Populært innlegg Reeve Skrevet 5. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 5. november 2012 Indeed. Og hvorfor døde hun momentant av et kutt i magen? Hun blødde nesten ikke. Og hvorfor la Rick seg ned og gråt som en liten drittunge når sønnen står ved siden av og nettopp har sett moren sin dø? Hva slags far er han egentlig? Wow, for noen holdninger her inne! Det var ikke snakk om mor eller barn, det var enten barnet eller ingen av dem. Når det har satt seg fast slik som det hadde under fødselen, og med så kraftige blødninger, er det en ren dødsdom for henne i en slik situasjon. Ingen legehjelp, ingen redskaper, ingen kompetanse. Hun besvimte av smertene, hun døde ikke. Hvordan Rick reagerer på nyhetene kan jeg ikke skjønne at noen klager på. Ingen kan sette seg inn i en slik situasjon, og det er altfor lett å sitte i den komfortable stolen, med en iskald, god cola på bordet sammen med en nyåpnet pose chips, og påstå at han reagerte feil. Enhver person vet jo, helst av erfaring, hvordan man skal reagere når konen dør under fødselen, samme dag som man mister et par andre, nære venner, ikke sant?! Det er ikke veldig rasjonellt å ikke klemme og trøste sin sønn i de påfølgende sekundene! Vel, jeg kan ikke se for meg at man reagerer eller handler veldig rasjonellt etter en slik nyhet, spesielt ikke når man allerede er hardt presset fra før av. 21 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Veldig enig med siste her.. Mitt problem er blandt annet at Carl er så ung og ikke vil klare å tenke rasjonelt når det gjelder avgjørelsen baby, eller ingen av dem.. Carl burde ha kjempet med nebb og klør for å beholde moren, ikke gi Maggie kniven.. Hvordan Rick reagerte så jeg ingen feil med.. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Det har jeg faktisk ikke tenkt så mye på, men jeg er enig med deg der. Jeg så litt forbi det i episoden og er faktisk det eneste jeg har problemer med nå. Vi så jo han protesterte kjapt når hun skrek i smerte, men det var liksom en eneste "hysj!" fra maggie, og han ble helt rolig igjen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Enig i at det kanskje ikke var den mest overbevisende oppvisningen fra Carl, men virker som han skjønte at det var enten ungen eller ingen. Og igjen, mora ga jo han en liten tale før hun gikk bort. Så mammadalt som han har vært så er det vel ikke så ulogisk at han hører på henne også. Fint lite flashback til pep-talken til Rick også. Som dere har sagt så var det ikke noen rasjonell oppførsel fra verken far eller sønn, men fortsatt helt naturlig og fullt troverdig. Sett rarere oppførsel fra folk i krise, for å si det slik. Endret 5. november 2012 av uTukt 4 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Kjempegod episode. Men altså, de folkene som allerede var i fengselet, hvordan skal de ha kunnet levd der i mange mnd uten å vite om hverandre? Tenker på han der med generatoren f,eks. Og hvor fikk han mat fra? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Men så kommer spørsmålet, hvem åpnet gaten til zombiene? Lenke til kommentar
claes Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Var ikke han fra generator rommet med øksa han som Rick stengte ute når han løp? Trodde også det var han som åpnet portene, begge brukte vel øks, men nå ble jeg usikker Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Ja, han var en av de originale fem som ble funnet i kantina og som ble stengt ute sammen med zombiene av Rick. Han skrudde på sirena og slapp ut zombiene siden han var på mexikanske Jesu sin side. 1 Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Spoileralert JAJA, da var 3 sesonger med T-Dog, hadde ventet på denne dagen en stund egentlig Hvordan kan du IKKE like dette? Maskjerringa er borte og det skjer ting hele tiden. Synd med T-dog, men han gjorde ikke stort av seg uansett. Herlig episode, mye som skjedde! Man ser tydelig at Ricks verden kollapset nå, og jeg er spent på hvordan han blir å reagere framover. Han blir nok ikke noe mildere i alle fall. Digger denne serien! Vi fikk ikke se at hun ble bitt eller drept? Hun kommer nok tilbake om jeg ikke gikk glipp av en vital del av episoden. Endret 5. november 2012 av Matsemann1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg tuller ikke, jeg GRÅT på slutten der. Kjempet mot tårene og når jeg så hvordan Rick reagerte så sverger jeg på at jeg sa ''fuck it, I'm gonna cry'' og gren som om det var kona mi som var dødd. Herregud så flinke de var til å vise sorg! For ett skuespill fra dem alle! 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Herlig episode. Dæven. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Blir de dopet i den leiren der? De fokuserer veldig på at de drikker både det ene og det andre. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg må også legge til at jeg er omtrent overbevist om at Merle ikke er så ille som vi trodde utifra når vi først så han i serien. Han bryr seg veldig mye om broren, og jeg er ganske sikker på at han vil velge Daryl og gjengen fremfor Guvernøren hvis det kommer til stykke. Lenke til kommentar
piccolo Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Endelig (ja, det var litt trist) er Lori ute av serien! Litt surt med T-dog, men ser ut til at noen andre karakterer trer frem nå. Merle f.eks virker som et frisk pust for serien, Carol derimot driter jeg godt i. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Den episoden her løftet virkelig sesong 3. Knall episode. Tror jeg aldri har søtti med så store øyne etter en episode med The Walking Dead. Gøy måte Lori dør på. Morsomt at det skjer noe! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Det var en veldig trist episode Men jeg tror nok at vi blir å se Lori igjen, i en eller annen form, siden vi kun fikk høre skuddet. Lenke til kommentar
piccolo Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hvordan det? Hun kan umulig overleve det der, med mindre hun er Wonderwoman. Det blir i såfall latterlig. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hun kommer neppe tilbake.. Dere så -og hørte hva som skjedde. Men hvem vet, plutslig er hun tilbake Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Hvordan kan du IKKE like dette? Maskjerringa er borte og det skjer ting hele tiden. Synd med T-dog, men han gjorde ikke stort av seg uansett. De kan bare ha en neger med i TV-programmet til enhver tid, så når han andre ble innlemmet i gjengen måtte de kvitte seg med den første? Nå mistenker jeg at alt kommer til å handle om den babyen der... Og det kan blir jævlig kjedelig. Endret 5. november 2012 av snartenkt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Tviler sterkt på det gitt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå