Jason P. C. Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Vi må ha noen regler her med spoilere. Vi følger jo USA-sendingene, så f.eks at vi ikke kan avsløre noe før dagen etter at episoden er sendt, hvis vi må spoile så skal det i spoilere, og da får folk lese på eget ansvar. Hva mener dere? Hva faen er dette for noe BS? Skal vi drive med slik tull som Top Gear-tråden? Litt merkelig at den mest "spoiler"-uvennelige tråden på forumet er rundt et bilprogram. Nei, når episodene er sendt i statene kan vi snakke fritt om de sendte episodene. Capiche? Problem? No. Rolig nå, det var bare et forslag, men greit, når episoden er sendt så får folk holde seg unna denne tråden til de har sett den hvis ikke de vil vite hva som skjer Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Episode 2 skuffet ikke. Liker serien veldig til nå! Fikk sansen for asiateren og håper vi for se mer av han. Virket som typen som har det som trengs til å overleve (hadde vært typisk at han blir drept i neste episode nå ). Syntes nesten synd på rasisten som ble stucked oppe på taket, selv om han "had it coming". Blir kanskje en comeback av han senere i serien - med en hånd mindre? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Iom. at han ikke er med i tegneserien ble jeg veldig spent på storyen videre med han jeg også. Sjekket IMDB og der står det han skal være med i 6 episoder, altså ut "sesongen". Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Episode 2 skuffet ikke. Liker serien veldig til nå! Fikk sansen for asiateren og håper vi for se mer av han. Virket som typen som har det som trengs til å overleve (hadde vært typisk at han blir drept i neste episode nå ). Syntes nesten synd på rasisten som ble stucked oppe på taket, selv om han "had it coming". Blir kanskje en comeback av han senere i serien - med en hånd mindre? må si jeg likte slutten, tror jeg ville gjort det samme på en highway fri for trafikk :D Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Iom. at han ikke er med i tegneserien ble jeg veldig spent på storyen videre med han jeg også. Sjekket IMDB og der står det han skal være med i 6 episoder, altså ut "sesongen". Han var jo ikke med i første engang, og er skrevet inn i serien, var ikke med i tegneserien, så hvem vet. Sjekka nå, står fem episoder. Da skal han være med i de neste 4 også. Spennende. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 må si jeg likte slutten, tror jeg ville gjort det samme på en highway fri for trafikk :D Samme her! Gleder meg til neste episode. Jeg har ikke lest tegneserien, men tror denne tvserien kommer til å bli bra. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Tegneserien er det beste jeg har lest. Tror ingen som liker hva de har sett til nå kommer til å bli skuffet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Tegneserien er det beste jeg har lest. Tror ingen som liker hva de har sett til nå kommer til å bli skuffet. Men føler du ikke at litt av moroa er ødelagt da du vet hva som skjer/hvordan det ender? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Nope. På samme måte som jeg klarer å kose meg med en film jeg har sett før. Selv om det er litt annerledes. Har ergret meg litt over noen småting her og der, men alt i alt storkoser jeg meg, og jeg gleder meg til å se hvordan ting kommer til å bli visualisert i serien. Dessverre ser det ut som om den "sensureres" fra tegneserien, uten å avsløre noe spesielt, kan jeg si at noe i tegneserien som var veldig brutalt og ekkelt ser ut til å ha blitt fjernet fra serien. Kan hende det introduseres senere, det blir spennende å se. Dessuten skal serien ta noen avkjørsler fra tegneserien, og da vil jeg få historier jeg ikke har lest før. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noen som har peiling på hvor mange episoder som er planlagt i denne serien? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noen som har peiling på hvor mange episoder som er planlagt i denne serien? IMDb sier 6, denne sesongen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 6 i sesong en og 13 i sesong 2. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Nå har jeg begynt på tegneserien, good stuff! Endret 10. november 2010 av Thommesen Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Sjekket IMDB og der står det han skal være med i 6 episoder, altså ut "sesongen". Ikke en spesielt hyggelig gest å spoile for andre. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Nei, men hvordan han skal være med sies det jo ingenting om Og nei, ødelegger egentlig ikke å vite hva som skjer, etter å ha lest tegneserien Jeg gleder meg til de kommer til fengslet Endret 10. november 2010 av Quakecry Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Gleder meg no jævlig til the Governor, men det er nå lenge til. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Sjekket IMDB og der står det han skal være med i 6 episoder, altså ut "sesongen". Ikke en spesielt hyggelig gest å spoile for andre. Helt enig. Slike spekuleringer rundt hvem som skal være med i neste episoder burde holdes i spoiler. Husker når jeg så gjennom Sopranos. Da ville jeg ikke engang se på coverene av sesongene jeg enda ikke hadde sett - i frykt for å se om en karakter manglet (eller ikke manglet). Isåfall, jeg stemmer for å holde IMDB-prat som spoiler. Man vil ikke vite hvilke skuespillere som er bekreftet med videre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Bilder fra The Making of The Walking Dead: Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Har fått sett de to første episodene nå, må si det er en god serie. Er det noe jeg må plukke på er det en del dialoger som var klisjéfylte. Føler det mangler noe interessante karakterer, men det kommer vel etterhvert som serien utarter seg videre. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Spennende begynnelse, kjedelig i midten, spennende på slutten. More action, less talk please Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå