Wenche58 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hei. Jeg spillte fotballkamp for et par dager siden, og landet på albuen. Jeg merket fort at jeg hadde veldig vondt i skulderen, og klarte ikke bevege skulderen, men når jeg skulle reise meg opp bare "datt" armen min ned og hørte/merka noe slags knas eller enellerannen slags lyd inne i skulderen. Har hatt vondt i skulderen siden da, men klarer å bevege den. Jeg lurte på om jeg kanskje hadde fått skulderen litt ut av ledd, men at den ble skjøvet tilbake i det jeg reiste meg opp? Burde jeg evnt. dra og ta røntgen av det? Noen som vet noe om dette, eller har opplevd det selv? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hvis det ikke blir bedre så er det sikkert greit å få tatt et bilde. Hvis skulderen har vært ute av ledd så vil ofte musklene som skal holde leddet på plass strekke seg en smule slik at man har lettere for å få skulderen ut av ledd senere. Det kan jo også være at du har skadet brusken i leddet og da kan det være nødvendig med en operasjon for å rette dette. Så ja, blir det ikke bedre så ta en tur til legen å få tatt et bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå