Mr. A Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Nei, er vel 1 episode til før sesongen er slutt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 16 episoder neste sesong. Fordelt over to perioder. Tidlig oktober premiere på sesong 3 og sendes så 8 episoder, om ikke mer. Kanskje en forlenget sesongpremiere da også. Så en del 2 av sesong 3 ifra februar en gang. Slik at de slipper å sende serien utenfor et "vindu", som er fra oktober-tidlig desember og slutten av januar til mars som er åpne for The Walking Dead. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Jeg er snill, inneholder en liten spoiler fra episode 12. En ting som skurrer for min del. Når Amy ble bitt så tok det hele natten og godt utpå dagen før hun våknet som zombie, men når Randall ble zombie så ble han zombie samme kvelden. Det samme skjer også med Shane. Er det fordi de dør uten å bli bitt? Var en bra episode, men det at det er nest siste episode tyder på at de kanskje kutter historien litt kort i denne sesongen. Blir jo spennende i neste sesong, men blir jo et rent helvete å vente så lenge. Endret 12. mars 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
nybb Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Husker du ikke hva han scientistien i siste episode sesong 1 sa? For noen tok det noen timer, for noen andre tok det et døgn. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Bra episode, gir fornyet håp fremover. Lite spørsmål, missa de litt på klippinga når Carl drepte zoombie-Shane? For vi ser klart at Shane reiser seg etter at Carl tar opp pistolen, men samtidig ser man noe gå i baakgrunnen rett etter at Rick sier "you should be home with mom". Da har ikke Carl tatt opp pistolen enda. Når vi ser Shane reise seg opp ser vi i bakgrunnen at Carl sikter på Rick/Shane. Så, siktet egentlig Carl på Rick i starten? Eller var det Shane han siktet på hele tiden? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Carl kan ha sett Shane bevege på seg før vi seere så Shane reise seg opp. Jeg fant ikke det rart, eneste jeg synes var rart var hvordan Carl ikke beveget seg litt til siden. Selv om det var en forskjell mellom der Carl sikta og Rick. Endret 12. mars 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Det er sant, han kan ha sett Shane prøve å komme seg opp. Stussa litt på at Carl ikke gikk til siden, men det var vel for å skape tvil om hvem han skulle skyte. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Ja, og jeg følte det var veldig forvirrende. Jeg ville heller satt Carl litt til sida bare for å fremheve det at Carl ville beskytte Rick, istedenfor dette vi så. Darn, vil ikke være her. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Helt rått! Trodde dette var sesongavslutning, så men så ble jeg glad når jeg stakk innom tråden her Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Den beste episoden i sesong 2. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Min favoritt siden motorvei-episoden og episoden vi så Dave & Aaron i baren. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Fikk tilbake lysten til å se på serien videre nå, Kanon episode! Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Blir et eneste langt helvete å vente til neste mandag nå... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 ENDELIG! Gjør alt sosialdramaet verdt det. Ser ut som vi får 45 minutter med blod og gørr neste uke. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 litt trist at han døde, var klar for og se litt mer pulings mellom han og hun blonde dama Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Alltid fint med en spoilerboks uten noe info rundt... 5 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Regner med at man kan ta hintet Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Irriterende med de som klikker seg inn her før de har sett siste episode, og så klager over det folk poster i spoilere... Bare så det er klart, det har vært diskutert, og spoilere er ikke nødvendige. De som er grei bruker spoilere. Hva forventer du egentlig når du ser en spoiler i denne tråden? Endret 12. mars 2012 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå