AndyBay Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Noen som er flinke med slow motion i Son Vegas Pro 9.0? http://www.youtube.com/watch?v=8gQ5pd33e84&hd=1 Noe som dette?? Har sett masse på Youtube, men det lagger alltid Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Er vel sikkert avhengig av FPS når du tar opp vil jeg tro. Har du høy FPS så blir jo slow motion bedre. Kjør programmet du filmer med på egen HD for å øke FPS. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Det der ser ut som frame blend. Det er en teknikk der man blender sammen to bilder for å skape et ekstra mellombilde ved slow motion. Dette gjør redigeringsprogrammet automatisk når du strekker videofila. Hvis du ser nøye på 0:11 ser du at hansken har en halvt gjennomsiktig «skygge» foran seg. Det er resultat av blendingen. I Premiere og sikkert andre avanserte programmer kan det brukes en mer sofistikert metode å generere mellombilder. Da analyseres faktisk bevegelser i bildet i forhold til forrige bilde. Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Eg har noen i 30fps og noen i 60 fps. Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Har nå en video som ser bra ut i testvinduet, men den ser håpløs ut etter rendering. Tar eg på 59 fps blir alt stygt. Tar eg på 29 blir det ganske bra, men du ser skyggene Noen forslag?? EDIT: bhfjgdfsjkhgdfuk.wmv Hva synst dere? Skifta til WmV Endret 14. september 2010 av andybay Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Noen erfarne brukere av vegas her på forumet?? Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=LSYyMaG6U4g&hd=1 Noen som får det så bra??? Det var ikkje mye skygge her, ser det bare når du pauser. Noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Cheatengine muligens. Spillet er vel låst til en framerate? Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Cheatengine muligens. Spillet er vel låst til en framerate? Hvis du ser nøye etter så er det slike skygger som det kommer med videoredigering. Trur ikkje det er en cheat som får det i slow mo Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Nei, men cheatengine gjør at du kan få en høyere framerate. Av slowmo filmer jeg har sett (Jc2, MafiaII) har det blitt brukt cheatengine Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Nei, men cheatengine gjør at du kan få en høyere framerate. Av slowmo filmer jeg har sett (Jc2, MafiaII) har det blitt brukt cheatengine Ok, men det hjelper lite når eg redigerer fra PS3 i 60fps Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Nei det virker bare på PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå