Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quakecry får et pluss bare på grunn av bilde der.

Vil så gjerne se de forlate farmen snart. Det er like før zombiene er på vei ditt slik det er nå. Om ikke våre overlevende lager nok bråk, så kan jo disse i gruppa til Randall komme å lage bråk som tiltrekker seg horder med zombier. Om de så finner denne forbanna farmen.

Lenke til kommentar

Hæ? Sesong 2 ble avbrutt etter episode 8 også kom episode 9 for ikke så lenge siden. Mellom episode 8 og 9 var det en lengre pause. Derfor synes jeg det er snaut å kun ha 5 episoder OGSÅ vente igjen! Har bare gått en måned nå.

Lenke til kommentar

Hæ? Sesong 2 ble avbrutt etter episode 8 også kom episode 9 for ikke så lenge siden. Mellom episode 8 og 9 var det en lengre pause. Derfor synes jeg det er snaut å kun ha 5 episoder OGSÅ vente igjen! Har bare gått en måned nå.

Sesongen ble ikke avbrutt, det var bare en pause. Vi er fortsatt i sesong 2. Det er heller ikke uvanlig at serier har pause i en sesong.

Lenke til kommentar

Jeg vet det, som jeg skrev, men allikevel har det kun vært 5 episoder før det blir en ENDA lenger pause før sesong 3.

Ah, jeg misforsto. Skjønner uansett hva du mener, og ja, det blir nok en del venting. Spesielt tungt var det mellom sesong 1 og 2! Men hva er det man sier? Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. For min del går jeg gjennom denne listen i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Vel, the farm is fucked.

Både far og sønn dreper Shane, twice! Jeg likte at TV-serien gikk mye lengre med Shane enn tegneserien. En av de fordelene jeg liker mer med tv-serien enn tegneserien.

Sluttscena var virkelig gåsehud. Først nå jeg begynner å få gåsehud av serien siden motorveien i sesongstarten og Davd & Aaron i baren.

Maggie Cohan (Maggie) og Zachary Levi (ifra Chuck) var gjester på Talking Dead i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...