Uderzo Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jepp, og zombiene er ikke supernatural sterke heller, det har vi jo sett opp igjennom serien, men flere "brytekamper" mot de. Nei dette blir for dumt, og jeg finner ingen forklaring på det. Humrer litt når det snakkes om logikk og troverdighet når man snakker om zombier Hørt om "Suspension of disbelief "? 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Jeg hadde vært enig med Dale og hans synspunkter på en hvilken som helst dag. Men faen. Hadde det brutt ut en zombieapokalypse så hadde jeg gått bananas og ikke brydd meg så veldig mye om regler.. Jeg hadde funnet meg en tilsvarende gård. Satt opp et høyt gjerde med piggtråd. De har hatt flere dager på den gården nå uten å tenke på å sette opp noe.. Smelle nedi noen påler med 5 meters avstand og dra med seg en rull med stålgjerde. Kan da ikke være så vanskelig. Måten Dale døde på virka veldig, meh.. Jeg så et intervju med skaperne av serien. Og de var så krye over måten serieforløpet gikk. Man visste aldri hva som kom til å skje. Greit nok det, men presangter det nå vertfall på en troverdig måte... Endret 6. mars 2012 av Hille Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg fikk ikke sett episode 10 før i går, og noen kompiser av meg klarte å overbevise meg om at Shane døde. Fy søren, jeg ble glad da det viste seg at de løy! Serien trenger en badass som Shane Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Fuck Carl, hater den lille drittungen. Bra gjort av serieskaperne å lage et genuint lite rasshøl. 8 Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Fuck Carl, hater den lille drittungen. Bra gjort av serieskaperne å lage et genuint lite rasshøl. Haha, enig med deg ... Blir egentlig litt irritert på alle, bortsett fra Glenn, Rick, Shane og Daryl. Ja, og og T-bone, da, men han er jo nesten som forsvunnet (hva skjer med det, forresten? Han var jo rå). Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Er det T-dog du mener? Hva er så rått med han? Han har jo stort sett aldri gjort noe som helst i serien. Skjønner knapt hvorfor han er med. Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Er det T-dog du mener? Hva er så rått med han? Han har jo stort sett aldri gjort noe som helst i serien. Skjønner knapt hvorfor han er med. Ja, T-dog, selvfølgelig ... Nei, har egentlig bare hatt sansen for ham siden han prøvde å redde Merle. Men jeg mener de kunne gjort mer ut av ham, i stedet for å la de sutrete damene vise seg hele tiden. 1 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Tror T-dog er et gammelt spøkelse fra den tiden Hollywood på død og liv skulle ha med en afroamerikansk karakter i alle filmene de pøste ut (Se 80-tallet). Det typiske før i tiden var at afroamerikaneren alltid døde først. Kanskje AMC vil motbevise denne tesen ved å holde T-Dog i live så lenge som mulig. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Jeg hadde vært enig med Dale og hans synspunkter på en hvilken som helst dag. Men faen. Hadde det brutt ut en zombieapokalypse så hadde jeg gått bananas og ikke brydd meg så veldig mye om regler.. Jeg hadde funnet meg en tilsvarende gård. Satt opp et høyt gjerde med piggtråd. De har hatt flere dager på den gården nå uten å tenke på å sette opp noe.. Smelle nedi noen påler med 5 meters avstand og dra med seg en rull med stålgjerde. Kan da ikke være så vanskelig. Måten Dale døde på virka veldig, meh.. Jeg så et intervju med skaperne av serien. Og de var så krye over måten serieforløpet gikk. Man visste aldri hva som kom til å skje. Greit nok det, men presangter det nå vertfall på en troverdig måte... Er det en lik tråd uten spoilere fra serien, og ikke bare tegneserien? Endret 6. mars 2012 av jajamensen Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Nope, dette er den eneste tråden som omhandler serien. Som tittelen viser følger vi USA-sendetid, så alle episoder som er sendt der kan diskuteres fritt i tråden, med spoilere. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Å drepe Dale ødelegger så mye av den fremtidige historien. Fuck! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Å drepe Dale ødelegger så mye av den fremtidige historien. Fuck! På hvilken måte ødelegger det? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 I tegneserien er han en ganske viktig person, og det skjer mye fett som omhandler ham, men det kommer jo ikke til å skje nå. De kan sikkert legge noen av historiene på andre karakterer, men tror ikke det vil funke like bra. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Sexe med Andrea. Fungerer ikke like bra på tv som i tegneserien. Mye av det andre kan de ta fint med andre karakterer. Serien kan alltids introdusere nye karakterer. Det er ingen ny ting for en tv-serie. Endret 7. mars 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Synes Dale døde på en "bra" måte. Den eneste i gruppa som ikke vil skyte fanger, så ender han opp med å få en kule selv. Carl er en snørrunge men vi får vel se at han og må ta noen vanskelige valg snart. Tror det kan bli en bra sesongslutt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Håper Shane skyter Carl ved et uhell. 3 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hey, folkens! Selv om vi er på et forum å prater om fiktive personer så kan dere vise litt respekt.. Hva har vi kommet til? Selv om vi opererer ut i fra helt andre regler en det daglige så er det ikke ok å kalle folk for drittunge, rasshøl og ønske noen død. hrhr, see what I did there ? :!: I'm Dale ! 3 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Hey, folkens! Selv om vi er på et forum å prater om fiktive personer så kan dere vise litt respekt.. Hva har vi kommet til? Selv om vi opererer ut i fra helt andre regler en det daglige så er det ikke ok å kalle folk for drittunge, rasshøl og ønske noen død. hrhr, see what I did there ? :!: I'm Dale ! Hahaha! Håper Shane skyter Carl ved et uhell. Carl har allerede blitt skutt ved et uhell! Endret 8. mars 2012 av N1ko Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Kan jo bare skrive inn Quakecry på serien. Da får Carl en ordentlig bank. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Kan jo bare skrive inn Quakecry på serien. Da får Carl en ordentlig bank. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå