Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

16 episoder neste sesong. Fordelt over to perioder.

Tidlig oktober premiere på sesong 3 og sendes så 8 episoder, om ikke mer. Kanskje en forlenget sesongpremiere da også.

Så en del 2 av sesong 3 ifra februar en gang.

Slik at de slipper å sende serien utenfor et "vindu", som er fra oktober-tidlig desember og slutten av januar til mars som er åpne for The Walking Dead.

Lenke til kommentar

Jeg er snill, inneholder en liten spoiler fra episode 12.

En ting som skurrer for min del. Når Amy ble bitt så tok det hele natten og godt utpå dagen før hun våknet som zombie, men når Randall ble zombie så ble han zombie samme kvelden. Det samme skjer også med Shane. Er det fordi de dør uten å bli bitt?

Var en bra episode, men det at det er nest siste episode tyder på at de kanskje kutter historien litt kort i denne sesongen. Blir jo spennende i neste sesong, men blir jo et rent helvete å vente så lenge.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Bra episode, gir fornyet håp fremover.

Lite spørsmål, missa de litt på klippinga når Carl drepte zoombie-Shane? For vi ser klart at Shane reiser seg etter at Carl tar opp pistolen, men samtidig ser man noe gå i baakgrunnen rett etter at Rick sier "you should be home with mom". Da har ikke Carl tatt opp pistolen enda.

Når vi ser Shane reise seg opp ser vi i bakgrunnen at Carl sikter på Rick/Shane.

Så, siktet egentlig Carl på Rick i starten? Eller var det Shane han siktet på hele tiden?

Lenke til kommentar

Carl kan ha sett Shane bevege på seg før vi seere så Shane reise seg opp. Jeg fant ikke det rart, eneste jeg synes var rart var hvordan Carl ikke beveget seg litt til siden. Selv om det var en forskjell mellom der Carl sikta og Rick.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Irriterende med de som klikker seg inn her før de har sett siste episode, og så klager over det folk poster i spoilere...

Bare så det er klart, det har vært diskutert, og spoilere er ikke nødvendige. De som er grei bruker spoilere. Hva forventer du egentlig når du ser en spoiler i denne tråden?

Endret av Mr. A
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...