vikingkylling Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Joda, men det er grenser for hvor mye som kan bli forskjellig når man tar tre klasser og ikke engang kan bestemme kjønnet selv. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hvem bryr seg? For meg så er spillet om gameplayet, ikke om å hore seg rundt med customization osv. Hvis du vil spille sånne spill så for du da heller spille APB, champions online osv. Spillet er også da i beta, mye kan skje. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Kommer vel til å bli mye customization da spillet må smått livnære seg på mikrotransaksjoner, hvor dette er i form av kosmetiske ting. Har ikke fått spilt noe særlig, er lvl 8 men skal nok spille det resten av dagen for combat'n er virkelig artig! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) åssn får man beta key til dette? Har troen på det her. Endret 18. september 2011 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 http://www.facebook.com/VindictusEurope?sk=app_204457519615544 Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hvem bryr seg? For meg så er spillet om gameplayet, ikke om å hore seg rundt med customization osv. Hvis du vil spille sånne spill så for du da heller spille APB, champions online osv. Spillet er også da i beta, mye kan skje. Om jeg husker riktig er det bare EU versjonen av Vindictus som er beta, og ikke engelsk versjonen. Isåfall er det bare å spille US versjonen, noe jeg gjør. (Har ikke prøvd den nye EU-betaen) Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Det er nok riktig, men jeg står fast med det at jeg synes male/female og alt detta her er unødvendig i et spill som dette. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Absolutt enig med deg, Konkulf. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Yes, da var beaten ferdig. Ble bare lvl 18, hadde hele kobold winter setet, men ble jo aldri lvl 20 så fikk ikke brukt chest'n.. Men var gøy så lenge det varte! Ser fram til Open beta/release, og flere klasser (Evie spesielt) Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Tror jeg også ble lvl 18, var gøyt å så lenge det varte. Ser også fram til open beta. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Open beta i morgen ser det ut som. Exiting. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 (endret) woohoo, takk for tipset. Peiling på om vi må laste ned en ny client, eller om vi kan forsatt bruke den for 'closed' beta? Endret 27. september 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Har ikke peiling, men ville ikke avinstallert CBT clienten enda. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Det er vist bare til å starte Vindictus så vil spillet oppdatere seg selv. Serveren virker litt ustabil akkurat nu, men det blir vel bedre etterhvert. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Herregud hvorfor har jeg ikke oppdaget dette spillet før? Er jo sinnsykt kult! Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Se her fant jeg tråden ja. Starta for et par dager siden og kommet meg til LvL 13 med en Evie char. Kaller meg Thyriel ingame. Om noen vil spille sammen evt. har et guild som kan være aktuelt (kun sosial spilling for min del for nå) så er det bare å si ifra =) Må si jeg er imponert over hvor god kampmekanikken ser ut til å være. Liker det at all skade i utgangspunktet er mulig å unngå osv. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Spilte igjennom noen brett og må si jeg synes dette var et veldig standard og uinspirerende spill.. Må vel rett og slett slutte å teste sånne gratisspill, det er sjeldent noe for meg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Driver og jakter etter gratis MMO å bedrive tiden med før SWToR kommer. Prøvde APB som jeg hatet. Får teste ut dette Lenke til kommentar
privinius Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Liker selve spillet, men noen av løsningene liker jeg rett og slett ikke. Er moro i noen timer før jeg går lei! Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg likte spillet frem til jeg kom til level 30 og innså at det ikke er noen variasjon i det hele tatt. Altfor ensformig for min smak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå