BadCat Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Tror det er lite vits å komme med råd her. Virker som TS skriver tilfeldige ting som det passer seg. Synes det utarter seg som en klovne- og trolletråd. 2 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) slutt å skriv mere til han. da får han som han vil og tror han er den kuleste i verden ved å trolle. TRAGISK. hvis det ikke er tull får du oppsøke en sykolog. Endret 28. september 2010 av D02 Lenke til kommentar
C1ph3r Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Heilt enig med Zarac.. skal du få deg venner så må du endre heile den teite holdningen din og siden du ikkje har viljestyrke til å greie det sjøl og med mange av dei geniale rådene du har fått av folk her og ikkje fatter det så forstår jeg ikkje koffor du gidder å sitte å grine i forumet slik folk skal syns synd i deg når du faen ikkje gidder å gjer en drit for å endre på det fordi du har dine mentale problemer. spar folk for drittpreik å legg deg inn så blir det sikkert er menneske av deg til slutt.. Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 28. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 POSITIV OPPDATERING NÅ i det siste har de som ikke likte meg før fått ett bedre øye for meg. Jeg har fått en egen stil og prøver å være avslappende og tilgjengelig. Jeg tar mye kontakt med omtrent alle og ignorerer negative tilbakemeldinger ved å bruke litt selvironi. Jeg føler at jeg får den respekten jeg fortjener og jeg gir de respekt tilbake. Miljøet er blitt mye bedre rundt meg nå, og jeg føler at det er ett lys i tunellen (og det er IKKE ett tog som kommer imot) Jeg føler at alt går oppover nå. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Jeg får en sperre fra å orke å videreføre samtalen når andre tar kontakt. Når folk tar kontakt så fungerer det bare ikke for meg. Jeg er for dårlig sosialt. Sprit masse sprit! Tequila, hjembrent, vodka alt funker Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 28. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 POSITIV OPPDATERING NÅ i det siste har de som ikke likte meg før fått ett bedre øye for meg. Jeg har fått en egen stil og prøver å være avslappende og tilgjengelig. Jeg tar mye kontakt med omtrent alle og ignorerer negative tilbakemeldinger ved å bruke litt selvironi. Jeg føler at jeg får den respekten jeg fortjener og jeg gir de respekt tilbake. Miljøet er blitt mye bedre rundt meg nå, og jeg føler at det er ett lys i tunellen (og det er IKKE ett tog som kommer imot) Jeg føler at alt går oppover nå. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Case closed. Takk og adjø. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 gratulerer, alle dine problemer ble løst på en dag... sorry, men kan virkelig ikke ta deg seriøst lenger.. Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 28. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 POSITIV OPPDATERING NÅ i det siste har de som ikke likte meg før fått ett bedre øye for meg. Jeg har fått en egen stil og prøver å være avslappende og tilgjengelig. Jeg tar mye kontakt med omtrent alle og ignorerer negative tilbakemeldinger ved å bruke litt selvironi. Jeg føler at jeg får den respekten jeg fortjener og jeg gir de respekt tilbake. Miljøet er blitt mye bedre rundt meg nå, og jeg føler at det er ett lys i tunellen (og det er IKKE ett tog som kommer imot) Jeg føler at alt går oppover nå. Noen sympatiske tilbakemeldinger til en forandring? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 gratulerer, alle dine problemer ble løst på en dag... sorry, men kan virkelig ikke ta deg seriøst lenger.. Som om jeg skulle sg tdet selv. POSITIV OPPDATERING NÅ i det siste har de som ikke likte meg før fått ett bedre øye for meg. Jeg har fått en egen stil og prøver å være avslappende og tilgjengelig. Jeg tar mye kontakt med omtrent alle og ignorerer negative tilbakemeldinger ved å bruke litt selvironi. Jeg føler at jeg får den respekten jeg fortjener og jeg gir de respekt tilbake. Miljøet er blitt mye bedre rundt meg nå, og jeg føler at det er ett lys i tunellen (og det er IKKE ett tog som kommer imot) Jeg føler at alt går oppover nå. Noen sympatiske tilbakemeldinger til en forandring? Nei. 3 Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 28. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Joa. ^^, Kom med noe positivt tilbake. Zarac? Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Gå bort. Du og tråden din har okkupert nok tid og plass. Du har til og med løst problemet ditt. Lykke til videre. Lenke til kommentar
Vikestart Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Haha.. Sitter her og ler. Han lurer dere virkelig. Dere fortsetter å skrive i denne tråden hele tida. Når skal dere slutte? Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 SOM SEBBE SA: Case closed. Takk og adjø. Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 POSITIV OPPDATERING NÅ i det siste har de som ikke likte meg før fått ett bedre øye for meg. Jeg har fått en egen stil og prøver å være avslappende og tilgjengelig. Jeg tar mye kontakt med omtrent alle og ignorerer negative tilbakemeldinger ved å bruke litt selvironi. Jeg føler at jeg får den respekten jeg fortjener og jeg gir de respekt tilbake. Miljøet er blitt mye bedre rundt meg nå, og jeg føler at det er ett lys i tunellen (og det er IKKE ett tog som kommer imot) Jeg føler at alt går oppover nå. OK, to ting dukker opp i hodet mitt nå. Enten er du helt skhadd, eller så har noen hækket kontoen og skrevet mest mulig bullshit. Eller kanskje fetishen din er å skrive om at du er stygg på et mobilforum? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Joa. ^^, Kom med noe positivt tilbake. Zarac? Jeg har ingenting mer å si. Du kunne oppnådd denne forandringen for mange måneder siden, hvis du hadde tatt til deg rådene til å begynne med. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Bare meg som synes det hadde vært utrolig bra med en (-) minus rykte knapp? ;p Og ja, dette er vel offtopic men så er vel hele tråden blitt det. Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 28. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Joa. ^^, Kom med noe positivt tilbake. Zarac? Jeg har ingenting mer å si. Du kunne oppnådd denne forandringen for mange måneder siden, hvis du hadde tatt til deg rådene til å begynne med. Men det er sant! Bare synd at hele diskusjonsforumet er fyllt opp av selvdiggende Manure fans. 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Det hadde ikke funket, da hadde folk brukt den på folk som skriver gode innlegg, men er uenige. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg