Emils. Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Håper Shane skyter Carl ved et uhell. Carl har allerede blitt skutt ved et uhell! Hadde Shane avfyrt hadde det vært headshot. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Quakecry får et pluss bare på grunn av bilde der. Vil så gjerne se de forlate farmen snart. Det er like før zombiene er på vei ditt slik det er nå. Om ikke våre overlevende lager nok bråk, så kan jo disse i gruppa til Randall komme å lage bråk som tiltrekker seg horder med zombier. Om de så finner denne forbanna farmen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Forrige episode gav vel et bilde av en gruppe i oppløsning, selv om de var enige rundt et tema. Ser ut som shit is gonna hit the fan neste episode. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Forrige episode gav vel et bilde av en gruppe i oppløsning, selv om de var enige rundt et tema. Ser ut som shit is gonna hit the fan neste episode. Håper virkelig det, begynner å bli griselei den jævla gården! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 I frykt for spoilere på IMDb/Wiki så spør jeg her. Hvilken episode er sesongavslutningen? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Episode 13 av sesongen. 12 neste uke, så sesongfinalen som er episode 13. Endret 9. mars 2012 av Mahavishnu 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Serr? Er det kun 5 episoder så må vi vente drit lenge igjen? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Serr? Er det kun 5 episoder så må vi vente drit lenge igjen? 5 episoder? Er 13 episoder i sesong 2, og 6 episoder i sesong 1. Er irriterende å måtte vente helt til oktober før neste sesong. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hæ? Sesong 2 ble avbrutt etter episode 8 også kom episode 9 for ikke så lenge siden. Mellom episode 8 og 9 var det en lengre pause. Derfor synes jeg det er snaut å kun ha 5 episoder OGSÅ vente igjen! Har bare gått en måned nå. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hæ? Sesong 2 ble avbrutt etter episode 8 også kom episode 9 for ikke så lenge siden. Mellom episode 8 og 9 var det en lengre pause. Derfor synes jeg det er snaut å kun ha 5 episoder OGSÅ vente igjen! Har bare gått en måned nå. Sesongen ble ikke avbrutt, det var bare en pause. Vi er fortsatt i sesong 2. Det er heller ikke uvanlig at serier har pause i en sesong. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg vet det, som jeg skrev, men allikevel har det kun vært 5 episoder før det blir en ENDA lenger pause før sesong 3. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg vet det, som jeg skrev, men allikevel har det kun vært 5 episoder før det blir en ENDA lenger pause før sesong 3. Ah, jeg misforsto. Skjønner uansett hva du mener, og ja, det blir nok en del venting. Spesielt tungt var det mellom sesong 1 og 2! Men hva er det man sier? Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. For min del går jeg gjennom denne listen i mellomtiden. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Det er da noe! Heldigvis begynner også Game of Thrones igjen 1 april! Det blir rett og slett herlig! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 OH. MY. GOD. WHAT. Sykeste episoden ever. 3 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Kanonbra episode! Ser ut som om farmen kommer til å bli fucked up i neste episode, og de tvinges til å rømme! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Det er over et minutt siden jeg så ferdig episoden, men jeg har fortsatt gåsehud. Fantastisk fremgang siden "premieren" på sesong 2 del 2! Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Sesongens beste! Trist å miste Shane, men godt at trekantdramaet er over. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Ho ho, they are fuuuuuucked Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Vel, the farm is fucked. Både far og sønn dreper Shane, twice! Jeg likte at TV-serien gikk mye lengre med Shane enn tegneserien. En av de fordelene jeg liker mer med tv-serien enn tegneserien. Sluttscena var virkelig gåsehud. Først nå jeg begynner å få gåsehud av serien siden motorveien i sesongstarten og Davd & Aaron i baren. Maggie Cohan (Maggie) og Zachary Levi (ifra Chuck) var gjester på Talking Dead i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå