Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å faen, takk skal du ha. Det var en jævla stor spoiler (jaja min egen feil at jeg klikket på den), men neste gang, skriv noe om hva spoileren inneholder, eller en advarsel.

En skjult spoiler burde være advarsel nok. Hvis vi skal begynne med ulike grader av spoilere, eller beskrive spoileren, blir det bare tull og kaos.

Lenke til kommentar

Skjult spoiler er absolutt nok. Man trykker da ikke på spoiler tags in the first place om man ikke bli spoilet.

 

Må si jeg er utrolig skuffet over sesong to. Ikke fått vite noe mer om historien rundt utbruddet osv. Dessuten føles alt unødvendig når jenta var i låven i gud vet hvor lenge.

Lenke til kommentar

Her er forresten bildet av

shane som zombie

 

bilde:

 

jq02vq.jpg

 

 

ikke se på spoilerne om du ikke vil ha røpet noe angående en viss karakterer.

Nå kan det jo spekuleres i hvordan det skjer forsåvidt.

En annen spoiler jeg har hørt - og samme gjelder her, ikke les hvis du ikke vil ha spoilet hva som skjer angående en annen viss karakter som har vært med fra starten av.

 

Dale dør vistnok i neste episode

 

Endret av Quakecry waits for alice
Lenke til kommentar

Bildene over har intet med tegneserien å gjøre?

I don't know.

Poenget er at majoriteten av postene de siste dagene har vært "jeg gleder meg til (spoiler) skjer" eller "(spoiler) bekreftet blabla".

Ikke så spennende å spekulere eller kommentere episoden når svaret er

en spoiler om hva som kommer til å skje.

.

Lenke til kommentar

Utrolig dum og lite advarende spoilermerking. Folk bruker på det forumet til ting som selv har gått på amerikansk tv, så jeg ville sett at dere faktisk la til dobbel-spoiler på noe så kraftig. Tenk på andre, og ikke prøv å lek konger fordi dere har funnet noe på 4chan.

 

EDIT: Spoilere fra tegneserien går i spoilerboks. Men hold det relevant. Tror uansett vi er kommet til et punkt der hvor vi burde ha en tråd relevant til tv-serien med ting fra tegneserien.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Utrolig dum og lite advarende spoilermerking.

Som jeg skrev for kort tid siden:

 

En skjult spoiler burde være advarsel nok. Hvis vi skal begynne med ulike grader av spoilere, eller beskrive spoileren, blir det bare tull og kaos. Ikke åpne spoilere hvis du er redd for innholdet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bildene over har intet med tegneserien å gjøre?

I don't know.

Poenget er at majoriteten av postene de siste dagene har vært "jeg gleder meg til (spoiler) skjer" eller "(spoiler) bekreftet blabla".

Ikke så spennende å spekulere eller kommentere episoden når svaret er

en spoiler om hva som kommer til å skje.

.

Nei det har det ikke vært. Det er lenge siden det er blitt referert til tegneserien, å da var det iform av at en karakter fra tegneserien var blitt castet til serien.

Lenke til kommentar

Utrolig dum og lite advarende spoilermerking.

Som jeg skrev for kort tid siden:

 

En skjult spoiler burde være advarsel nok. Hvis vi skal begynne med ulike grader av spoilere, eller beskrive spoileren, blir det bare tull og kaos. Ikke åpne spoilere hvis du er redd for innholdet!

 

Problemet er egentlig at det er vanskelig å vite om spoileren er noe som skjedde i tegneserien, så man regner med at det kommer i serien, eller om det er en spoiler om noe man vet kommer til å skje i serien uavhengig av tegneserien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utrolig dum og lite advarende spoilermerking. Folk bruker på det forumet til ting som selv har gått på amerikansk tv, så jeg ville sett at dere faktisk la til dobbel-spoiler på noe så kraftig. Tenk på andre, og ikke prøv å lek konger fordi dere har funnet noe på 4chan.

 

EDIT: Spoilere fra tegneserien går i spoilerboks. Men hold det relevant. Tror uansett vi er kommet til et punkt der hvor vi burde ha en tråd relevant til tv-serien med ting fra tegneserien.

Uhm, hvor mye bør jeg gjøre det klart at spoilere ikke skal leses, om du ikke vil få spoilet noe. Hvor mye mer tydelig enn det jeg skrev trenger du det? Som Runar skrev, en spoiler er nok. I tillegg, så har hva jeg spoilet ingenting med tegneserien å gjøre. Er TV-serien det gjelder. Om du i tillegg ikke ser via amerikansk tv, er i denne tråden - samt åpner spoilers - kan du jo ikke klage.

Lenke til kommentar

En skjult spoiler burde være advarsel nok. Hvis vi skal begynne med ulike grader av spoilere, eller beskrive spoileren, blir det bare tull og kaos. Ikke åpne spoilere hvis du er redd for innholdet!

 

Poenget mitt er at det ikke er det. Folk bruker spoilere selv etter for ting etter det amerikanske sendeskjemaet som står klart å tydelig i emnet (USA-sendetid).

 

Og når det er store spoilere så burde nesten to spoilerbokser til, for at folk forstår det godt nok. Spesielt fordi her på forumet "misbruker" enkelte brukere spoilertags fordi de ikke skjønner hva etter USA-sendetid betyr. Er episoden blitt sendt på amerikansk tv er det ikke lenger nødvendig med spoilertags så lenge det er fra en sendt episode og det står faktisk USA-sendetid i emnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...