Tdk-Ottar Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Halla alle sammen. Jeg skal ruste opp pcen min så den blir litt kjappere, jeg legger ut en liste med programmer jeg har. Har også mange programmer, som jeg ikke får avinstallert fordi filen er borte. Antivirus: avast! Free Antivirus Spyware Error Fix Spybot - Search & Destroy Annet: Recuva nCleaner (hørt rykter om at den sletter viktige filer) Panda ActiveScan 2.0 Det jeg er ute etter er programmer som ruster opp pcen sikkerlig, som erstatter noen av dem programmene som er på listen min. Jeg trenger noe som hindre virus, ormer, trojanere osv. Jeg trenger også sikkerhetsprogrammer. Jeg sitter på en Pc med Windows Xp Home Edition Tusen Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Et jeg har brukt i årevis er programmet "AVG". Det beskytter pc'en mot apsålutt ALT Lenke til kommentar
Tdk-Ottar Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Et jeg har brukt i årevis er programmet "AVG". Det beskytter pc'en mot apsålutt ALT Brukte Avg før Blitt lei av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 daså Norton er en mulighet... er fårtsatt på topp i en del tester Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Halla alle sammen. Jeg skal ruste opp pcen min så den blir litt kjappere, jeg legger ut en liste med programmer jeg har. Har også mange programmer, som jeg ikke får avinstallert fordi filen er borte. Antivirus: avast! Free Antivirus Spyware Error Fix Spybot - Search & Destroy Annet: Recuva nCleaner (hørt rykter om at den sletter viktige filer) Panda ActiveScan 2.0 Det jeg er ute etter er programmer som ruster opp pcen sikkerlig, som erstatter noen av dem programmene som er på listen min. Jeg trenger noe som hindre virus, ormer, trojanere osv. Jeg trenger også sikkerhetsprogrammer. Jeg sitter på en Pc med Windows Xp Home Edition Tusen Takk for hjelpen. Har jeg vært deg så ville jeg gått for Alt i ett-sikkerhetsproduk med antivirusprogram og brannmur o.s.v. Det koster vanligvis penger men du får helt sikkert skaffet deg et slikt program gratis gjennom banken som tilbyr nettbanktjeneste eller nettleverandøren din. Jeg selv har Norton 360 installert på mine 3 PCer og er fornøyd med det. Skulle du velge gratisløsning så kan du godt beholde Avast! som antivirusprogram. Bytt ut Spybot - Search & Destroy med Malwarebytes og/eller SuperAntiSpyware. Som Ryddeprogram ville jeg ha valgt CCleaner. Etter som du har XP så ville jeg ha installert en brannmur også da Windows sin brannmur i XP ikke er all verden å skryte av. Lenke til kommentar
Tdk-Ottar Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Har jeg vært deg så ville jeg gått for Alt i ett-sikkerhetsproduk med antivirusprogram og brannmur o.s.v. Det koster vanligvis penger men du får helt sikkert skaffet deg et slikt program gratis gjennom banken som tilbyr nettbanktjeneste eller nettleverandøren din. Jeg selv har Norton 360 installert på mine 3 PCer og er fornøyd med det. Skulle du velge gratisløsning så kan du godt beholde Avast! som antivirusprogram. Bytt ut Spybot - Search & Destroy med Malwarebytes og/eller SuperAntiSpyware. Som Ryddeprogram ville jeg ha valgt CCleaner. Etter som du har XP så ville jeg ha installert en brannmur også da Windows sin brannmur i XP ikke er all verden å skryte av. Skal jeg laste ned både Malwarebytes og SuperAntiSpyware eller bare Malwarebytes? Hvilken brannmur skal jeg installere?? Er AS3 Personal Firewall bra?? Endret 12. september 2010 av Tdk-Ottar Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Begge programmene har ingen funksjoner som kan klusse med hverandre, eller med antivirusprogramvare. Opp til deg om du vil ha begge eller bare en. Men hold deg til ett antivirusprogram. Jeg ville anbefalt Comodo da jeg har best erfaring med det. Har ingen erfaring med AS3 PF. Endret 13. september 2010 av Lednar Lenke til kommentar
Tdk-Ottar Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Begge programmene har ingen funksjoner som kan klusse med hverandre, eller med antivirusprogramvare. Opp til deg om du vil ha begge eller bare en. Men hold deg til ett antivirusprogram. Jeg ville anbefalt Comodo da jeg har best erfaring med det. Har ingen erfaring med AS3 PF. Ok Jeg har bare 1 Antivirus program Laster ned begge jeg da. Skal jeg fjerne Error Fix Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Nå har jeg ikke prøvd Error Fix. Etter det jeg kan forstå så gjør Error Fix mye av det samme oppgavene som CCleaner. CCleaner bruker jeg selv og jeg syns det er et bra gratis program. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Nå har jeg ikke prøvd Error Fix. Etter det jeg kan forstå så gjør Error Fix mye av det samme oppgavene som CCleaner. CCleaner bruker jeg selv og jeg syns det er et bra gratis program. Sitter med samme mening jeg. CCleaner har jeg brukt lenge lenge og har ikke hatt noe problemer med det. Hadde jeg satt med valget av de to, hadde nok pokalen gått til CCleaner uten tvil. Lenke til kommentar
Tdk-Ottar Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Sletta pga Alt ble feil Endret 14. september 2010 av Tdk-Ottar Lenke til kommentar
Tdk-Ottar Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Nå har jeg ikke prøvd Error Fix. Etter det jeg kan forstå så gjør Error Fix mye av det samme oppgavene som CCleaner. CCleaner bruker jeg selv og jeg syns det er et bra gratis program. Sitter med samme mening jeg. CCleaner har jeg brukt lenge lenge og har ikke hatt noe problemer med det. Hadde jeg satt med valget av de to, hadde nok pokalen gått til CCleaner uten tvil. Ok Oi Fant nettopp noe med ErrorFix legger med link jeg. http://remove-malware.net er det som står på siden sant?? ErrorFix er FAKE Program... Fant ut etter vært Shit 690 infisert objekter av 727 infisert Objekter var ErrorFix ting :O Jeg brukte Malwarebytes' Anti-Malware Sorry dobbel post. Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Nå har jeg ikke prøvd Error Fix. Etter det jeg kan forstå så gjør Error Fix mye av det samme oppgavene som CCleaner. CCleaner bruker jeg selv og jeg syns det er et bra gratis program. Sitter med samme mening jeg. CCleaner har jeg brukt lenge lenge og har ikke hatt noe problemer med det. Hadde jeg satt med valget av de to, hadde nok pokalen gått til CCleaner uten tvil. Ok Oi Fant nettopp noe med ErrorFix legger med link jeg. http://remove-malware.net er det som står på siden sant?? ErrorFix er FAKE Program... Fant ut etter vært Shit 690 infisert objekter av 727 infisert Objekter var ErrorFix ting :O Jeg brukte Malwarebytes' Anti-Malware Sorry dobbel post. 727 infiserte objekter? Kanskje på tide med en skikkelig sjekk. Følg veiledingen her. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Fordel å holde seg til programvare som folk kjenner til ja. Men gjør som posten ovenfor sier. Lenke til kommentar
Tdk-Ottar Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Nå har jeg ikke prøvd Error Fix. Etter det jeg kan forstå så gjør Error Fix mye av det samme oppgavene som CCleaner. CCleaner bruker jeg selv og jeg syns det er et bra gratis program. Sitter med samme mening jeg. CCleaner har jeg brukt lenge lenge og har ikke hatt noe problemer med det. Hadde jeg satt med valget av de to, hadde nok pokalen gått til CCleaner uten tvil. Ok Oi Fant nettopp noe med ErrorFix legger med link jeg. http://remove-malware.net er det som står på siden sant?? ErrorFix er FAKE Program... Fant ut etter vært Shit 690 infisert objekter av 727 infisert Objekter var ErrorFix ting :O Jeg brukte Malwarebytes' Anti-Malware Sorry dobbel post. 727 infiserte objekter? Kanskje på tide med en skikkelig sjekk. Følg veiledingen her. Jepp. Ok Den skal jeg følge Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Halla alle sammen. Jeg skal ruste opp pcen min så den blir litt kjappere, jeg legger ut en liste med programmer jeg har. Har også mange programmer, som jeg ikke får avinstallert fordi filen er borte. Antivirus: avast! Free Antivirus Spyware Error Fix Spybot - Search & Destroy Annet: Recuva nCleaner (hørt rykter om at den sletter viktige filer) Panda ActiveScan 2.0 Det jeg er ute etter er programmer som ruster opp pcen sikkerlig, som erstatter noen av dem programmene som er på listen min. Jeg trenger noe som hindre virus, ormer, trojanere osv. Jeg trenger også sikkerhetsprogrammer. Jeg sitter på en Pc med Windows Xp Home Edition Tusen Takk for hjelpen. Anti Virus: Bra valg Anti Malware: Forferdelig dårlig program du har valgt et par du kan bruke -Malwarebytes (helst med en av de under) -Hitmanpro (like god eller bedre som MBAM men er bare trial -Super Anti Spyware Annet: Hvorfor programvare fra Panda?. nCleaner? skaff deg CCleaner mye bedre. CCleaner er fra piriform som Recuva er også, piriform er noe og stole på, last ned Defraggler og, funker bedre enn den innebygd i windows og kan hjelpe hastigheten i PCn litte gran i værtfall. Lenke til kommentar
Tdk-Ottar Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Hei Er jeg ille ute om pcen min ikke vil åpna programmer eller gjenopretting? der det skal stå åpne står det Klipp ut Datan måtte restarte så jeg restarta den. og nå er det plutselig sånn. prøver og åpne med Kjør også det går ikke ... Det virker osm om min hardisk er borte eller no. Jeg vil helst ikke miste fila mine. Jeg skulle fikse Windows Update så det funker helt normalt igjen. Jeg var inne og endra i regedit det jeg fikk beskjed om. (Det var bare og gi meg tillatelse til en mappe), når jeg hadde gjort det så skulle jeg restarte Pcen. Da trykka jeg "Start på nytt". så kom jeg til Windows avslutter... den varte og varte hadde vel holdt på i 10 min ca, men plutselig kom broren min bort til meg og trykte inn avslutt knappen, mens den avslutta. ( Sånn at det blir restarte på feil måte.) Håper dere skjønner det lange jeg skrev der. (Snart vært oppe i 2 Døgn) System Information ------------------ Time of this report: 9/26/2010, 19:35:44 Machine name: TEMMELIG_BONN Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.100427-1636) Language: Norwegian (Bokmål) (Regional Setting: Norwegian (Bokmål)) System Manufacturer: n/a System Model: n/a BIOS: n/a Processor: Intel® Pentium® 4 CPU 2.80GHz Memory: 1014MB RAM Page File: 348MB used, 2088MB available Windows Dir: CWINDOWS DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) DX Setup Parameters: Not found DxDiag Version: 5.03.2600.5512 32bit Unicode prøvde gjennoppretting. Dem hadde fjerna alle oppføringer absolut alt så jeg tok Angre siste men det funka ikke. fikk beskjed om at jeg ikke kunne tilbakestille når jeg logga på windows igjen. Sorry skrivinga asso Sorry skrivefeil Håper dere kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hei, Tdk-Ottar. Jeg vil anbefale deg å starte et ny tråd der du forklarer problemet ditt. Da får du helt sikkert hjelp. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå