Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan får man seg venner/kjæreste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ohei.

Dette må være årets tråd!

Angående saken, så høres jenta ut som ei bitch. Get over her.

Jeg har begynt å ta kontakt med folk. Og komplimenter er mere vanlig for meg pga løftet mitt.

Hun jeg sa det til, sa at jenta ikke likte å såre folk, men hun klikket helt, så SYYYKT! Du kan ikke tenke deg det. Jeg satte meg bare der, også kommer det haglende på:

''Hvorfor sitter du her?''

''Kom deg vekk!''

''JEG vil ikke snakke med deg''

Osv. osv. Jeg vet at det er fordi hun vet noen greier, men å reagere slik, slik at venniner må holde hun igjen før hun sier noe altofr galt hun kommer til å angre på.

Jeg snakket med noen venner ang. dette, og de sier at hun langt ifra er så engel som den jenta som sladret ville ha det til. Jeg så ondskap og djevelskap i øynene hennes fra jeg satte meg der. Herregud! Creepy!

Jeg snakket med noen venner og de sa at hun på barneskolen var ganske aggresiv, de burde kanskje sagt at hun er det fortsatt.

Jeg sa også at jeg ikke skulle la meg påvirke av henne, og bli skremt bort. Jeg, etter 3 uker borte fra ''gjengen'' vender tilbake, noen av dere ba meg vente så lenge. Så da... Det første jeg kommer til er... Ja... Jeg har alltid ønsket å inngå ett vennskap med de to venneinnene hennes, ingenting kan hindre meg i snakke med to andre personer, selv ikke hun, selvom hun er der, og snakker med dem. Hun avslørte meg noe sykt og avslo meg noe sykt, jeg trodde hun var 15, ikke 3 år med den oppførselen.

Jeg føler jeg blir litt lei av hun, men jeg er fortsatt godkjent forelsket.

Jeg vil ikke ''tape'' og fortsetter jakten på vennskap med vennene hennes, uansett. Hun bestemmer ikke hvem DE skal velge som venn. Stakkars jente. Og enda mere stakkars til hun som sladra. Jeg har slettet og blokkert hun sladrekjerringa flere ganger, men hun har mast seg tilbake, jeg føler meg delvis manipulert når hun gjør SLIKT mot meg. Da VET jeg at dette er siste gang jeg blokkerer og slettet sladrekjerringa, hun kan ikke prøve å komme tilbake nå på vennelisten min på Face. Hun har brent alle broer for meg. Jeg burde vist at ondskap var alt hun ville. Jeg inngikk veddemålet med hun, men jeg trodde hun brydde seg om andres følelser fremfor å vinne ett veddemål der det ikke engang var en premie.

Jeg avsluttet dagen med å si til henne (sladrekjerringa) :

''Veddemålet er ikke tapt før Sommerferien starter, det var fristen, vi avtalte det''.

Jeg gikk vekk fra jenta det gjelder jeg liker da hun måtte bli holdt igjen. Jeg visste at her kom ord til å hagle ned, og det slår tilbake på henne selv, - en gang. Jeg gikk rolig bort, jeg hadde ikke tapt. Hun hadde tapt, hun måtte bli holdt igjen av andre elever, tenk om en lærer hadde sett det. Hun hadde også tapt muligheten til å bli kjent med meg... Den gode siden av meg...

Her.

Jenta jeg liker.

Ingen får lov å snakke sånn til meg. Hun har utseende å beskytte seg med.

Og finner jeg hun utenfor skolens område...

Lenke til kommentar

Jeg tror nok kanskje du på innse at disse "vennene" dine bare kødder med deg. At de sier at du bare skal fortsette tyder jo bare at de er ute etter å se litt drama, og se at du driter deg fullstendig ut.

Du prøver virkelig å overtale oss til å gi deg råd ved å true med å hevne deg på henne?

Lenke til kommentar

Mitt forslag var å søle på hun og fucke det til for hun.

Alle andre mener jeg bør holde meg unna, altså venner i en annen gjeng jeg har vært med i det siste.

Jeg fikk en kåring på Ballet, og da la jeg merke til at alle andre klappet, untatt hun jeg liker. Jeg dansen med venninen hennes noe, men med en gang jeg nærmet meg hun eller vennenene hennes, mens hun var der, så så jeg ett usikkert blikk, litt oppgirr blikk, også gikk hun. Jeg vet at hun ikke er av festtypen, men det er ikke jeg heller, men det var langt ifra høy intensitet på dette skoleballet i forhold til vanlige fester, tror jeg.

Alkohol var ikke innblandet, det var ikke lov, så de kan umulig ha glemt det.

Jeg er forvirret.

Lenke til kommentar

Ballets gira.

Jeg snakket med vennen hennes (venn1) hun sa at hun ikke hadde noe i mot meg. Men så overhørte jeg en samtale av venn2, som sa at da tilfellet hendte, så sa hun at hun hatet meg. Hun kan virkelig ikke bruke slike ord og mene de, i hvertfall ikke i en slik situasjon, for de som leser hovedinnlegget forstår dette.

Lenke til kommentar

Nei, men jeg gjordet egentlig ingenting, hun hørte ting utifra forverret rykte. Nå må dere snart se å slutte å tulle. Jeg spør etter seriøse svar, og for en gang skyld har tenkt å ta de til meg.

Jeg har ikke fått tillit av MOD uten grunn.

Lenke til kommentar

Motakkelige som meg. Som jeg skal bli, hvis jeg får råd nå.

Jeg fikk vite at hun ikke hatet meg, vennine1 var lei seg for at det som hadde skjedd, selv om hun ikke var så altfor medvirkende, hun vet at dette var en sterk sak mellom 2 av hennes venner. Vennine2 holdt seg nøytral gjennom hendelsen og alt etter. Hun sa også at jenta jeg liker gjorde og sa det hun sa, noe overdrevet fordi hun var stressa med prøver og lekser for øyeblikket. Men på ett skoleball, der lærerne flyttet prøven til FØR ballet, fremfor etter, så man bare kunne konsentrere seg om å ha det gøy, så stikker hun når jeg går bort til Vennine 1 og 2, mens når jeg mottar prisen som Ballets gira, så er hun, av 150 elever, den eneste som ikke klapper.

Etter ballet snakket hun og vennine om meg, og de var enige om at de ikke hadde noe i mot meg, jeg har ikke fått det bekreftet at jenta jeg liker har det slik, jente 2 som sa dette, hun er nøytral, og jente 1 den andre vennina oppfører seg som om hun skulle mene det.

Jeg utnyttet ballet til noe positivt ang. vennskap med venninene i hvertfall, og å gi ett nytt blikk til jenta jeg liker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...