Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I de siste episodene så har de jo prøvd å forberede seg på en fødsel. Hu mora til Sofia (hva het hun igjen??) fikk hjelp til å dra inn en zombie de drepte så hun skulle ''øve'' seg siden Lori måtte ta keisersnitt sist, og Hershel var jo bevisstløs.

Lori uttrykte også frykt for at ungen hadde dødd inni henne siden hun ikke hadde merket noe særlig til spark og slikt, så ja.. det hadde egentlig vært litt fett!

Lenke til kommentar

Nei, av tvserien og tegneserien. Tvserien er basert på tegneserien, og tvserien er veeeldig tro til tegneserien.

Hvorfor synes du det? Tegneserien er jo helt annerledes enn TV-Serien. Man kan si den var tro helt opp til Rick kom til campen og møtte Lori og Carl.

Lenke til kommentar

I de siste episodene så har de jo prøvd å forberede seg på en fødsel. Hu mora til Sofia (hva het hun igjen??) fikk hjelp til å dra inn en zombie de drepte så hun skulle ''øve'' seg siden Lori måtte ta keisersnitt sist, og Hershel var jo bevisstløs.

Ah, tenkte dette bare var noe de begynte å tenke på siden de for første gang var på et trygt sted.

Lenke til kommentar

Det bygger seg jo veldig mye framover, så det overrasker meg ikke. Lurer på om sesong 2 vil forsette å handle om Lee og Clem, eller et nytt sett med karakterer.

BuffyAnneSummers har rett. Sesong 2 vil handle om helt nye karakterer.

Det er da ikke bekreftet? Har vanskeligheter med å tro at Tell Tale vil risikere å kaste bort disse karakterene som gjorde Walking Dead spillet så populært med helt nye.

Lenke til kommentar

Hvorfor synes du det? Tegneserien er jo helt annerledes enn TV-Serien. Man kan si den var tro helt opp til Rick kom til campen og møtte Lori og Carl.

Jeg syns den fremdeles følger tegneserien veldig tett, selv om flere ting er annerledes, og glad er jeg for det og ellers hadde jeg nok ikke giddet å se serien :p

Det er vel bare lokalene og karakterene man har til felles med tegneserien. I de aller fleste tilfeller har de tatt sine egne friheter. Jeg leste tegneserien (20 blader så langt) etter å ha sett serien, og jeg liker begge.

Lenke til kommentar

Får ikke spilt episode 4 før neste måned. Episode 1 var helt grei, men episode 2 og 3 var det absolutt herligste jeg har opplevd innen klikk og pek-spill. Overgår både tegneserien og tv-serien i min bok for tiden. Tegneserien har spesielt utviklet seg til å bli så altfor dystert og lite fan-vennlig.

Jeg vil si at episode 4 av spillet er det beste så langt! Jeg gleder meg som liten unge til juleaften til episode 5!

Jeg synes episode 3 var den beste. Episode 4 og 2 var også veldig bra... klarer ikke å kåre en vinner mellom de. Enern var litt under, men den tok også for seg den kjedelige biten ved å introdusere de fleste karakterene.

Kanskje mitt favorittspill dette året.

Lenke til kommentar

Hvem hadde IKKE ville kjent litt på Daryl?? ;) Noe mer sexy enn en mann som vet å overleve som han gjør fins ikke!

White trash :(

Folk opptrer som de faktisk er i en verden som de er i. Intelligent og rask tankegang.

Det er en del som irriterer meg. Som at Hershel bare tråkker forbi et lik som helt åpenbart er en zombie, og så blir han bitt i beinet. Så jævla klisje. De kunne spart seg. Enhver tulling måtte da ha skjønt at det var en zombie som ikke var uskadeliggjort.

Og dette med at han svære fangen bare står og henger, og så kommer det selvsagt en zombie bakfra og "klorer" ham. Som om en vanlig person bare ville stått midt blant zombier uten å se seg rundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...