-Léon- Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Klikk på bildet for å komme til hjemmesiden (EU) Release date(s) * KR January 21, 2010 * NA September 15th (Open Beta) * CHN TBA * EU 2011 System requirements Minimum CPU: Single Core 2.4 Ghz RAM: 512MB Geforce 5xxx series(256) 5GB of free hard drive space Recommended CPU: Dual Core or Higher RAM: 1GB Geforce 7xxx series(512) 6GB of free hard drive space GamePlay Combat System Vindictus will be using the Source engine to allow players to interact extensively with the environment. Environmental objects can be destroyed or picked up and wielded as weapons. Combat is described as "kind of brutal, like a bullfight, or Monster Hunter" and will require a lot of teamwork.[3] Classes Vindictus' "Classes" and "characters" are one and the same. When beginning the game, players have a choice to play as one of three characters, each of which has different combat skills and abilities. Players are free to alter certain aspects of their character's appearance, but basic abilities and combat styles are set at character creation. They are gender-locked. Characters There are going to be around 5 characters. There are only 3 playable characters at the moment, Karok and Kai will be released later in the Korean version. Lann: Lann is a male character described as "An intrepid warrior with a passion for weapons." The character specializes in dual-wielding weapons, especially swords. The character is a fast-attack melee class that starts out wearing light armor (though he gains that capability to wearing heavier armor as he levels up) who relies on speed to win battles. Fiona: Fiona is a female character described as a "balanced warrior who wields a sword and shield." Fiona is a defensive melee character who is able to wear heavy armor at character creation and acquires the ability to wear plate mail as she levels. Evie: Evie is a female magician who uses different types of magic to help the player and the party. Later, Evie can equip and use battle scythes. Karok: A giant who uses large, column-like weapons. Karok will soon be available in the Korean version. Kai: A male archer that has a druid like appearance with his armor. Kai is unavailable in the Korean version. There is no release date announced for Kai. Customization There is a dyeing system that allows players to dye clothing and weapons for an entirely unique appearance. At character creation, people may customize eye and hair color, hair style, height, underwear, and etc. Paying for premium character creation option will give players access to a wider variety of customization options. Setting The time period of Vindictus is set several hundred years before the era of Mabinogi. In this war-torn world, the people cling to the belief that if they can destroy the "Fomors", (monstrous humanoids), they will be brought by their black-winged goddess Morrighan into the land of Erinn. As a result, the land has suffered under endless war for hundreds of years and many people are beginning to give up hope that the legend of Erinn is real.[4] Free-to-play Vindictus follows Nexon's traditional free-to-play model. The game itself will be free to download and play and charged no purchase price. The game will contain some type of virtual item shop to purchase in-game items to enhance the player's character's appearance and abilities. Kilde _________________________________________________________________________________________________ Spillet er nå i lukket beta og ser ut som MMOHut kommer til å dele ut om ikke så altfor lenge. -Clicky- Early Acces Open Beta begynner den 15 sep. Bør vel også pressisere at spillet kommer til å bli Free To Play!!! Tenkte hvis folk får seg keys så kunne de være så snill å dele de her, hvis man får én key så får man to som man kan gi videre. Jeg har fått meg en key men er litt usikker på om jeg har lovd de vekk eller ikke, så får bare vente å se om jeg selv poster to beta keys her. (Hjelper ikke å PM meg) Det som fanget min interesser for spillet var vel fysikken, det at man kan knuse ting og så kaste det på de du sloss imot o.l. Virker som et spill som kan bli veldig bra, og vil være gratis å spille. Hvis dere kommer over andre videoer eller bilder, så post de så skal jeg få de lagt til førsteposten =) Gammel info, uansett så var det kun for US/North America. _________________________________________________________________________________________________ EU Closed Beta har begynt. Hvis du er heldig så får du deg en key herfra. Du trenger en Facebook konto. Du bør også følge med på Twitteren deres, som du kan finne her. Beta er ifra 15 - 19 sep. _________________________________________________________________________________________________ Media: Video http://www.youtube.com/watch?v=UZ3VaA1dD-A Bilder Endret 21. september 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 nice. registrerte meg og håper på en nøkkel:) måtte vel sjekke litt senere i dag faktisk siden de var tomme. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 noen som spiller Vindictus her? er litt nysgjerrig og lurer litt på hvordan PVP'n er. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 er det ferdig med å værei beta osv som du trenger nøkkel til eller? prøvde å hooke nøkler på den anbefalte sida men de forsvant så fort at jeg ikke klarte det, så gikk det bare i glemmeboka Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Andre som har problemer med login? "Authentication failed" får jeg opp.. første gangen jeg prøver dette Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Er visstnok ikke til EU enda.. Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Noen som vet om det har kommet til EU/norden nå? Vært å snust litt på Youtube og sett en del gameplay videoer, og må si grafikken ser meget fabelaktig ut. Til å være F2P ihvertfall! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Har ikke sett en release dato for EU enda, kan prøve å leite litt når jeg kommer hjem fra jobben idag. Gleder meg veldig til å få prøvd ut spillet. Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Har ikke funnet release dato for det jeg heller. Finner bare den "Coming soon to EU". http://vindictus.nexoneu.com/ Tror dette spillet kan bli ganske stort jeg. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Så fett ut! Gleder meg Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 (endret) En liten bump for å si at closed EU beta har begynt. Hvis du er heldig får du deg en key herfra http://www.vindictus.nexoneu.com/ Jeg har fått meg en key og har spilt kun prologue men så langt virker det veldig artig. Litt "mye" tekst kanskje men vel verd å prøve ut. Håper flere her inne klarer å få tak i en key og dele opplevelsen her :-) Endret 15. september 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 /bump Jeg har muligens 1 key om noen vil prøve spillet. Send meg en PM, er ikke 100% om den funker. Siden en annen jeg fikk plutselig var i bruk :/ Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Closed beta ferdig 19 september ser det ut som. Hopper nok inn hvis det går inn i open beta. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Gleder meg til den ferdige EU versjonen. Jeg synes hvertfall spillet er veldig gøyt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Et MMORPG med tre karakterer som alle har en forhåndsbestemt klasse? Høres jo morsomt ut... Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Et MMORPG med tre karakterer som alle har en forhåndsbestemt klasse? Høres jo morsomt ut... Betydelig mer morsomt enn å trykke på 1... 1... 1... 2... 1... 1... 1... 2... 3... MMORPG spill er nesten alle basert på å gjøre de samme tingene mange ganger, noe som blir latterlig kjedelig hvis man har det oppbrukte, dårlige hotkey-systemet mange av disse spillene bruker i dag. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Jeg har faktis ikke noe problem med få characters, i betaen har vi kun to stykker å velge mellom. Men jeg synes at det passer inn i spillet og koser meg hver gang jeg starter en gruppe og går inn for å drepe noen gnolls. Det er også et litt "dypt" crafting system som jeg likte. Spillet kommer til å bli f2p og jeg kommer definitift til å forsette med spillet når det kommer ut eller når open beta starter. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Har nå kommet meg til level 11 og må si jeg storkoser meg, eneste klagen er mengden quests som virker uhyrlig mange, og quest systemet som virker litt knotete. Ellers virker alt veldig bra, combat er knallgøy og det har kvalitet som et Single-player RPG, med noen bugs her og der selvfølgelig Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Men om alle må være samme karakter, hvordan ser man forskjell på folk? Hvordan kan karakterene bli unike? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Det er jo character customization da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå