs. Det vil vise selvtilitt og det vil bli lettere å eskalere. - Begynn å ta på jenter du liker når du snakker med dem. - Slutt å fokuser så mye på den jenta. - Annarkjenn at det kan ta tid før du får kysset en jente. Du har mye å lære og hvis du jobber med å forbedre deg selv vil du bli kysset en dag. - Godta flere jenter. Du trenger erfaring! - Fokuser mindre på dating og mer på å få venner. Nå håper jeg at du tar dette til deg og prøver å gjøre det i praksis. Ikke spør meg om enkeltsituasjoner. Jeg vil ikke komme til å forklare alt dette på nytt. Popularitet og kjæreste handler ikke om enkeltsituasjoner, men hvordan du oppfører deg generelt. Endret 5. februar 2011 av Camlon Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Kan det ha noe med at jeg bare har 25 venner på Face at jenter ikke kommer til meg? Jeg har ikke noe problem med å følge trinnene dine på andre jenter, men på hun... Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Kan det ha noe med at jeg bare har 25 venner på Face at jenter ikke kommer til meg? Jeg har ikke noe problem med å følge trinnene dine på andre jenter, men på hun... Enda bedre grunn til å fokusere på flere jenter. Og mange av punktene mine handler ikke om den jenta. F.eks. 1, 4, 5, 6 og 7. Og du har 25 venner på face, fordi du ikke er sosialt flink nok. Jeg kunne hatt 25 venner på Face nå og det ville ikke ha blitt noe problem. Du gjør helt klart ikke det jeg sa om å gå rett bort til folk og prate med dem og ikke virke nervøs. Du fokuserer heller ikke på ditt sosiale liv og få deg en større bekjentskap. Fordi da hadde du blitt kjent med flere. Endret 5. februar 2011 av Camlon Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg kunne godt hatt flere. Men jeg føler aldri noe behov for det? Hvorfor? Hvor finner jeg punktene 1234 osv? Hva er det du egentlig ber meg gjøre på Mandag? Tirsdag? Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg kunne godt hatt flere. Men jeg føler aldri noe behov for det? Hvorfor? Jeg driter i hvor mange venner du har på Face og det gjør de i klassen også. Om de mobber deg for det, så er det fordi de liker å se reaksjonen din, ikke på grunn av hvor mange venner du har på Face. Hvor finner jeg punktene 1234 osv?Hva er det du egentlig ber meg gjøre på Mandag? Tirsdag? Hvis du ser på listen min, så er første nummer en, andre nummer 2. Og det er totalt 7 punkter. Og jeg vil at du skal følge listen min på mandag, tirsdag og alle dagene etter det. Du trenger ingen slagplan, fordi ingen kan vite nøyaktig hva du skal si. Jeg sier bare at du f.eks. skal slutte å være så nervøs, at du skal fokusere mer på ditt sosiale liv, at du skal ta på jenter og at du skal slutte å foksuere på den jenta. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg har vært forelsket 3 ganger, denne er den 3, og jeg har ikke lært av de to første å holde følelsene inne for meg selv. Hvorfor? Jeg vet jo selv at å si det blir dumt. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Du sa du ikke skulle spørre mer etter "ditt siste spørsmål". Nå har du fått svar på det. Se på tipsene du har fått gjennom hele tråden, og rådene du nettopp fikk av Camlon. Prøv det ut i noen måneder, og ikke spør om flere råd før du har gjort det. Lykke til! 1 Lenke til kommentar
eksotisk-lady Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 en ting er klart, å få seg en venn handler ikke om utseende.. det å få seg en venn er bare å henge med hverandre og holde kontakten, ikke mer enn det .. men å få seg kjæreste er ikke så veldig enkelt. både for jenter og gutter. er du modig, tar du intiativet, hvis ikke vent til du får tilbud og det kan ta sin tid Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 hehe. Har noen høyere status enn deg vil de ikke ha noe med deg å gjøre. Har noen lavere status enn deg vil ikke du ha noe med de å gjøre. Finner du noen som har samme status som deg vil du forsøke å være bedre enn dem. Du kommer til å være venneløs resten av livet med den atituden der. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg må legge til et veldig viktig punkts som vil bli lagt til som åttende punkt. - Slutt å bry deg! Om noen finner ut at du liker en jente og det er opplagt at de vet det, så sier du "jepp, jeg liker henne." stopp. Hvis noen sier "å du skrev navnet hennes i hånden din" så svarer du noe lignende "jeg skrev faktisk for noe annet, men du kan godt si det er henne.", hvis de forsetter så bare ignorer dem og gi dem korte svar. Ingen grunn til å bry seg om idioter. De vil nok prøve mer i starten, men når de merker at du ikke bryr deg så vil de slutte. Slutt også bry deg om alle mulige tegn. Om jenta di klapper eller ikke betyr ingenting. Bare lev livet, date mange jenter og nyt livet mens du er ennå ung. Dette er noe svært mange på diskusjon.no kan lære av, ikke bare du. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Bør nesten bytte navn på tråden til "Hvordan IKKE få seg venner/kjæreste". Tror at TS prøver litt for hardt. Jeg har aldri fått kjæreste av å prøve. De gangene jeg har hatt har det skjedd av seg selv uten at jeg prøvde. En gang spurte jeg om vi var sammen, og da sa hun "Ja, har du ikke skjønt det før nå." Jenter skjønner om du liker de og vil tidsnok vise om de liker deg. Spør gjerne om hun vil bli med og finne på noe, men aldri si at du liker en jente. Å si til en jente at du liker henne er nesten som å be om å bli avvist. Endret 6. februar 2011 av BadCat Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Yamas, fortell oss hvordan morradagen på skolen ble da Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg har ikke hatt muligheten til å følge rådene til Camlon og BadCat. Skolen er i morgen. Jeg har bare småpreika litt. Ja jeg skal oppdatere. Men noen tips til i morgen, bare i morgen generelt? Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 I dag gik det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg