Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hvordan får man seg venner/kjæreste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, da prøver jeg på nytt:

POSITIV :-) OPPDATERING

NÅ i det siste har de som ikke likte meg før fått ett bedre øye for meg. Jeg har fått en egen stil og prøver å være avslappende og tilgjengelig. Jeg tar mye kontakt med omtrent alle og ignorerer negative tilbakemeldinger ved å bruke litt selvironi. Jeg føler at jeg får den respekten jeg fortjener og jeg gir de respekt tilbake. Miljøet er blitt mye bedre rundt meg nå, og jeg føler at det er ett lys i tunellen (og det er IKKE ett tog som kommer imot) Jeg føler at alt går oppover nå

Lenke til kommentar

Kjære Wendelinho.

Hvis du er ute etter noen flere svar nå, så synes jeg du skal begynne å takke for de gode rådene du har fått av mange på denne tråden, og ikke seriøst tro at folk har begynt å svare frekt til deg på grunn av at de ikke holder med samme lag som deg. Det er bare lavt.

Grunnen til at de har begynt å svare sånn er fordi du åpentbart kødder, eller sliter seriøst med livet ditt og ikke tar imot råd, og tror at alle vil deg vondt. Mennesker er faktisk ikke så fæle som du tror.

Dersom du virkelig har det vanskelig her i livet, så synes jeg det er bra med den fremgangen du har skrevet om. Jeg synes også at du burde skamme deg over å snakke nedlatende om andre mennesker som ikke er populære.

Hvis det er sånn at du kødder, så er det fullstendig smakløst å finne på noe sånt! Da burde du sette deg ned og tenke over det du har gjort. Det du da har gjort er å håne de som faktisk sitter i denne situasjonen.

Jeg håper virkelig at denne tråden kan være til hjelp for den som faktisk trenger det og den som faktisk tar imot hjelpen.

Det er ingen som gidder å hjelpe deg igjen før du viser litt takknemlighet.

Edit: skrivefeil

Endret av triha
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Altså, det virker ikke engang som at du leser det jeg bryr meg om å skrive her, så jeg gidder ikke om du ikke svarer meg på det snart.

Bare vær deg selv, og følg rådet du fikk noen sider tilbake om AKKURAT DET SAMME! Da skulle du på klassetur, og, JO, det ER faktisk det samme.

Som sagt, bare vær deg selv, og gjør som du sier du har gjort de siste dagene. Gå med hode hevet, og ta kontakt med folk. Utnytt denne muliheten.

Lenke til kommentar

TS forholder seg ikke til det som blir skrevet. Det er flere eksempler der noen har brukt en del tid på å svare og alt TS gjør er å svare med en helt tilfeldig setning om noe annet.

"Posteren foran meg skrev noe, men synes dere jeg skal ha leverpostei med agurk eller gulost med paprika til matpakka i morgen?"

• Liker 1
Lenke til kommentar

POSITIV :) OPPDATERING

NÅ i det siste har de som ikke likte meg før fått ett bedre øye for meg. Jeg har fått en egen stil og prøver å være avslappende og tilgjengelig. Jeg tar mye kontakt med omtrent alle og ignorerer negative tilbakemeldinger ved å bruke litt selvironi. Jeg føler at jeg får den respekten jeg fortjener og jeg gir de respekt tilbake. Miljøet er blitt mye bedre rundt meg nå, og jeg føler at det er ett lys i tunellen (og det er IKKE ett tog som kommer imot) Jeg føler at alt går oppover nå.

Dette er takket være hjelpen deres. Men så tror dere meg ikke. Det er i hverfall ikke jeg som har skylden her.

LucarioX er også velkommen til å komme med råd som han totalt har gjort i 2 sider i min forrige tråd.

Lenke til kommentar

OPPDATERING!

I dag var jeg på klassetur og fant ut hvem som var noe å bli kjent med å ikke.

Jeg skulle sitte på bussen og ville sitte ved siden av de jeg sosialiserte med tidligere på turen. Men ved siden av meg satt en annen og sa at jeg bare skulle pelle meg vekk, han sa at han bare ikke ville ha meg sittende ved siden av han (uten noen begrunnelse), da sa de jeg snakket med litt før: ''Ååå! Så slem du er!''. Til han fyren. Tilfeldigvis så var det jenta jeg likte som sa det. Det var også hennes vennegjeng jeg sosialiserte med.

Da kommer spørsmål:

Er alle sjanser løpt fra meg nå? Når en jente bryr seg slik så betyr det at hun ser på meg som forsvarsløs og hjelpeløs og at hun da skal ''beskytte'' meg fordi morsinnstiktet kommer inn. Noe som veldig fort ender i feil signaler om at jeg vil noe mere enn å ha henne som beskytteren min. Jeg tenkte: ''Ååå! Hadde hun synes jeg var selvstendig og slikt så hadde hun ikke beskyttet meg fordi hun vet jeg greier det selv, noe som er ett bra signal''.

Hva synes dere om situasjonen?

Lenke til kommentar

Det lønner å ikke komme inn i vennesonen hvis du er genuint interessert i jenta. Hun gjorde seg sikkert opp en mening om du er hennes type det første minuttet hun traff deg og samme hva du gjør i ettertid så blir det vanskelig å endre. Kroppsspråket hennes bør røpe om hun liker deg eller ikke og isåfall på hvilken måte hun liker deg.

Å treffe jenter er som et spill der man gjør trekk etter tur. Lær deg å les kropsspråket så kommer du langt. Det går an å fake kropsspråket, men sterke følelser eller affeksjon vil skinne igjennom.

Damer er som regel mer fokusert på kroppsspråk enn menn. Dersom man ikke greier å se tegnene som hun sender så kan det oppleves som hun kommer veldig brått og direkte til deg på klubben eller hvor det nå er selv om hun har signalisert i flere minutter.

Det beste er å lære seg å lese signalene og ta initiativet selv til å kontakte de damene som ønsker det. Det er sjanseløst å prøve på en dame som ikke er interessert i tillegg til at de andre jentene vil synes at du er håpløs.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Hvordan gjør man ett bra kroppspråk da.

Og jeg ser ingen tegn til at hun liker meg eller hater meg.

Jeg vil bare bli kjæresten hennes. Selvom i skrivende stund ikke er venner.

Og jeg tør ikke å snakke med henne, vet ikke hvorfor, men det er bare slik?

Hvis dere ikke er noen form for "venner" engang, hvor er grunnlaget ditt for at du bare MÅ være kjæreste med henne?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...