Populært innlegg Filmvenn Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 25. mars 2012 Ohh yes så teit, og vi ser fremdeles på et zombie-show..... 18 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Et Zombieshow satt til den virkelige verden. De kunne strebet etter litt mer realisme og fokus på detaljer, syns det er blitt mye slurv etterhvert uansett hvor usannsynlig settingen måtte være. 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Et Zombieshow satt til den virkelige verden. De kunne strebet etter litt mer realisme og fokus på detaljer, syns det er blitt mye slurv etterhvert uansett hvor usannsynlig settingen måtte være. Budsjettkutt. Fml. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Selv om det er et zombie-show trenger en ikke fjerne at det som er kjent. Det er en grunn til at de ikke har laser-øyne og kan fly, fordi de skal være mennesker. 1 Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Syns det blir litt for lett å unnskylde serien med at "den har levende døde i seg som spiser mennesker". Hyrlen sier det best, syns nå jeg, serien er satt til den virkelige verden og da har vel tilhengerene lov å si hva de misliker i forhold til realisme i serien? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg tipper Hershel dør i en scene hvor han forsøker å lade mens en zombie sakte går mot han. Det går så vidt, han sikter for å skyte - bare for at våpenet låser seg og Hershel blir zombiesnacks. Sluttet å bry meg om detaljejag og lupebruk etter at Dale, i første episode av sesong 2, holdt utkikk med kikkert og likevel ikke klarte å oppdage en horde med zombier før de var 50 meter unna. Å se folk lade er forøvrig utrolig kjedelig. Men men, det kan være artig å klage også. Etter en 24-episode hvor Air Force One ble skutt ned klaget jeg min nød på TV.com over at det var fullstendig urealistisk at presidentflyets alarmer ikke gikk av når angriper kjørte igang med target-radar. Neste uke, i tilbakeblikket, var det "fikset" ved at alarm var redigert inn. Jeg innbiller meg fortsatt at jeg var årsaken til det. Selv om det selvfølgelig ikke var tilfellet - er bare greit å leve i illusjonen. Men jeg sier det først som sist: Om vi neste sesong blir vitne til en haug med ladescener, fremfor zombie-gørr, vel da kan alle klagerne brenne et visst sted. 4 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Det er forskjell på 10 sekunder der en person lader om en hagle og et par sekunder der han fomler litt etter patroner i lommen. En pumpehagle har ikke 50 skudds magasin. De kunne heller løst det ved å la han gå tom for skudd, bli angrepet av zombier, og at han måtte løpe inn i en bil. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Magien ved redigering. Kanskje de bare hadde for "mye" å tenke på i avsluttingen her, at de rett og slett glemte å ta med de små scenene hvor han ladet om 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Han ladet nok om mens kameraet filmet andre plasser. De har nok ikke satset på 100% kontinuitet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 Veldig mange pump action shotguns som kan ha flere skudd i løpet om gangen, som de mer vanlige som en Haven som normale mennesker har (ikke bare politi/rangers). Mange som kan ha opptilopptill 5-8 i løpet mener jeg. Mens Hershel skyter av minst 10 skudd i starten uten å lade om. Så ihvertfall den første skytescena til Hershel er feil. Nesten så vi burde lage en tråd for The Walking Dead bare for å klage på kontinuiteten. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Det er mye en kan henge seg opp i. Jeg reagerer på at samtlige headshot'er zombies når de bedriver drive-by-shooting på en humpete gårdsvei. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Det har jeg også tenkt over. I typiske actionfilmer så treffer ikke 10 spesialtrente kommandosoldater en person som prøver å stikke av. Men folk som nesten aldri har rørt et våpen knerter zombier med headshot etter headshot. Jeg tror Shane/Rick er sinnsykt gode skytelærere. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Eller at Daryl kunne ha oppdaget en flue på flere mils avstand, kun ved å følge fotsporene. Lenke til kommentar
piccolo Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Må innrømme at jeg ikke helt liker zombiene i serien, de er trege med litt "menneskehet" igjen i seg selvom de skal være levende døde. Jeg liker heller de berserke zombiene ala 28 Dager Senere og Dawn of the Dead, de fikk virkelig adrenalinet til å pumpe! Men nå tror jeg skaperne sikter langsiktig for en serie over flere sesonger, for hadde de fremstilt zombiene slik som i Dawn og 28 dager så hadde nok Rick og co. blitt utslettet for lenge siden. Endret 26. mars 2012 av piccolo 2 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg skjønner ikke helt hvorfor Herschel ble filmet så mye i skytescenen. Man hadde allerede fått et godt inntrykk av at det var alt for mange zombier, og vi trengte ikke se han skyte så mange, når det ikke gir noen nytteverdi. Gården var tapt uansett, og jeg opplevde det som unødvendig. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hersel var ikke klar for å gi opp gården, var vel en måte å vise det på. Rick måtte jo trekke han etter seg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Det er mye en kan henge seg opp i. Jeg reagerer på at samtlige headshot'er zombies når de bedriver drive-by-shooting på en humpete gårdsvei. Jeg derimot reagerte på at Daryl bommet i episoden før. Kommer fortsatt ikke over det. Forlanger fulltreffer non-stop. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) På grunn av Rick sitt strenge diktator-grep på de overlevende neste sesong, så blir det 99% fulltreff. Den 1 prosenten er det Carroll som står for, og hun blir på grunn av det matet av zombiene av Rick. Hell yeeeas! Endret 26. mars 2012 av Mahavishnu 6 Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 De zombiene som angrep gården ble tiltrekket dit av et helicopter i starten av episoden. Hvor kom det ifra? Det kunne ikke vært helicopter Rick så i episode 2 da han var i Atlanta (byen) De kunne ikke vandret så lenge. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 De zombiene som angrep gården ble tiltrekket dit av et helicopter i starten av episoden. Hvor kom det ifra? Det kunne ikke vært helicopter Rick så i episode 2 da han var i Atlanta (byen) De kunne ikke vandret så lenge. Ternger du og ha svar på det da? Det virket som om oppsamlingen av herden foregikk over lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå