Filmvenn Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Tidsspørsmål før farmen blir fucka opp nå. Overraska over hvor fort de drepte av Dave (Michael Raymond-James), ville ha hatt han lengre. Gjerne som en ny hovedkarakter, ettersom det ser ut til at enten Shane, Dale, Lori eller Carol dauer iløpet av de neste episodene. Rick ser virkelig ut til å bli mer som Shane. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Kul episode, endelig skjer det litt. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Likte episoden godt selv, men ble utrolig oppgitt over Lori! Uansett om verden har gått til helvete må man klare å følge med på veien! 2 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Kan vel ikke forvente mer av et kvinnfolk? 3 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Kan vel ikke forvente mer av et kvinnfolk? Andre halvdel av sesong 2 startet bra. Endelig ser det ut til at det blir litt fart på karakterutviklingen til Rick Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Fin og resolutt handling av Rick der! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 TV-serie Rick begynner å likne mer og mer på tegneserie RIck.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Bare ikke resten av sesongen blir "find lori" blir jeg glad. 2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Likte som flere andre her også episoden godt. Mange kule mannlige karakterer, men de kvinnelige karakterene sinker serien noe jævlig. Klarer ikke å bry meg litt om dem, siden de er uinteressante, enkle, og irriterende. Rick må snakke med fruen hver gang han skal ut på tur, noe det har blitt alvorlig mye av. 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Rick må snakke med fruen hver gang han skal ut på tur, noe det har blitt alvorlig mye av. Ikke nok med det, men hver gang får hu et innfall av å gjøre noe helt latterlig idiotisk. "Nå har han vært borte i 20 min, da MÅ jeg lete etter han, for dumme mannen har sikkert rota seg bort." En av de to meggene, Lori eller Andrea må bort, og ta med han kidden i samma slengen. Det virker som deres rolle er for å irritere meg . Endret 13. februar 2012 av chokke Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Begynner vi å vippe over til dette? En ting som irriterer meg er carl. Siden når fikk små drittunger ov til å ha en mening? Begynner å fortelle alle hva dem skal gjøre. Han fortjener å bli slått. Huff. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Denne serien gjør en god jobb med å fremstille kvinnfolk som hjelpeløse, hysteriske og dumme. Hun blonde ligger å har en liten feber, dette noen timer etter hun hadde brytekamp med zombie. Ja så klart, hun har jo sjokk... Lori klarer å take bilen etter å ha lest kartet mens hun kjører. Dette bekrefter jo to myter. Kvinnfolk kan ikke å lese kart eller kjøre bil. En kan jo bare håpe at hun omkom momentant slik at vi slipper mer drama. 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Andrea kan'ke dø! Folka trenger en bra snikskytter, bare vent, she'll come in handy. Dessuten er hun en av de mer duganes damene der.. Lenke til kommentar
piccolo Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hva har skjedd med denne serien? Sesong 1 var fantastisk og sesong 2 begynte bra, men da hun little jenta forsvant har hele greia hatt en dalende kurve. Nå er det mer en såpeserie på ute på landet enn en spenningserie. 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Selv er jeg nå glad for at det ikke er bare action jeg da.. Digger denne serien fortsatt, og synes ingen episoder har vært noen nedtur til nå! God kvalitet over hele linja, men fin fordeling mellom action og drama.. etter min smak.. Men, jeg skjønner ikke helt hvorfor det "ser ut til at en av hovedkarakterene" skal/kommer til å dø.. Slike ting har nå i hvert fall ikke jeg fått med meg.. Jeg har heller ikke noe negativt å si om de kvinnfolka som er der, synes ingen av dem oppfører seg noe spesielt unormalt eller irriterende.. Kantringen av bilen var kanskje litt billig, men det er ikke noe jeg har tenkt til å sutre over, -det var jo ikke noe som ikke "normalt" kunne skje der, men kanskje bare litt "for typisk" eneste.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg skjønte ikke motivasjonen til Lori som setter ut i bil alene på kvelden. Ville hun risikere livet sitt (og sitt ufødte barn) for å hente tilbake Rick (som er på et kort oppdrag) slik at sønnen fortsatt ville ha et positivt forbilde i livet sitt? Mulig dette blir bedre skildret i tegneserien eller senere episoder, men i mine øyne er det dårlig regi. 3 Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hva jeg håper skjer nå: Loris uhell fører til at hun mister barnet, Rick blir badass, hun med febern blir zombie over natta og dreper flere (Cynthia, Hershell, Dale?), de overlevende forlater gården og turen fortsetter mot Nebraska. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg er redd for at Lori kommer til å stoppe fremgangen i serien, enten det er pga. graviditet eller den bilulykken. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg skjønte ikke motivasjonen til Lori som setter ut i bil alene på kvelden. Ville hun risikere livet sitt (og sitt ufødte barn) for å hente tilbake Rick (som er på et kort oppdrag) slik at sønnen fortsatt ville ha et positivt forbilde i livet sitt? Mulig dette blir bedre skildret i tegneserien eller senere episoder, men i mine øyne er det dårlig regi. Dette er, såvidt jeg husker, ikke med i tegneserien. Oppholdet på gården var ferdig relativt fort, 2-3 blader kanskje. Det som skjer etter er ganske heftig tho, håper de har tatt det med i serien. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Seriøst, folkens. The Walking Dead - Tegneserien 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå