Kaim Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hei, jeg spør like greit i denne tråden, istedetfor å begynne en ny en. Jeg er også på utkikk etter en liten mp3 spiller. Jeg har tidligere brukt en Creative Zen Mozaic, og den hadde perfekt størrelse for meg. Men nå har den tatt kvelden, og jeg er på utkikk etter et lignende produkt, men med større lagringskapasitet, helst på 32GB. Dessuten bør den ha lang batterilevetid, da jeg skal ut på en lengre tur snart, og vil ikke at batteriet skal dø ut etter to timer på flyet So, to sum it up: - liten mp3 spiller - god levetid på batteriet - ikke touchscreen - jeg har ikke behov for videoavspilling og tjohei. Denne vil kun bli brukt til musikk. - helst 32 GB lagringskapasitet (eller mulighet for å utvide ved bruk av minnekort) Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Sansa Clip+ Men den har jo ganske bedriten batteritid, har den ikke? Langt under 20 timer..? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det er ikke vanlig at små spillere har så god batteritid siden det ville ført til at man måtte hatt større batteri, noe som ville ført til at spilleren ville blitt større. Jeg har Sansa Clip selv, og jeg kan ikke si jeg synes batteritiden er så aller verst. Men om du ønsker lengre batteritid burde du ta en titt på Cowon sine produkter. D2 har f.eks. 52 timer batteritid, men den har jo touchscreen, og mange andre funksjoner du tydeligvis ikke trenger. Cowon iAudio 7 kan kanskje være mer aktuell? Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Det er ikke vanlig at små spillere har så god batteritid siden det ville ført til at man måtte hatt større batteri, noe som ville ført til at spilleren ville blitt større. Jeg har Sansa Clip selv, og jeg kan ikke si jeg synes batteritiden er så aller verst. Men om du ønsker lengre batteritid burde du ta en titt på Cowon sine produkter. D2 har f.eks. 52 timer batteritid, men den har jo touchscreen, og mange andre funksjoner du tydeligvis ikke trenger. Cowon iAudio 7 kan kanskje være mer aktuell? Cowon iAudio 7 så grei nok ut den, takk for tips! Men den hadde "bare" 16GB minne, og ikke mulighet for å utvide heller.. :/ Har du andre forslag? Jeg har null peil på hva slags mp3 spillere som befinner seg der ute... Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Har ikke så god peiling på sony sine produkter, men jeg føler meg ganske sikkerp å at de har noe som passer til ditt behov. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Sony sine spillere er gode alternativer, men dessverre er det ikke mange av de som har 32GB lagringskapasitet eller mulighet for minnekort Endret 29. september 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Jeg har denne: http://www.philips.no/c/mp3-og-mp4-spillerne/gogear-muse-32-gb-sa1mus32k_02/prd/ Den er kanskje litt stor, men den er ganske tynn Endret 29. september 2010 av Jason Something Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Noen som veit om noen MP3 spillere med mulighet for Spotify, bortsett fra iPod'ene forresten? Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Du skal nok lete lenge etter en mp3-spiller med mulighet for spotify uten touchscreen hvertfall. Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Du skal nok lete lenge etter en mp3-spiller med mulighet for spotify uten touchscreen hvertfall. ...ok, men med touchscreen da? Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Vil tro at mp3-spillere som kjører Android vil ha mulighet for Spotify, men kjenner ikke til noen spesifikke. Du får google litt! Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Hmm, så jeg dropper Android spiller. Jeg har hatt lyst på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340036 Denne har alt jeg er ute etter: 32gb lagring, god batteritid, og ikke minst; mulighet for å utvide med SD kort! Men denne ser det jo ikke ut til at det er noen som selger lenger... Hvis ikke noen av dere vet hvor man får kjøpt den i Norge? Jeg har også sett på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602948 Denne er vel oppfølgeren til førstnevnte, men denne har jo ikke mulighet for å utvide minnet Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Cowon J3 er en mulighet, men den bryter med noen av kravene dine. Den har touchscreen, og har diverse andre ting som videavspilling. Men den har et av markedets beste batterikapasitet, har opptil 32GB med utvidelsesmulighet med micro SDHC kort. Den er ikke veldig liten, men heller ingen stor klump. I tillegg får du veldig bra lydkvalitet. Også på minussiden kan være prisen. Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Oh den var nice.. Litt dyr, men nice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå