Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig enig med siste her..

Mitt problem er blandt annet at Carl er så ung og ikke vil klare å tenke rasjonelt når det gjelder avgjørelsen baby, eller ingen av dem.. Carl burde ha kjempet med nebb og klør for å beholde moren, ikke gi Maggie kniven..

Hvordan Rick reagerte så jeg ingen feil med..

Lenke til kommentar

Det har jeg faktisk ikke tenkt så mye på, men jeg er enig med deg der. Jeg så litt forbi det i episoden og er faktisk det eneste jeg har problemer med nå. Vi så jo han protesterte kjapt når hun skrek i smerte, men det var liksom en eneste "hysj!" fra maggie, og han ble helt rolig igjen.

Lenke til kommentar

Enig i at det kanskje ikke var den mest overbevisende oppvisningen fra Carl, men virker som han skjønte at det var enten ungen eller ingen. Og igjen, mora ga jo han en liten tale før hun gikk bort. Så mammadalt som han har vært så er det vel ikke så ulogisk at han hører på henne også. Fint lite flashback til pep-talken til Rick også.

Som dere har sagt så var det ikke noen rasjonell oppførsel fra verken far eller sønn, men fortsatt helt naturlig og fullt troverdig. Sett rarere oppførsel fra folk i krise, for å si det slik.

Endret av uTukt
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Spoileralert

JAJA, da var 3 sesonger med T-Dog, hadde ventet på denne dagen en stund egentlig

Hvordan kan du IKKE like dette? Maskjerringa er borte og det skjer ting hele tiden. Synd med T-dog, men han gjorde ikke stort av seg uansett.

Herlig episode, mye som skjedde! Man ser tydelig at Ricks verden kollapset nå, og jeg er spent på hvordan han blir å reagere framover. Han blir nok ikke noe mildere i alle fall.

Digger denne serien! :)

Vi fikk ikke se at hun ble bitt eller drept? Hun kommer nok tilbake om jeg ikke gikk glipp av en vital del av episoden.

Endret av Matsemann1
Lenke til kommentar
Hvordan kan du IKKE like dette? Maskjerringa er borte og det skjer ting hele tiden. Synd med T-dog, men han gjorde ikke stort av seg uansett.

De kan bare ha en neger med i TV-programmet til enhver tid, så når han andre ble innlemmet i gjengen måtte de kvitte seg med den første? :hmm:

Nå mistenker jeg at alt kommer til å handle om den babyen der... Og det kan blir jævlig kjedelig.

Endret av snartenkt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...