Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)

Anbefalte innlegg

Vi må ha noen regler her med spoilere. Vi følger jo USA-sendingene, så f.eks at vi ikke kan avsløre noe før dagen etter at episoden er sendt, hvis vi må spoile så skal det i spoilere, og da får folk lese på eget ansvar. Hva mener dere?

Hva faen er dette for noe BS? Skal vi drive med slik tull som Top Gear-tråden? Litt merkelig at den mest "spoiler"-uvennelige tråden på forumet er rundt et bilprogram.

Nei, når episodene er sendt i statene kan vi snakke fritt om de sendte episodene. Capiche? Problem? No.

Rolig nå, det var bare et forslag, men greit, når episoden er sendt så får folk holde seg unna denne tråden til de har sett den hvis ikke de vil vite hva som skjer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Episode 2 skuffet ikke. Liker serien veldig til nå! Fikk sansen for asiateren og håper vi for se mer av han. Virket som typen som har det som trengs til å overleve (hadde vært typisk at han blir drept i neste episode nå :p). Syntes nesten synd på rasisten som ble stucked oppe på taket, selv om han "had it coming". Blir kanskje en comeback av han senere i serien - med en hånd mindre?

Lenke til kommentar

Episode 2 skuffet ikke. Liker serien veldig til nå! Fikk sansen for asiateren og håper vi for se mer av han. Virket som typen som har det som trengs til å overleve (hadde vært typisk at han blir drept i neste episode nå :p). Syntes nesten synd på rasisten som ble stucked oppe på taket, selv om han "had it coming". Blir kanskje en comeback av han senere i serien - med en hånd mindre?

må si jeg likte slutten, tror jeg ville gjort det samme på en highway fri for trafikk :D :D

Lenke til kommentar

Iom. at han ikke er med i tegneserien ble jeg veldig spent på storyen videre med han jeg også. Sjekket IMDB og der står det han skal være med i 6 episoder, altså ut "sesongen".

Han var jo ikke med i første engang, og er skrevet inn i serien, var ikke med i tegneserien, så hvem vet.

Sjekka nå, står fem episoder. Da skal han være med i de neste 4 også. Spennende.

Lenke til kommentar

Nope. På samme måte som jeg klarer å kose meg med en film jeg har sett før. Selv om det er litt annerledes. Har ergret meg litt over noen småting her og der, men alt i alt storkoser jeg meg, og jeg gleder meg til å se hvordan ting kommer til å bli visualisert i serien. Dessverre ser det ut som om den "sensureres" fra tegneserien, uten å avsløre noe spesielt, kan jeg si at noe i tegneserien som var veldig brutalt og ekkelt ser ut til å ha blitt fjernet fra serien. Kan hende det introduseres senere, det blir spennende å se.

Dessuten skal serien ta noen avkjørsler fra tegneserien, og da vil jeg få historier jeg ikke har lest før.

Lenke til kommentar

Sjekket IMDB og der står det han skal være med i 6 episoder, altså ut "sesongen".

Ikke en spesielt hyggelig gest å spoile for andre.

Helt enig. Slike spekuleringer rundt hvem som skal være med i neste episoder burde holdes i spoiler. Husker når jeg så gjennom Sopranos. Da ville jeg ikke engang se på coverene av sesongene jeg enda ikke hadde sett - i frykt for å se om en karakter manglet (eller ikke manglet). Isåfall, jeg stemmer for å holde IMDB-prat som spoiler. Man vil ikke vite hvilke skuespillere som er bekreftet med videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...