Gnurk! Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 FÅr en følelse av at wendelinho skrattler atm , og det gjør jeg og, er ganske sikker på at dette er temmelig useriøst ^^ (får værtfall håpe) Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Enig, han har vel ledd en del. Som flere har sagt på forrige side, så er dette TROLL Og jeg gratulerer trådstarter med å ha ført folk bak lyset så lenge, og håper han har ledd godt nok nå. Om trådstarter virkelig er seriøs, vil jeg si at dette er tragisk, og at han bare får prøve å følge noen av de rådene han har fått eller gå sin egen vei. Hadde jeg hatt administratorrettigheter hadde jeg bare stengt tråden nå, for det er så sinnsykt usannsynlig at trådstarter er seriøs. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 tragisk av ts. er det trolling(noe jeg er ganske sikker på nå) er det tragisk og holde på sån. få deg et liv og slutt å lag en tråd får at folk skal synes synd på deg, eller hva du prøver på. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Wendelinho har nå fått seg en fan, for så bra trolling har jeg aldri sett før Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Har jeg det Zarac? Etter 22 sider i forrige tråd jeg laget. Bruk ditt eget hode! For en gang skyld. Det er ikke bare til pynt. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Hvis det er et troll, håper jeg tråden har hjulpet noen med lignende problem, fordi det er mange gode svar her Endret 26. september 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Lukter mer og mer troll. Klarer ikke lenger å ta TS seriøst... Lenke til kommentar
C1ph3r Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Fy faen så mye drit man får når man prøver å gi litt info om emnet!! Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Trist. Lenke til kommentar
Vikestart Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Haha, troll. Håper alle råd som har blitt gitt i denne tråden kan være til bruk for andre da. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Synes det er dårlig å fleipe om et såppas viktig tema. Det er en del ungdom som sliter med å få venner /sosial aksept, og en av årsakene kan være mangel på gode rollemodeller. 1 Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Nei FYSJ! Ekkel tråd. kjappløsning, BE AWESOME - få venner. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Wendelinho har nå fått seg en fan, for så bra trolling har jeg aldri sett før Tja, vil nå si tråden var død fra side 1. Synes ikke den var noe bra gjennomført heller og hvis det ikke er troll så er fyren veldig veldig patetisk og fortjener ingen venner! Trolling er forøvrig helt lattelig, finnes bedre ting å gjøre på enn å trolle rundt på forumet. Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 27. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Nå troller jeg ikke da. Men pga. jeg har sosiale problemer så har jeg også ingen tiltro til om folk er til å stole på eller om de vil lure meg mer bak lyset. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Hva nå enn du kommer til å si så har jeg ingen tiltro til deg, har heller ingen sympati for din problem stilling. Du gjør jo ingen av tingene folkene i tråden allerede har anbefalt deg om å gjøre, og hele holdingen din angående sosial status er forkastelig. Å shait, glemte helt at man aldri skal Endret 27. september 2010 av -Léon- 3 Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 27. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Idag så prøvde jeg en ny personlighet. Jeg prøvde å istedet gå rundt med ett surt fjes, så prøvde jeg å holde det nøytralt. Jeg hadde en avslappet stil hvor som helst, når som helst, og til slutt så var det flere jenter som ville snakke med meg, enn før, da jeg gikk rundt og SÅ sur ut og gikk stresset rundt. Er det noe positivt? Lenke til kommentar
C1ph3r Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Synes det er dårlig å fleipe om et såppas viktig tema. Det er en del ungdom som sliter med å få venner /sosial aksept, og en av årsakene kan være mangel på gode rollemodeller. Heilt enig med badcat!! Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 27. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Idag så prøvde jeg en ny personlighet. Jeg prøvde å istedet gå rundt med ett surt fjes, så prøvde jeg å holde det nøytralt. Jeg hadde en avslappet stil hvor som helst, når som helst, og til slutt så var det flere jenter som ville snakke med meg, enn før, da jeg gikk rundt og SÅ sur ut og gikk stresset rundt. Er det noe positivt? Lenke til kommentar
Migla Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Vær litt mer åpen, fiks påræ sjæl. Og hvis du er morsom, så er dette en ekstrem lett måte å få venner på.. da mener jeg ikke mobbe andre for å være morsom, men selvironi Jeg bruker selv bare selvironi, og jeg liker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg