Filmvenn Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Seriøst, folkens. Episoden (Dave og han andre) ga oss litt info om hva som skjer i resten av landet. Spørs igjen hvor troverdig da. - In the Gulf of Mexico the Coast Guard is bringing people to islands - Philly is in bad shape and DC is overrun as well. - Rumours of trains running from Motgomery, Alabama to Kansas and Nebraska - A grunt told Dave that Fort Benning is overrun by lameheads (walkers) - Dave's shirt reads “Stafford Sharks,” a youth baseball team in Manahawkin, N.J., roughly 60 miles southeast of Philly Endret 14. februar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 En av de tingene som irriterer meg er at den gjengen ikke kan gå fire minutter uten å skade seg selv. Om de blir skutt eller knivstukket eller kuter seg på en bil eller blir gjennomstukket av en pil eller hva nå skjer når du taker en bil på TV. (Når jeg var i en bil som taket ble hverken bil (Volvo) eller de fire passasjerene skadet) Det er så lite spennende å se de veksle på å være den som halter tilbake til sykesenga. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg har heller ikke noe negativt å si om de kvinnfolka som er der, synes ingen av dem oppfører seg noe spesielt unormalt eller irriterende.. De oppfører seg tidvis ganske tåpelig, som i bilkræsj-eksempelet. Men mannfolka har uansett oppført seg langt mer idiotisk i denne serien (behøver ikke være negativt, folk oppfører seg tross alt idiotisk i det virkelige liv også). Ikke at det nødvendigvis er tilfellet i dette ene tilfellet, men generelt sett når man leser her på forumet er det mye klaging fra mannfolk om kvinnelige karakterer. Det flommer tidvis over av slikt - gjerne med nedlatende karakteristikker som "kjerring" og "bitches". Vil tro denne klagingen like ofte kan forklares med kjønnsrollemønster (kvinnekompleks/mannsjåvinisme) som at karakteren er berettiget kritikk. Er i hvert fall en artig brannfakkel å kaste i en guttedominert arena som Diskusjon.no. Ville vært artig å kjøre en analyse på mannlig publikum og deres tolkning av kvinnelige karakterer i denne serien Ellers, over til episoden: Likte den ganske greit. Litt kjipt de ga herlig nytt blod i Dave, bare for å kverke karen så fort. Selv om det var en kul Rick-scene, i god Raylan Givens-stil. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Vel, jeg hadde slått til de fleste av kvinnfolkene, de syter for mye. Hadde aldri orket å være med de Lurer litt på hva som hadde vært min rolle der. Jeg hadde sikkert hengt med Daryl. Og kranglet. Noen burde virkelig krange mer med Daryl Endret 14. februar 2012 av Jason Something Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Håper virkelig all dødtiden de har hatt på gården er en oppbygging til noe spennende. Begynner å bli på tide med litt action. Gleder meg iverfall til neste episode 2 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Vel, jeg hadde slått til de fleste av kvinnfolkene, de syter for mye. Hadde aldri orket å være med de Pft, du ville sikkert gjort alt for å havne i buksen på et par av de Med mindre Daryl er mer din kopp te. Som jo er helt greit (med alt dramaet kvinnene styrer på med ville jeg selv vurdert å konvertere, eller blitt munk). Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg er ikke lesbisk. Men damene er jo pene da. 2 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Tror jeg skal se den snart, gleder meg Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Ser ut som jeg hadde rett. Endelig er det litt action, og ikke bare tomgang på gården. Vil ikke komme med noen spoilere, men ting blir spennende Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Ser ut som om det blir litt mer framdrift nå ja! Håper det fortsetter i sporene til tegneserien snart, da den var utrolig spennende på dette tidspunktet i storyen! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Er bare å begynne å glede seg til neste episode. Spoileren er der for en grunn, har du ikke sett episoden ikke les. Har en følelse av at Rick kommer til å gjøre noe med Shane etter det Lori sier til Rick i teltet. Kanskje begeret endelig renner over for Shane, og at han tar med seg Andrea, og forlater gruppen. Denne nye karen(Randal) kan jo også bli en spennende karakter om de lar han bli. Det kan jo gå begge veier for ham Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 USA-sendetid Shane virker å gå ut denne sesongen. Han har tynet en linje, og nå prøver Lori å få Rick til å drepe han. Om ikke det er med hensikt, så kan også Rick ende opp å drepe Shane i selvforsvar også. Vi husker jo i episode 5 av sesong 1 når Shane nesten skøyt ned Rick i skogen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Synes det er greit å putte ting i spoiler, er jo ikke alle som ser episoden sekundet den gis ut. De har lagt det opp på en fin måte nå, de har potensialet til å skape mye spenning i de fleste rettninger de kan ta historien. 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Å sjekke denne tråden imellom perioden episoden blir utgitt til en ser den, er å be om skuffelse. 3 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Det er skummelt å si det, men det tok seg opp litt nå. Så lenge det ikke går over til å bli fullbarket zombie-dreping hele tiden, så blir det nok bra! Hvis det går dårligere med serien, har de alltids et trumfkort på innerlommen. De har vært så lenge på gården at en roadtrip ville endret snudd stemningen på hodet, og det kan muligens redde serien når folk begynner å gå virkelig lei. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Helt grei episode! Mange varierte godsaker som tok sted denne gang. Er spent på hvordan den nye karen kommer til å oppføre seg. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Når kommer neste episode? Glem det, fant den nå, men ikke i HD. hvis noen har den i HD, send pm. Endret 21. februar 2012 av Wizzlee Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Internett har den i HD... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Internett har den i HD... Orker ikke og lete, pm please. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Vi har ikke lov vett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå