Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan får man seg venner/kjæreste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, wendelboe eller hva faen nicket ditt er. Nå er det på tide du prøver selv, og gjøre noe med situasjonen din, samme hva situasjonen er - ikke spør om mere råd. Jenta vil sannsynligvis ikke like deg. Now you choose to accept that, and move the fuck on. Jeg, jeg er ikke spesielt attraktiv eller noe (jeg ser vell mere fæl ut), men har da venner og det - tilogmed blitt kjent med flere, bare å ta kontakt det via, nettet, irl - hvor enn. Jeg gjorde nå det, klarte og bli kjent med ei som jeg, bare tilfeldig etter skolen gikk, snakket litt med. Endte med å gi et kyss på kinnet, og facebook det - uten noe klaging, samme gjeldt ei anna pen jente jeg traff, klarte å få 'a til å rødme, få facebook også videre. Så Attitude,attitude,attitude. Husk nå for guds skyld det. Jeg er så lei av å lese disse innleggene dine, og trådene dine - Der du trenger hjelp, klager også videre. Du tar jo ikke imot hjelpa! Du har fått så mye hjelp, men tar den ikke til deg.

 

På tide med at du begynner med mindre spørsmål, mere handling. Så hadde ting vært så mye bedre. Du kan da ikke kreve og få, og få. Når du ikke gjør noe ut av det vi sier, blir jo tomme ord da. Jeg er ikke her for å trøste deg, si at du har det så fælt, at ting blir bedre, også videre. For jeg gir en lang faen. Du er sikkert en kul fyr, start fucking acting like it. Mottoet ditt burde jo være "verba non acta" for du klarer aldri være stille med disse problemene dine, og kreve svar og svar - men tar deg aldri til deg.

 

Jeg, jeg som sagt, er ikke akkurat brad-pitt. Men snakker da fremdeles med jenter, og alt sånt- venner har jeg og. Noe du også har skaffet deg tydeligvis. Som sagt, det er holdningen din som rett og har gjort ting slik det er.

The world ain't all sunshine and rainbows. Men, du må være villig til å ta til deg det vi sier, ikke la deg bli behandlet

som andre vil pga at du er det og det. Bare feiginger gjør det, og det må ikke du være. DU er nok bedre enn det.

Takk for en fin latter ikveld av tråden forresten;)

Pic related its me:

 

 

4d3efee10bd2d.jpg

 

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Ohei.

 

Dette må være årets tråd!

 

Angående saken, så høres jenta ut som ei bitch. Get over her.

 

Jeg har begynt å ta kontakt med folk. Og komplimenter er mere vanlig for meg pga løftet mitt.

 

Hun jeg sa det til, sa at jenta ikke likte å såre folk, men hun klikket helt, så SYYYKT! Du kan ikke tenke deg det. Jeg satte meg bare der, også kommer det haglende på:

''Hvorfor sitter du her?''

''Kom deg vekk!''

''JEG vil ikke snakke med deg''

 

Osv. osv. Jeg vet at det er fordi hun vet noen greier, men å reagere slik, slik at venniner må holde hun igjen før hun sier noe altofr galt hun kommer til å angre på.

 

Jeg snakket med noen venner ang. dette, og de sier at hun langt ifra er så engel som den jenta som sladret ville ha det til. Jeg så ondskap og djevelskap i øynene hennes fra jeg satte meg der. Herregud! Creepy!

 

Jeg snakket med noen venner og de sa at hun på barneskolen var ganske aggresiv, de burde kanskje sagt at hun er det fortsatt.

 

Jeg sa også at jeg ikke skulle la meg påvirke av henne, og bli skremt bort. Jeg, etter 3 uker borte fra ''gjengen'' vender tilbake, noen av dere ba meg vente så lenge. Så da... Det første jeg kommer til er... Ja... Jeg har alltid ønsket å inngå ett vennskap med de to venneinnene hennes, ingenting kan hindre meg i snakke med to andre personer, selv ikke hun, selvom hun er der, og snakker med dem. Hun avslørte meg noe sykt og avslo meg noe sykt, jeg trodde hun var 15, ikke 3 år med den oppførselen.

 

Jeg føler jeg blir litt lei av hun, men jeg er fortsatt godkjent forelsket.

 

Jeg vil ikke ''tape'' og fortsetter jakten på vennskap med vennene hennes, uansett. Hun bestemmer ikke hvem DE skal velge som venn. Stakkars jente. Og enda mere stakkars til hun som sladra. Jeg har slettet og blokkert hun sladrekjerringa flere ganger, men hun har mast seg tilbake, jeg føler meg delvis manipulert når hun gjør SLIKT mot meg. Da VET jeg at dette er siste gang jeg blokkerer og slettet sladrekjerringa, hun kan ikke prøve å komme tilbake nå på vennelisten min på Face. Hun har brent alle broer for meg. Jeg burde vist at ondskap var alt hun ville. Jeg inngikk veddemålet med hun, men jeg trodde hun brydde seg om andres følelser fremfor å vinne ett veddemål der det ikke engang var en premie.

 

Jeg avsluttet dagen med å si til henne (sladrekjerringa) :

 

''Veddemålet er ikke tapt før Sommerferien starter, det var fristen, vi avtalte det''.

 

Jeg gikk vekk fra jenta det gjelder jeg liker da hun måtte bli holdt igjen. Jeg visste at her kom ord til å hagle ned, og det slår tilbake på henne selv, - en gang. Jeg gikk rolig bort, jeg hadde ikke tapt. Hun hadde tapt, hun måtte bli holdt igjen av andre elever, tenk om en lærer hadde sett det. Hun hadde også tapt muligheten til å bli kjent med meg... Den gode siden av meg...

 

 

Dette spm. er jo i det siste temaet mitt. Så jeg må ha den med på neste side óg.

 

Noen folk sier jeg bør droppe jenta.

 

Tenk dere det! Hun VAR interressert i meg, tenkte på meg, og nå hater meg.

Lenke til kommentar

Jeg skal jo gjøre det på det siste spørsmålet mitt. Men dere har jo klaget det vekk, så jeg må vel finne det igjen en side tilbake...

 

Ohei.

 

Dette må være årets tråd!

 

Angående saken, så høres jenta ut som ei bitch. Get over her.

 

Jeg har begynt å ta kontakt med folk. Og komplimenter er mere vanlig for meg pga løftet mitt.

 

Hun jeg sa det til, sa at jenta ikke likte å såre folk, men hun klikket helt, så SYYYKT! Du kan ikke tenke deg det. Jeg satte meg bare der, også kommer det haglende på:

''Hvorfor sitter du her?''

''Kom deg vekk!''

''JEG vil ikke snakke med deg''

 

Osv. osv. Jeg vet at det er fordi hun vet noen greier, men å reagere slik, slik at venniner må holde hun igjen før hun sier noe altofr galt hun kommer til å angre på.

 

Jeg snakket med noen venner ang. dette, og de sier at hun langt ifra er så engel som den jenta som sladret ville ha det til. Jeg så ondskap og djevelskap i øynene hennes fra jeg satte meg der. Herregud! Creepy!

 

Jeg snakket med noen venner og de sa at hun på barneskolen var ganske aggresiv, de burde kanskje sagt at hun er det fortsatt.

 

Jeg sa også at jeg ikke skulle la meg påvirke av henne, og bli skremt bort. Jeg, etter 3 uker borte fra ''gjengen'' vender tilbake, noen av dere ba meg vente så lenge. Så da... Det første jeg kommer til er... Ja... Jeg har alltid ønsket å inngå ett vennskap med de to venneinnene hennes, ingenting kan hindre meg i snakke med to andre personer, selv ikke hun, selvom hun er der, og snakker med dem. Hun avslørte meg noe sykt og avslo meg noe sykt, jeg trodde hun var 15, ikke 3 år med den oppførselen.

 

Jeg føler jeg blir litt lei av hun, men jeg er fortsatt godkjent forelsket.

 

Jeg vil ikke ''tape'' og fortsetter jakten på vennskap med vennene hennes, uansett. Hun bestemmer ikke hvem DE skal velge som venn. Stakkars jente. Og enda mere stakkars til hun som sladra. Jeg har slettet og blokkert hun sladrekjerringa flere ganger, men hun har mast seg tilbake, jeg føler meg delvis manipulert når hun gjør SLIKT mot meg. Da VET jeg at dette er siste gang jeg blokkerer og slettet sladrekjerringa, hun kan ikke prøve å komme tilbake nå på vennelisten min på Face. Hun har brent alle broer for meg. Jeg burde vist at ondskap var alt hun ville. Jeg inngikk veddemålet med hun, men jeg trodde hun brydde seg om andres følelser fremfor å vinne ett veddemål der det ikke engang var en premie.

 

Jeg avsluttet dagen med å si til henne (sladrekjerringa) :

 

''Veddemålet er ikke tapt før Sommerferien starter, det var fristen, vi avtalte det''.

 

Jeg gikk vekk fra jenta det gjelder jeg liker da hun måtte bli holdt igjen. Jeg visste at her kom ord til å hagle ned, og det slår tilbake på henne selv, - en gang. Jeg gikk rolig bort, jeg hadde ikke tapt. Hun hadde tapt, hun måtte bli holdt igjen av andre elever, tenk om en lærer hadde sett det. Hun hadde også tapt muligheten til å bli kjent med meg... Den gode siden av meg...

 

Her.

Lenke til kommentar

Jenta jeg liker hater meg for øyeblikket. Hun skulle liksom være den som ikke såret folk, men hun såret meg.

 

I dag er det Juleball. Bare om 2 timer...

 

Jeg har fått råd fra venner og beskjente på skolen at jeg ikke har tapt om jeg godtar at hun skjefter meg vekk, men at jeg bare venter til Mandag. Hun bestemmer da ærlig talt ikke hvem jeg skal omgås, uansett om det er venninenen eller en annen.

 

Jeg hadde håpet at ett siste spørsmål skulle inneholde ett svar og synspunkter. Nå vel...

 

Da får jeg gå på ballet uviten. Ett alternativ er å fucke det helt opp for hun, tilfeldigvis søle brus på hun hvis muligheten byr seg.

 

Ingen, INGEN! Skal få lov til å slenge dritt til meg og tro at jeg forsvinner av den grunn. Hevn er ett realt alternativ. Inntill videre, men det kan jo forandres hvis dere kommer med forslag, så jeg slipper å velge hevn, som nå er alternativet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...