Jason P. C. Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Ååå gleder meg. Den blir vel sendt i kveld i usa? Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Gleder meg som en appelsin! Blir vanskelig å sove i natt Lenke til kommentar
znuff Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Fyyyyyy faen for en vill førsteepisode !! "holy shit" Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Herregud så utrolig bra episode, treffer godt i forhold til tegneserien også! Tror denne sesongen kommer til å bli laaaangt bedre enn forrige! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Endelig zombie-action og ikke drama! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Klarer såvidt å se på denne episoden nå i begynnelsen, helt tragisk å se dem skyte. Ingen rekyl, ingen kulehylser, ei "gun slider" som går tilbake etter hvert skudd. Hvordan går det faktisk ann og ikke få det til? Endret 15. oktober 2012 av Quakecry 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Å så tragisk. Skyting er ikke realistisk. Herregud hvordan kunne de? Hvordan i kjære jesu-navn kunne de? WHY! WHY!!!!!! 6 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Å så tragisk. Skyting er ikke realistisk. Herregud hvordan kunne de? Hvordan i kjære jesu-navn kunne de? WHY! WHY!!!!!! Trenger ikke være sarkastisk. Når dem har så mye penger til å lage alt sammen klarer dem ikke engang få det der til med effekter.. Det blir feil. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Hva sier deg at de har så mye penger? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Hva sier deg at de har så mye penger? Vell, det kan ikke koste mye penger og få til noen skyteeffekter ihvertfall. Endret 15. oktober 2012 av Quakecry 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Du må ikke ta Maury seriøst, Quakecry. Han blir alltid fornærmet og latterlig grinete når folk ikke elsker ting han synes er fett. Blir grinete så fort noen har noe negativt å si om bl.a The Walking Dead. Har skjedd gang på gang på gang på gang på gang- 7 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Du liker å tro det ja. Jeg skrev mye negativt om serien tidligere i år jeg å. Bare slutt å lev i din egen verden du Video Girl. Eks. Og ikke glem svært slitsomme kvinner. (Sorry) Endret 15. oktober 2012 av Maury 3 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Jeg er sikkert den mest negative personen på forumet når det kommer til The Walking Dead. Sesong to var en skam for karakterdramaer, men at skytingen er dårlig bryr meg midt i ræva. Det er et karakterdrama for svingende helvete, jeg forventer ikke god action. Dog er actionscenene det eneste som har fungert den siste sesongen. Uansett, jeg likte sesongstarten, lover godt videre. Endret 15. oktober 2012 av Thommesen 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Yes yes yes, håper resten av sesongen holder seg like bra. Dette var gøy! Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Det blir litt for dumt når en liten guttunge står med en håndpistol oppe i et tårn og treffer alle zombiene han sikter på i hodet. 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Det blir litt for dumt når en liten guttunge står med en håndpistol oppe i et tårn og treffer alle zombiene han sikter på i hodet. Hvordan vet du det var Carl og ikke Hershel som traff? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Nå er ikke jeg den personen som henger seg opp i detaljer når jeg ser film/serier, orker ihvertfall ikke irritere meg over det. Men la faktisk merke til en del merkelige ting i denne episoden her. Men som sagt, over dette var en awesome åpning! Gleder meg maks til neste episode Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Det blir litt for dumt når en liten guttunge står med en håndpistol oppe i et tårn og treffer alle zombiene han sikter på i hodet. Hvordan vet du det var Carl og ikke Hershel som traff? Jeg vet ingenting jeg, men om Carl sto der oppe for å lekeskyte gjør ikke saken bedre. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Enig med de fleste her. Blir litt vel dumt at de er så gode til å skyte. Treffer jo så og si på alt. Ellers fin start på sesongen. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Episoden var helt grei synes jeg, men er enig at der blir for dumt når alle skyter helt perfekt og er absolutt ingen rekyl på våpnene. Skulle ønske at det blir mer "blod og gørr" på zombiene som det var i første sesong though, er liksom det som er zombie serie/film for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå