-iL- Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Wtf. Han som spiller Rick Grimes er britisk! Sett Strike Back nå eller? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Nei, så et intervju med ham på Youtube. Ble ganske overrasket. Har selv bodd i Atlanta i ett år, og han høres akkurat ut som vertsfaren min! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Er vel ikke ofte man tenker over at Gary Oldman eller Christian Bale er britiske heller, men det er vel noe av poenget med å være skuespiller, å kunne overbevise seeren om at man er karakteren. Tom Jones er jo Waliser! Forresten, når eksakt starter sesong 3 på norske skjermer? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Torsdag 18. oktober klokken 21:55 på Fox Crime Norge. Søndag 14. oktober i USA på AMC. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Takk skal du ha Maury. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Ganske kul nettserie nok enn gang fra The Walking Dead-teamet. Kult om noe av dette vil forsette i tv-serien. http://serienytt.no/2012/10/se-the-walking-dead-cold-storage-webisoder/ 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Fantastisk! Perfekt for en rimelig neden om og hjem, dagen derpå =) Ligger i bedre kvalitet inne på AMC sine sider btw! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Fantastisk! Perfekt for en rimelig neden om og hjem, dagen derpå =) Ligger i bedre kvalitet inne på AMC sine sider btw! Link takk? Og er dette i samme gate som walking dead spillene? Spillet er forresten helt fantastisk bra! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 http://www.amctv.com/the-walking-dead/videos/webisode-1-the-walking-dead-cold-storage-hide-and-seek 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Dette er flaut.. hvordan lurer jeg nettstedet til å tro at jeg befinner meg i ett annet sted enn norge? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 VPN, f.eks. http://www.tunnelbear.com/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Uten å si noe særlig, noe jeg helst ikke skal gjøre. Så er sesongstarten lovende. Nettopp fått sett den via min kontakt i Fox Crime Norge. Leserne av tegneserien vil se ting komme, men jeg likte det tiltross. Jeg kan si at vi kanskje har et alternativ til Dale nå. For de som har lest tegneserien. Endret 8. oktober 2012 av Maury Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Herlig start på sesongen - tror det skal litt til for å bli skuffet for de som vil ha litt mer skrekk og spenning. Dere kan bare glede dere Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 hvordan har du sett den? Starter vel ikke før den 14 oktober? o.O Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 hvordan har du sett den? Starter vel ikke før den 14 oktober? o.O Jeg og Dotten er tv-kritikere med tilgang fra en tv-kanal om å se diverse ting før det blir sendt i Norge og USA. Kritikere har som regel tilgang på slikt 1-2 uker i forveien av en premiere. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg vet hva jeg skal bli når jeg blir stor! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå