Filmvenn Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Jeg ville brukt Zaavi.com eller Play.com Outland er dyrt. For dyrt spør du meg. Endret 19. mars 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Det som irriterte meg litt var at det virket som Hershel hadde unlimited med ammo da han stod og skjøt med hagla si. Man ser faktisk at han lader en gang vi har Lori i fokus med Hersel i bakgrunnen. Selv om det ikke forklarer at han pumper ut +10 skudd sammenhengende, men klippingen tillot nok ikke mer reload tid Tegneserien er vel verd pengene. Lenke til kommentar
Weedisgoodshit Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Kan zombiene svømme? Hvis ikke skjønner jeg ikke hvorfor de ikke bare drar til kysten og bosetter seg på en øy eller noe. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Atlanta ligger jo ett stykke unna østkysten. Ellers var det en knall sesongavslutning. Rick gikk fra å være den gode engelen til en survivalist. Neste sesong kan ikke komme fort nok. Kommer til å bli en lang tv-sommer. Lenke til kommentar
Weedisgoodshit Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Ser den. Synes i hvert fall det burde vært et mål om de vil overleve lenst mulig! Dog har jeg ikke lest tegneserien, så vet ikke hva de har i tankene. Avslutningen var knall. Endelig litt etterlengtet action! Ser frem til sesong 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 De sleit med å komme seg til utkanten av Atlanta, det krever litt for å komme seg helt østkysten i Atlanta som Armageddon sier. Det er også alltid et kanskje om det er virkelig verdt det. De kan for all del komme til øya, for å finne ut at den overtatt fullt av zombier. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 En tanke som slo meg når jeg leste dette med å dra til en øy, hadde jo vært ganske perfekt å dra til Alcatraz, ikke akkurat den plassen det bor så mange folk. Og Burde derfor vært greit å ryddet den øya. Men det er jo et godt stykke å dra. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Fant denne geniale Google Maps-siden via walkingdeadlocations.com. Ekstra genialt i street view. Legger ved noen eksempler. 2 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Var det Fort Benning vi så i slutten? Så temmelig etterlatt ut. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Var det Fort Benning vi så i slutten? Så temmelig etterlatt ut. Nei, det var et fengsel. Jeg anbefaler deg ikke å google «The Walking Dead Prison», med mindre du vil spoile mye av neste sesong. 1 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Blir så irritert på hvor forbanna dumme karakterer det finnes i det universet og hvor urasjonaliserende dem er. Eneste er rasjonelle mennesket er rick. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Wow, bare Wow! Episode 13 : Nå hater jeg virkelig Lori, akkurat som det skal være. Makan til reaksjon etter det Rick fortalte henne skal man se langt etter , tydelig at hun likte "Bad boyen" mest eller kanskje hadde håpet på et trekantdrama for resten av livet. Og helt utrolig bra måte det nye medlemmet dukket opp på! Sesong 3 blir bare helt underbart! Endret 20. mars 2012 av Malvado Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Trenger ikke spoiler på ting som er sendt. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Til de som har lest tegneseriene også, er dere like imponert som jeg er over hvor bra Tv-serien har blitt laget? Elsker hvordan det har blitt tolket og tilpasset Tv-serien. Edit : Moderert unødvendig spoilerbruk og sørget for at Malvado har fått en kraftig smekk på baken. -Veileder off. Endret 20. mars 2012 av Malvado Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Når noe settes i spoiler tenker jeg det er fra tegneserien eller framtidige episoder/karakterer og åpner dem derfor ikke. Tråden følger USA-sendetid, så alle som leser her i tråden bør ha sett siste episode. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Vel da kan man jo strengt tatt legge alt som er postet etter første episode ble sendt i spoiler. Jeg syns tegneserien er milevis bedre enn tv-serien, som jeg syns har stagnert og har manglet driv denne sesongen, karakterene er også en stor suppe med sure mannfolk, en shitkid, en håpløs asiater og hysteriske kvinnfolk. Men jeg finner det severdig likevel Endret 20. mars 2012 av Hyrlen Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Hyrlen : Har tatt til fornuften nå! Forsåvidt enig med deg når det gjelder Rollene flere av dem spiller , ser ut som regissøren har prøvd å gi dem litt mer personalitet men har ikke helt fått det til. Glen burde være mye tøffere enn det han egentlig er, han tar flere risikoer i tegneserien enn det han tar i serien. Lurer på om gjengen som bodde 5 mil unna gården kommer til å ha noe å si for de kommende episodene. Kan være en viss mann uten hånd dukker opp snart. Endret 20. mars 2012 av Malvado Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Håper virkelig vi får se Merle snart, selv om jeg er helt sikker på han kommer til å lage trøbbel for gruppa. Et gjensyn med Morgan og Duane hadde heller ikke vært feil. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Enig med Hyrlen. TV-serien er ikke i nærheten av tegneserien i kvalitet, men jeg tror sesong tre kommer til å være mye bedre enn første og andre sesong utifra det jeg har lest i tegneserien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå