Ol'H Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Spoilere bør ligge i spoiler Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 *mine innlegg* Fy faen for en serie! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det kommer til å bli så herlig intenst. Gleder meg som en unge. Forferdelig kjipt at episoden sluttet når den gjorde. Minuset med å ikke vente til sesongen er ferdig. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Vi må ha noen regler her med spoilere. Vi følger jo USA-sendingene, så f.eks at vi ikke kan avsløre noe før dagen etter at episoden er sendt, hvis vi må spoile så skal det i spoilere, og da får folk lese på eget ansvar. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Skal spoile hele serien jeg. Skal bare spise først. Men ja, folk må da kjøre spoilers som vanlig?!? Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er det noen form for "rød tråd" i denne serien eller? Grei underholdning men plottet bør vel være mer enn å overleve til neste dag? Skal de ikke finne en løsning på problemet eller noe? Jaja, skjer vel mer i de neste episodene antar jeg. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Han leter etter konen og sønnen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det er jo sett utifra øynene til ganske ordinære mennesker, så tviler på at det blir noe ekstraordinært plott. Det menneskelige vil nok spille hovedrollen lenge. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg kunne hatt endeløse sesonger med bare overlevelse. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det menneskelige vil nok spille hovedrollen lenge. Dette er hva saken handler om. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) 4.7 millioner på andre episode og sesong 2 er spikra allerede Sesong to bestilt Endret 8. november 2010 av slipten Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Må få meldt meg inn i denne tråden jeg også Har sett første episoden, og må si jeg likte den veldig godt! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Se andre! WOOOHO! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Såg akuratt andre episode nå, og er stor fornøyd! Sitter helt anspent gjennom stort sett hele episoden, herlig! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Om det fortsetter slik har jeg en ny favorittserie. Nervepirrende episode. Mandagene kan ikke komme fort nok. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Vi må ha noen regler her med spoilere. Vi følger jo USA-sendingene, så f.eks at vi ikke kan avsløre noe før dagen etter at episoden er sendt, hvis vi må spoile så skal det i spoilere, og da får folk lese på eget ansvar. Hva mener dere? Hva faen er dette for noe BS? Skal vi drive med slik tull som Top Gear-tråden? Litt merkelig at den mest "spoiler"-uvennelige tråden på forumet er rundt et bilprogram. Nei, når episodene er sendt i statene kan vi snakke fritt om de sendte episodene. Capiche? Problem? No. 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Morsomt at det med spoilere er et tema i så og si alle TV-serie trådene, men allikevel komemr det på nytt gang på gang. Dette er tråden for det amerikanske sendeskjemaet. Når episoden er sendt i USA, så kan den diskuteres fritt her. Snakk om fremtidige episoder skal i spoilere. Er ikke verre enn det. Om man absolutt ikke klarer å la vær å titte innom denne tråden før man har sett episoden, så er det jaggu meg ens eget problem. Synes også episode 2 var knallbra. Dette er definitivt en serie jeg kommer til å følge med på! Som noen andre her sa, mandagene har plutselig blitt veldig mye bedre etter at dexter starta igjen og nå også Walking Dead! 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Etter natten episoden er sendt så lar jeg bare være å lese i tråden til jeg har sett episoden. Kan være et forslag til alle. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det er jo sett utifra øynene til ganske ordinære mennesker, så tviler på at det blir noe ekstraordinært plott. Det menneskelige vil nok spille hovedrollen lenge. Har du lest tegneserien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå