BuffyAnneSummers Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Har hørt at de skal da begynne helt fra ''scratch'' med ett helt nytt sett med mennesker. Så glad jeg er blitt i Clem Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 hva er det som har skjedd mellom sjeriffen og kona egentlig? Va ikke dem happy happy greier da? De følger tegneserien akkurat der. Vi fikk jo med oss i sesong 2 at Rick skjønte at sjansen var stor for at ungen Lori bærer på ikke er hans, og det tror jeg alle hadde vært sint/furt for.. Hele dynamikken mellom Rick og Shane på slutten av sesong 2 gikk jo ut på at Shane ville ha Ricks familie. Men burde også tenke på at Lori gikk bak ryggen på Rick i sesong 2 og fikk Glen til å hente abortpiller for at hun skulle bli kvitt ungen, så ble Rick kjempesint, forståelig nok. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Det bygger seg jo veldig mye framover, så det overrasker meg ikke. Lurer på om sesong 2 vil forsette å handle om Lee og Clem, eller et nytt sett med karakterer. BuffyAnneSummers har rett. Sesong 2 vil handle om helt nye karakterer. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Sesong to? Altså av Telltales pek og klikk spill? Hvor får folk lest tegneserien forresten? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 hva er det som har skjedd mellom sjeriffen og kona egentlig? Va ikke dem happy happy greier da? De følger tegneserien akkurat der. Vi fikk jo med oss i sesong 2 at Rick skjønte at sjansen var stor for at ungen Lori bærer på ikke er hans, og det tror jeg alle hadde vært sint/furt for.. Hele dynamikken mellom Rick og Shane på slutten av sesong 2 gikk jo ut på at Shane ville ha Ricks familie. Men burde også tenke på at Lori gikk bak ryggen på Rick i sesong 2 og fikk Glen til å hente abortpiller for at hun skulle bli kvitt ungen, så ble Rick kjempesint, forståelig nok. Syntest å huske at Rick tilga det Lori.. Husker vell feil da Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Syntest å huske at Rick tilga det Lori.. Husker vell feil da Husker ikke helt selv hva som ble resultatet av krangelen. Men selv om han kanskje tilga henne der og da, bærer han sikkert fortsatt nag. Og han forandrer seg jo bare mer og mer. Denne passer fint her. 6 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Sesong to? Altså av Telltales pek og klikk spill? Hvor får folk lest tegneserien forresten? Nei, av tvserien og tegneserien. Tvserien er basert på tegneserien, og tvserien er veeeldig tro til tegneserien. Tegneserien får du kjøpt online, f.eks hos tfaw.com (liker dem godt!). De regnes også som bøker, så bestill alt du vil.. Ellers får du lastet det ned og lest online. Spillet er forresten KJEMPEBRA!!! men har INGENTING med tegneserien og tvserien å gjøre, bortsett fra det åpenbare; zombies. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Syntest å huske at Rick tilga det Lori.. Husker vell feil da uTukt sa det. Lori har også oppført seg som en jævla bitch i de to første sesongene, hvor hun bitcher og klager over alt Rick gjør. Det begynner å se lysere i sesong 3 da.. episoden som nettopp kom så sa hun jo at han måtte gjøre alt for at gruppen skulle overleve, og det gjorde han til det fulleste og tok ut to veldig store trusler. Han fikk smålig ros av Lori på slutten av episoden. Good girl.. håper bare at hun ikke blir helt bitch igjen. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Ville bare ha sagt at jeg ikke fant noe spesielt i sesong 2 kjedelig, synes den var veldig bra! Liker også Lori, og synes ikke hun er noe sytete.. Synes folk plages av for mye, hehe.. bare koser meg, jeg! 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Sesong 2 var for mye drama for lite action pga store budsjettkutt og krangler mellom skuespillere og produsenter.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Mulig, men jeg likte det, og var ikke klar over kuttene og kranglingen.. Likte det jeg så og følte ikke at det manglet noe! 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg også synes det har vært merkelig mye klaging over sesong 2, jeg synes den var bra, men klart svakest så langt. Tror sesongen får pepper fra 2 sider som gjør at det føles ut som om "alle" hater den, leir 1 er de som mener dialogen og drama var dårlig skrevet, og leir 2 er som vil ha blod og gørr så og si hele tiden. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Altså.. jeg har lest tegneserien.. husker ikke at dramaet i sesong 2 skulle strekke seg så til de grader. Man merket budsjettkuttene veeeeeldig godt for å si det sånn! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Men så var det jo større drastiske forandringer fra tegneserien i sesong 1, men klart, sesong 2 drøyde. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Altså.. jeg har lest tegneserien.. husker ikke at dramaet i sesong 2 skulle strekke seg så til de grader. Man merket budsjettkuttene veeeeeldig godt for å si det sånn! Oppholdet på gården varer jo typ 20 sider i tegneserien da.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Var da ikke så stor forskjell fra tegneserien i sesong 1? Etter det jeg husker så var det veeeeldig tro til tegneserien. Det var sesong 2 som gikk helt bort fra den med masse unødvendig drama og døden til Dale. De har jo basicly ''erstattet'' Hershel med Dale på grunn av en smålig krangel som oppsto mens de spilte inn sesong 2. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Siste episode av sesong 1 var jo så langt vekk fra tegneserien som man kunne komme. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) La oss nå håpe at de vil følge tegneserien fra nå av. Om ikke helt, så delvis. Utrolig spennende fra dette punktet og utover i tegneserien ja! Edit: To første episodene lover ihvertfall bra. Endret 25. oktober 2012 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Var da ikke så stor forskjell fra tegneserien i sesong 1? Etter det jeg husker så var det veeeeldig tro til tegneserien. Det var sesong 2 som gikk helt bort fra den med masse unødvendig drama og døden til Dale. De har jo basicly ''erstattet'' Hershel med Dale på grunn av en smålig krangel som oppsto mens de spilte inn sesong 2. Er flere karakterer, hendelser og situasjoner som ikke oppsto i tegneserien i sesong 1. For ikke å glemme: Dale og broren er aldri med, ikke T-Dog, Shane døde lenge før de dro til gården, forskninhslaboratoriet skjedde aldri osv osv. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Siste episode av sesong 1 var jo så langt vekk fra tegneserien som man kunne komme. Det er jeg enig i, men mesteparten av alt annet var som tatt ut av tegneserien. Halve sesong 2 kunne jeg lett vært foruten Er flere karakterer, hendelser og situasjoner som ikke oppsto i tegneserien i sesong 1. For ikke å glemme: Dale og broren er aldri med, ikke T-Dog, Shane døde lenge før de dro til gården, forskninhslaboratoriet skjedde aldri osv osv. Hæ? Vi kan ikke sammenligne f.eks første tegneseriehefte mot sesong 1, hvis det er det du mener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå