Synt4xx Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Ser at du har en del innlegg i forumet her, så du ver sikkert hvem han er osv. Men ærlig talt! Hvordan kan du si at noen er ment til å mislykkes i livet? "Jeg håper du brenner i helvete" presterte du også å skrive. Er du perfekt, som kan si dette? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Burde vel ikke være så vanskelig å overse denne Yamas/Wendelinho karen. Men innlegget til Bandidos-Pelle var veldig på kanten. Endret 24. januar 2011 av Runar Fjernet sitat av slettet innlegg. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Hæh? Dere skjønner at personen som "trenger hjelp" er sannsynligvis en helt "normal" fyr som skriver bare for å trolle, eller hva? Dere har tydeligvis ikke fulgt med nøye nok i tråden. Dette er samme person som forpester hver eneste tråd på forumet. Når han blir bannet så bruker han proxy og lager nye brukere. Vær snill og LES tråden før dere lirer ut av dere med flaue utspill. Jeg har vært på dette forumet i 8 år og han er kanskje det mest obvious trollet jeg har sett noengang. Latterlig at moderatorer/administratorer ikke tar tak i det. Jeg tar gjerne noen måneders ban for å få slike som ham ut av forumet. Det er rett og slett pinlig. Jeg er langt i fra perfekt, hvor er sammenhengen her? Endret 21. januar 2011 av Bandidos-Pelle 3 Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hæh? Dere skjønner at personen som "trenger hjelp" er sannsynligvis en helt "normal" fyr som skriver bare for å trolle, eller hva? Dere har tydeligvis ikke fulgt med nøye nok i tråden. Dette er samme person som forpester hver eneste tråd på forumet. Når han blir bannet så bruker han proxy og lager nye brukere. Vær snill og LES tråden før dere lirer ut av dere med flaue utspill. Jeg har vært på dette forumet i 8 år og han er kanskje det mest obvious trollet jeg har sett noengang. Latterlig at moderatorer/administratorer ikke tar tak i det. Jeg tar gjerne noen måneders ban for å få slike som ham ut av forumet. Det er rett og slett pinlig. Jeg er langt i fra perfekt, hvor er sammenhengen her? hvorfor bryr du deg egentlig? så denne tråden for noen dager siden, og har vel sett gjennom det meste nå. mye morsom lesing! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Kan dere ikke lage ett dags-kjema? Hva jeg gjør på Mandag? Jeg er klar til å ta imot råd og oppdatere dere. Nei. Svarene vil alltid være de samme, uansett hvor mange ganger du spør. Du har opprettet flere tråder med dusinvis av sider til sammen. Hvis du fortsatt trenger råd, så les dem på nytt. Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Kan dere ikke bare droppe dette her? Bare å overse innleggene fra Yamas. Det er ikke så vanskelig. La han skrive å styre på, da han ikke kommer noen vei med å "kreve" svar. Ikke la dere bli provosert av kidden! Kan tro at han har det vanskelig, men han vil aldri få et tilfredstillende svar fra noen av oss her på forumet. Stemmer for at etter dere har lest det jeg skriver nå, så backer dere ut fra denne tråden og åpner den aldri igjen, så slipper vi sure miner Lenke til kommentar
01xx02 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Dere trenger ikke mate ham med te-skje. Klarer han å tenke selv og si dere imot når dere kommer med råd, så klarer han fint å vite selv hva han skal gjøre. :-) Han vil bare ha oppmerksomhet, så slutt å mat "trollet". :-) Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Vis selvstendighet mm. så får du dame. Med andre ord: Å spørre oss hjelper fint lite. Desperasjon er heller ikke noe triks. Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Tror første bud er å forandre seg selv hvis en må stille seg det spørsmålet. I samtiden er man nødt til å projisere et bilde av suksess for å ha sjans, all den tid mennesket er i stand til å velge mellom så utrolig mange potensielle partnere. Kvinnene vil hele tiden forsøke å få noe bedre enn det de har. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg ble vel ansett som ett troll på side 13 også, det forandrer ikke faktum av at vi er på side 18, og at dere har bidrat til det i en grad også. Jeg pusher meg selv nå dagen til å gi ett kompliment til en på skolen dagen. Random elever på trinnet blir valgt ut, jeg prøver å få det til å høres naturlig ut. Uansett så har jeg svidd av penger på DoubleYourDating-boken og 3 Bonus-bøker (PC-lesing elns. hva du kaller det). Der forteller han at all teori fra andre bøker ikke har hjulpet, så da var alt fra Kunsten til å lese tanker og The Game avbestilt, glemt, eller sluttet med. Fokuset er DoubleYourDating og de 3 Bonus-bøkene. Det er ett sammendrag av alt VIKTIG fra de andre bøkene? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg har ikke lest noen av bøkene du nevner, men hvis forfatteren hevder at de andre bøkene ikke hjelper, er det sannsynligvis fordi han vil at du skal lese bøkene hans. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jaja, forfatteren er DeAngelo. Nå har jeg lest mange bøker, og da kan jeg like greit lese denne óg. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 3 skoledager på rad har jeg klart å gi ett kompliment til en elev. Jeg vil ikke uttale meg om jeg mener det eller ikke, men det vil føles så mye mere naturlig i fremtiden, og de fleste gjør det daglig. Jeg pusher meg selv mye når jeg føler jeg har en sjelden mulighet. Når DoubleYourDating garanterer deg at du får ett kyss iløpet av 60 sekunder, så klarte jeg å inngå ett veddemål med noen på skolen. Etter neste ferie, og til sommeren, så skal jeg ha fått meg en kjæreste. DoubleYourDating skal hjelpe meg til det. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Pick Up Artist er oppspinn og bortkastede penger. Bedre å øve på å være seg selv enn å prøve være noe man ikke er. Endret 24. januar 2011 av BadCat Lenke til kommentar
just1user Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 En ting som pleier å hjelpe er å stå på et travelt gatehjørne og rope høyt ut om dine kvaliteter som venn og kjæreste. Men husk å ta med deg noe godt til ganen, det kan fort ta litt tid. Rekkefølgen over er vel litt feil. Å tilføre noe godt til ganen fører (altfor) ofte til at førstnevnte aktivitet inntrer. :!: Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Meg selv fungerer ikke, og har ikke fungert på 2 andre skoler heller, nei 3. Jeg må forandre meg uansett. Jeg har begynt med å gi komplimenter. Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hei kjære trådstarter! Jeg vil nok velge å tro at jeg har vært veldig mye i dine fotspor i mine yngre dager. Når det kom til vennskap/kjæreste blomstret det på det største iløpet av barneskolen. Jeg var ikke et pent barn, men det spilte heller ikke så mye siden barn er veldig sjeldent bedømmende ovenfor andre. Det var først da jeg startet på Ungdomskolen ad statusen og bedømmelsen av personer startet. Jeg har alltid sletet med overvekt på grunn av genetiske feil, fetme blåste meg opp og jeg så annerledes ut. Dermed var jeg blitt et mobbeoffer for å ikke se bra ut eller å være kul. Selvfølgelig hadde jeg venner, men de ble det færre av etter som årene gikk. De fleste gikk fra meg da vi startet på videregående. Jeg hadde en stor trang for å ha noen som alle andre, men mitt utsende gjorde det vanskelig. Så jeg startet med online spilling for å finne noen. Det som var så flott innen for online verdenen var at ingen visste hvordan jeg så ut og jeg kunne faktisk derfor være meg selv. Jeg vil ikke råde deg til å starte med nettspill for å finne deg damer eller venner. Men den gir deg en viktig erfaring om at det faktisk er folk ute der som liker deg for den du ER og for slik du ser ut utenfra. For tiden har jeg 1 venn som jeg har mulighet til å møte. Selvfølgelig så er det litt kjipt når jeg ønsker å finne på noe og han er opptatt med noe annet. Men jeg har i det minste 1 venn som er venn med meg pågrunn av min personlighet. En person som lar meg være den jeg er. Andre ting du kunne ha gjor er å starte å trene på et treningstudie. Hilse på folk som er der like ofte som deg, kanskje overhøre samtaler mellom personer og om det er noe du også interesserer deg for, kunne du jo alltids ha lagt til noe i den samtalen. På den måten vil du la dem vite at det er flere som har samme interesser som dem. Men uansett hva du gjør, ungå å få personer som er veldig bedømmende eller venner som liker deg fordi du har noe å gi dem. Jeg har selv vært på den smellen. De kom til meg fordi jeg hadde et bra hjemmekino anlegg med projektor og greier. Også fordi mine foreldre hadde en fin båt og boblebad. Ikke la deg bli utnyttet for det vil såre deg veldig mye til slutt. Lett å bli paranoid å tro at du er populær fordi folk vil komme til deg, men det er ganske stort slag rett i trynet da de aldri ønsker å komme til deg alene eller å finne på noe utenfor de interessene du kan tilby dem. Angående kjæreste kan jeg nok ikke hjelpe deg mye da jeg ikke har hatt noe særlig til forhold selv. Men vil velge å tro at du får et par muligheter iløpet av skoletiden din så lenge du forstår at utseende ikke betyr alt. Selvfølgelig er det flott å ha noen som ser skikkelig bra ut. Men om du tenker over det, så er det som regel pågrunn av å få eller å ha en status. Har sett flere eksempler på at de damene som ikke var særlig populære iløpet av skolen, har blitt mere populære i ettertid. Og vær deg selv. De som ikke liker deg fordi du er deg selv, de kommer aldri til å få seg gode venner. Ivertfall ikke når skolegangen er avsluttet og voksenlivet trer frem. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hva bør jeg gjøre i dag, på skolen? Lenke til kommentar
KongKebab Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hva bør jeg gjøre i dag, på skolen? Følge med i timen. 2 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg har mange stygge venner Eyh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg