PatSharpX Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg skal ha meg ny seng og lurte på om noen hadde noen tips å komme meg. Sover i dag på en liten billig drittseng fra Ikea, trenger noe som er 120x200cm tenker jeg. Gjerne rammemadrass. Noen som har tips? Tenkte +/- 4000,- Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) IKEA har mange fine og gode rammemadrasser, du kan gjerne bytte overmadrassen til en bedre, men her har jeg tatt utgangspunkt i maks 4000kr. Bare velg størelsen du ønsker, så kommer riktig pris opp. Du må dog prøveligge madrasser før du bestemmer deg for noe, da senger går på hva man selv liker. SULTAN SAGVÅG eller SULTAN SALHUS SULTAN TJÖME SULTAN BEN ~ Mortis Endret 13. september 2010 av Mortis 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Takker for tips. Har tenkt på Ikea selv, men er litt bekymret for kvaliteten. Som sagt så ligger jeg på en Ikea rammemadrass i dag, den er vel ca 5år gammel og har ett "søkk" i midten etter meg. Nå husker jeg ikke om dette var en billig modell eller ikke, det er jo også prisforskjeller på Ikea også. Har en god Jensen overmadrass som ikke er så gammel, den fungerer fint fortsatt så det trenger jeg ikke. Endret 13. september 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Du har 25 års garanti på nye madrasser fra IKEA nå iallefall. ~ Mortis Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Sultan Saltnes hadde vist nok vunnet en test har jeg hørt, mulig det er noe å satse på. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå