AnBa Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 hvordan vet de nøyaktig hvor mange dager som har gått mellom de forskjellige hendelsene og sånn, da? Er det fra små hint i episoder som aviser eller lignende? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Det vet jeg ikke, men går ut i fra at det er ganske tilfeldig og selvsagt basert på små hint som sikkert ligger skjult i episodene. Men jeg tror egentlig ikke at noen vet nøyaktig hvor langt tid som har gått. Tror det dog er det nærmeste man kommer en tidslinje. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Wildfire Global Outbreak Day 83 Walking Dead-wiki`en har samlet infoen i serien til nå at vi er på dag 83. Selvfølgelig ikke nødvendigvis korrekt på dagen, men et fint ca. tall. http://walkingdead.wikia.com/wiki/Television_show_Timeline Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Tja, omtrent 3 måneder. Høres virkelig ganske rett ut. Vi vet ihvertfall at når babyen blir født er det 9 måneder fra omtrent en måned siden? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Det er ikke så lett å vite nøyaktig når Lori ble gravid men jeg ville nok sagt rundt 2,5mnd siden. Husk at Lori og Shane var sammen før Rick kom til campen deres utenfor Atlanta. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jajo, sant det. Kan ikke uttale meg om det, jeg har ingen anelse hvor lenge etter unfangelsen en kvinne vil kjenne effekter av graviditeten som Lori gjorde. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Så det er bare 13 episoder i denne sesongen Når begynner sesong 3, og er tegneserien verdt å lese? -DahPain 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Så det er bare 13 episoder i denne sesongen Når begynner sesong 3, og er tegneserien verdt å lese? -DahPain Sesongen begynner i oktober. Og JA! Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Så det er bare 13 episoder i denne sesongen Når begynner sesong 3, og er tegneserien verdt å lese? -DahPain Sesongen begynner i oktober. Og JA! Tidenes bursdagspresang <3 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Nettopp lest de to første tegneseriebøkene, hvor jeg irriterer meg over fjollete dialog hvor de hele tiden påpeker hvor lang tid det er gått. I så måte greit det ikke er like enkelt å holde følge i TV-serien. Men de må jo få opp dampen mtp tid også, med mindre de kverker Carl. En gutt i den alderen vokser fort. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Jeg har lest så og si alle tegneseriebladene nå , mangler de 4 siste som lar vente på seg, men pytt pytt. Dialogen blir bedre over tid og tid fjåset forsvinner snart. Jeg var litt irritert når jeg startet å lese serien med at de ga litt faen i å gå med klokke , bruke solcellepaneler og radio for å kontakte andre overlevende og mye annet. Måten dette har blitt løst i Tv serien er i min mening langt bedre men samtidlig er det småting som ikke helt er like bra mener nå jeg. Mye som ikke helt henger på greip , men så er nok dette i forhold til hvordan jeg hadde gjort ting om jeg var i en sånn situasjon. Uansett digger jeg både tegneserien og Tv-serien, la oss håpe vi får mange år med dem begge. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Fare for at sesong 3 blir den siste går det rykter om. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Fare for at sesong 3 blir den siste går det rykter om. Godt forsøk! http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_The_Walking_Dead_episodes Serien har nå nesten 4 millioner flere seere enn ved Episode 1, Sesong 1. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Siden det er første april så blir alt uspoila tatt med en klype salt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 *spoiler* Er det virkelig så vanskelig å skjule slike store spoilere? Takk. 4 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Fare for at sesong 3 blir den siste går det rykter om. Hehe ja. "Beside the Dying Fire" subsequently became the highest-rated cable telecast of all time demographically, amassing record ratings among adults and men between 18 and 54; this accolade was previously held by the second season episode "Nebraska". Endret 1. april 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 *spoiler* Er det virkelig så vanskelig å skjule slike store spoilere? Takk. Hovedpersonen blir til zombie? Runar, hvilken dag er det i dag? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå