Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er galt med meg?


Anbefalte innlegg

Sier ikke at det å sitte foran Tv og Pc er noe sunt, tvertimot. Men mener at vis de overvektige hadde daffa rundt på hjørnet istedet for tv titting så tviler jeg sterkt på at du hadde sett noen særlig synlig effekt.

 

 

Mulig jeg heller skulle skrevet fysisk form, istedet for overvekt. Timesvis daglig foran PC`n kontra å henge med kompiser gjør ganske stor forskjell på det. Er ikke rare aktiviteten man trenger daglig for å være i bedre form. Men vi snakker jo generelt her. Var nok av de som nesten ikke hang sammen, eller eventuelt var overvektge og klarte såvidt å gå trappene på skolen for 15-20 år siden også, bare at det er mange fler av de nå, spesielt de førstnevnte, tror jeg da:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sier ikke at det å sitte foran Tv og Pc er noe sunt, tvertimot. Men mener at vis de overvektige hadde daffa rundt på hjørnet istedet for tv titting så tviler jeg sterkt på at du hadde sett noen særlig synlig effekt.

 

 

Mulig jeg heller skulle skrevet fysisk form, istedet for overvekt. Timesvis daglig foran PC`n kontra å henge med kompiser gjør ganske stor forskjell på det. Er ikke rare aktiviteten man trenger daglig for å være i bedre form. Men vi snakker jo generelt her. Var nok av de som nesten ikke hang sammen, eller eventuelt var overvektge og klarte såvidt å gå trappene på skolen for 15-20 år siden også, bare at det er mange fler av de nå, spesielt de førstnevnte, tror jeg da:)

 

Og det er jeg helt enig i! :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-aabLQt

Leste dette inlegget, og skulle nesten tro det var jeg som hadde skrevet det ! Har akkurat samme "problem". Mange venner, sosial i helgene men i ukedagene så blir jeg sittende hjemme og ikke gjøre en drit.

Så nei du er ikke alene om den tanken :)

Lenke til kommentar

har heller aldri hatt et åpent forhold til noen i familien.. har alltid måtte ordne opp selv. Jeg har alltid hatt penger selv, og så vidt spurt etter hjelp fra foreldrene. Gikk med avisene på ungdomskolen, fikk stipend på videregående, så begynte jeg å jobbe.

 

Jeg sliter også å binde meg. Tenker ofte på det du tenker på selv, ts. Jeg liker også aller helst å game for meg selv, og tar sjeldent initiativ. Du er ikke alene. :thumbup:

Lenke til kommentar

Kven kan påstå at det å være asosial er feil? I så fall, feil i forhold til kva? Dagens sosiale normer? I så fall, kvifor bry seg om dei? Lev livet som du sjølv vil, ikkje tving deg til ting du ikkje har noko lyst til. Om du har lyst, men ikkje tør, bør du prøve å gjere ein innsats, men om du ikkje føler du har noko problem, lev livet som du vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...