Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hvordan får man seg venner/kjæreste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow.. Denne tråden er på mange måter fuckd..

Nå har jeg sittet fra kl halv 2 til nå og lest hver eneste innlegg i denne tråden. Morsomt på hvordan sittuasjoen gikk fra "jeg har ingen venner buhu, jeg vil ha symphati for å dekke min lave selvfølelse" til -> "jeg er høy respektert i klassen alle liker meg, hvordan kapra jenta" til dette på noen dager -> "uuhh.. jeg har ingen venner, jeg blir mobbet og jenta liker meg ikke." til dette -> "hei. jeg har begynt å lese bøker om hvordan man skal kapra jenta"

Og takk til deg som har underholdt meg for kvelden, men nå sier jeg bare lykke til og god natt :love:

Endret av Knife
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ber dere på mine knær for aller siste gang nå.

I dag på skolen, så kom jeg dit. Jeg lurte på om jenta var blitt frisk igjen, bare for å være hyggelig, folk misforsto og trodde at jeg var interressert, ja, jeg er interressert, men i det tilfellet var ikke det baktanken. At jeg rødmer når de spør om jeg liker hun, er også noe jeg gjør vanligvis når det gjelder personer, ikke èn enkelt. Bare fordi det er flaut. Jeg husket ett spill jeg måtte hjem og laste ned, og skrev ned forbokstaven på spillet klart i hånden, for å huske det, det som tilfeldighetene var, var at forbokstaven på spillet, var samme forbokstav som i navnet til jenta. Da den største Gossipen i klassen så dette, så begynte jeg å lure først på hva hun var så forskrekket for, også etter det forsto jeg det. Jeg vasket det vekk, og skrev det fulle navnet istedet for å ikke skape forvirring, men da var allerdet ryktet sendt løst. Jeg fikk vite i storefri at jenta trodde at jeg var sint på hun fordi jeg ikke snakket med hun så ofte, dette var samme dagen, så det betyr at hun tenkte på meg, på en måte i hvertfall. Jeg tenkte da å gå opp å si til hun at det ikke var noe jeg var sint på hun for. Men da holdt hun den moralprekenen sin:

''Hvorfor tørr du bare å snakke med meg på face?''

''Hvorfor skriver du navnet mitt ned på handen din, når du aldri snakker til meg ellers?''

''Hvorfor er du så creepy?''

Og alt dette her. Mye er sant i innlegget, men også mye er misforstått. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre i en situasjon som dette. Hadde jeg bare ventet èn dag med å spille det spillet, så hadde sjansene vært større, da jeg viste samme dag at hun tenkte på meg.

Alt dette skjedde i dag. Og nå blir jeg slakta av alt og alle.

Det som satte inntrykk på meg var at hun sa når jeg satte meg der:

''Hvorfor kommer du hit?''

Jeg forsto at det var noe galt, fordi jeg kommer dit ofte, men ikke snakker med hun. Men jeg rakk jo ikke tenke før hun klikket så sykt at venninene hennes måtte holde igjen munnen på hun...

Jeg er utrolig forvirret nå. Jeg var 2-3 erfaringer rikere fra forrige forelsker, men denne opplevelsen var unik for meg.

Det værste var at de hele tiden etter hendelsen sa at: ''Dere blir aldri sammen, HAHAHA!!!'', ''Du tapte veddemålet!'', ''Hun Rejecta deg sååå syyykt azz!!!''. Slike kommentarer for jeg slengt til meg på slutten av skoledagen...

Jeg har jo hørt at denne jenta ikke liker å såre folk. Men hun såret meg.

Det værste var at den Gossip-jenta jeg trodde jeg kunne stole på, er den som sladret mest. Jeg har blokkert henne og rapportert henne på Face nå.

Jeg trodde folk var mere modne i avgjørelsene.

Jeg reagerte kraftig inni meg da jeg så på bussen på vei hjem at de antar 16+ som å være voksne. Disse her sårer folk, noe jeg aldri hadde forventet.

Jeg var endelig klar for å ta til meg råd og starte på nytt, fordi jeg innser feil jeg har gjort her og i virkeligheten. Men noe avbrøt den muligheten.

Jeg aner ikke hvaslags muligheter jeg har. Farmoren min som 'aldri' tar feil, sier at det alltid er minst èn mulighet... Jeg er usikker...

Lenke til kommentar

Om meg:

+ = Ingenting

- = Stygg og Asosial

Jeg har lest her at folk skal føle de er heldige som får min oppmerksomhet, ja. Så jeg har ventet nå siden starten av 9.-ende (jeg går i 10.-ende nå) på at folk skal komme og ta kontakt. Men ingen kommer til meg.

Det er kanskje ei evigheit sidan dette her var aktuelt i tråden, men eg svarar uansett:

Folk DRITER oppi korleis du ser ut. Det er korleis du ER som teller.

Om du går rundt og skyr kontakt som pesten fordi "du er så stygg", kjem alle til å tenke at det er noko gale med deg, ikkje fordi du er "stygg", men fordi du aldri tar kontakt.

Snakk med folk, slå av ein vits, kva som helst. Ikkje berre stå i eit hjørne for å stå der. Ingen vil komme til deg om du ikkje har noko å tilby. Du må ta kontakt med folk sjølv.

Lenke til kommentar

Ohei.

Dette må være årets tråd!

Angående saken, så høres jenta ut som ei bitch. Get over her.

Jeg har begynt å ta kontakt med folk. Og komplimenter er mere vanlig for meg pga løftet mitt.

Hun jeg sa det til, sa at jenta ikke likte å såre folk, men hun klikket helt, så SYYYKT! Du kan ikke tenke deg det. Jeg satte meg bare der, også kommer det haglende på:

''Hvorfor sitter du her?''

''Kom deg vekk!''

''JEG vil ikke snakke med deg''

Osv. osv. Jeg vet at det er fordi hun vet noen greier, men å reagere slik, slik at venniner må holde hun igjen før hun sier noe altofr galt hun kommer til å angre på.

Jeg snakket med noen venner ang. dette, og de sier at hun langt ifra er så engel som den jenta som sladret ville ha det til. Jeg så ondskap og djevelskap i øynene hennes fra jeg satte meg der. Herregud! Creepy!

Jeg snakket med noen venner og de sa at hun på barneskolen var ganske aggresiv, de burde kanskje sagt at hun er det fortsatt.

Jeg sa også at jeg ikke skulle la meg påvirke av henne, og bli skremt bort. Jeg, etter 3 uker borte fra ''gjengen'' vender tilbake, noen av dere ba meg vente så lenge. Så da... Det første jeg kommer til er... Ja... Jeg har alltid ønsket å inngå ett vennskap med de to venneinnene hennes, ingenting kan hindre meg i snakke med to andre personer, selv ikke hun, selvom hun er der, og snakker med dem. Hun avslørte meg noe sykt og avslo meg noe sykt, jeg trodde hun var 15, ikke 3 år med den oppførselen.

Jeg føler jeg blir litt lei av hun, men jeg er fortsatt godkjent forelsket.

Jeg vil ikke ''tape'' og fortsetter jakten på vennskap med vennene hennes, uansett. Hun bestemmer ikke hvem DE skal velge som venn. Stakkars jente. Og enda mere stakkars til hun som sladra. Jeg har slettet og blokkert hun sladrekjerringa flere ganger, men hun har mast seg tilbake, jeg føler meg delvis manipulert når hun gjør SLIKT mot meg. Da VET jeg at dette er siste gang jeg blokkerer og slettet sladrekjerringa, hun kan ikke prøve å komme tilbake nå på vennelisten min på Face. Hun har brent alle broer for meg. Jeg burde vist at ondskap var alt hun ville. Jeg inngikk veddemålet med hun, men jeg trodde hun brydde seg om andres følelser fremfor å vinne ett veddemål der det ikke engang var en premie.

Jeg avsluttet dagen med å si til henne (sladrekjerringa) :

''Veddemålet er ikke tapt før Sommerferien starter, det var fristen, vi avtalte det''.

Jeg gikk vekk fra jenta det gjelder jeg liker da hun måtte bli holdt igjen. Jeg visste at her kom ord til å hagle ned, og det slår tilbake på henne selv, - en gang. Jeg gikk rolig bort, jeg hadde ikke tapt. Hun hadde tapt, hun måtte bli holdt igjen av andre elever, tenk om en lærer hadde sett det. Hun hadde også tapt muligheten til å bli kjent med meg... Den gode siden av meg...

Endret av Yamas
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...