Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv liker jeg serien godt. Eneste som er teit, er at den bærer stort preg av ulogiske handlinger. Tullingen som truer alle med våpen, tullingbroren hans, to folk som ikke burde være med i det samfunnet. Zombiene er utenfor campen, la mor og sønn gå alene tilbake til campen osv.

Men kommer til å se på videre, uten å vite noe om tegneserien eller noe :) . Friskt blod er alltid bra.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Fin episode. Var dritkult å se Norman Reedus i serien også, var ikke klar over at han var med serien.

 

Jeg har en liten følelse om at han som kuttet av seg hånda kommer tilbake, er det teit, eller reelt?

Lenke til kommentar

Ikke uforventa, men sesong 2 starter ikke mest sansynelig før oktober 2011. Det ville bli feil bare å gjøre noe annet. De kan ikke sette opp serien mot True Blood/Entourage sine søndagskvelder, og heller ikke settet opp serien på nyåret på grunn av produksjonen.

 

Er uansett ikke noe som jeg akkurat skriker for, når jeg forventa det og. Men siden vi vet det kommer en sesong 2, så er jeg uansett fornøyd. Er ikke alle serier som har den luksusen, spesielt så tidlig.

Lenke til kommentar

Selv liker jeg serien godt. Eneste som er teit, er at den bærer stort preg av ulogiske handlinger. Tullingen som truer alle med våpen, tullingbroren hans, to folk som ikke burde være med i det samfunnet. Zombiene er utenfor campen, la mor og sønn gå alene tilbake til campen osv.

Men kommer til å se på videre, uten å vite noe om tegneserien eller noe :) . Friskt blod er alltid bra.

 

Redneckene er ikke med i tegneserien, de er skrevet inn for tv-serien. Zombiene er utenfor campen, som en skrev over her og som også ble fortalt i siste episode at de holder seg nede ved byen og ikke oppe i fjellene, noe som også er realistisk om man skal prøve å tenke hvordan det ville vært under en zombieapokalypse.

Lenke til kommentar

Det er jo naturlig at de er i samme camp. Redneckene er brødre, selvfølgelig ville de holdt sammen i en zombie apokalypse. Et annet poeng er at de er i Atlanta city, sørstatby deluxe hvor du antakeligvis vil støte på en redneck eller to.

 

Forsåvidt merkelig at i The Dawn Of The Dead enser ikke zombiene dyr, men i The Walking Dead spiser de alt mulig. Tydelig at ekspertene, i den grad det finnes noe slikt innenfor zombier, strides om dette.

 

 

 

Håper neste episode involverer angrep på campen og at Shane blir skutt av Carl. Kanskje til og med de begynner å flytte på seg. Åååh vi har mye å glede oss til!

 

Endret av Dassen
Lenke til kommentar

Mitt poeng er at disse stygge, innavla stereotypene ikke holder klassisk AMC-nivå, selv med Boondock-Sean i en av rollene. Spesielt irriterende var denne kvinnemishandlende tjukkasen som fikk seg et velfortjent besøk av Shane's politinever. Skulle tro fyren var hentet ut fra en gammel Jerry Springer-episode.

 

Ellers er dette en svært fornøyelig zombieapokalypse. Jeg ville bare påpeke at ikke alt er fryd og gammen for en skeptiker som meg.

Endret av KjemikerJon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...