Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)

Anbefalte innlegg

Tidsspørsmål før farmen blir fucka opp nå.

Overraska over hvor fort de drepte av Dave (Michael Raymond-James), ville ha hatt han lengre. Gjerne som en ny hovedkarakter, ettersom det ser ut til at enten Shane, Dale, Lori eller Carol dauer iløpet av de neste episodene. Rick ser virkelig ut til å bli mer som Shane.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Likte som flere andre her også episoden godt. Mange kule mannlige karakterer, men de kvinnelige karakterene sinker serien noe jævlig. Klarer ikke å bry meg litt om dem, siden de er uinteressante, enkle, og irriterende. Rick må snakke med fruen hver gang han skal ut på tur, noe det har blitt alvorlig mye av.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Rick må snakke med fruen hver gang han skal ut på tur, noe det har blitt alvorlig mye av.

Ikke nok med det, men hver gang får hu et innfall av å gjøre noe helt latterlig idiotisk.

"Nå har han vært borte i 20 min, da MÅ jeg lete etter han, for dumme mannen har sikkert rota seg bort."

En av de to meggene, Lori eller Andrea må bort, og ta med han kidden i samma slengen. Det virker som deres rolle er for å irritere meg :wee: .

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Denne serien gjør en god jobb med å fremstille kvinnfolk som hjelpeløse, hysteriske og dumme. Hun blonde ligger å har en liten feber, dette noen timer etter hun hadde brytekamp med zombie. Ja så klart, hun har jo sjokk...

Lori klarer å take bilen etter å ha lest kartet mens hun kjører. Dette bekrefter jo to myter. Kvinnfolk kan ikke å lese kart eller kjøre bil. En kan jo bare håpe at hun omkom momentant slik at vi slipper mer drama.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selv er jeg nå glad for at det ikke er bare action jeg da.. Digger denne serien fortsatt, og synes ingen episoder har vært noen nedtur til nå! God kvalitet over hele linja, men fin fordeling mellom action og drama.. etter min smak..

Men, jeg skjønner ikke helt hvorfor det "ser ut til at en av hovedkarakterene" skal/kommer til å dø.. Slike ting har nå i hvert fall ikke jeg fått med meg.. :ermm:

Jeg har heller ikke noe negativt å si om de kvinnfolka som er der, synes ingen av dem oppfører seg noe spesielt unormalt eller irriterende.. Kantringen av bilen var kanskje litt billig, men det er ikke noe jeg har tenkt til å sutre over, -det var jo ikke noe som ikke "normalt" kunne skje der, men kanskje bare litt "for typisk" eneste..

Lenke til kommentar

Jeg skjønte ikke motivasjonen til Lori som setter ut i bil alene på kvelden. Ville hun risikere livet sitt (og sitt ufødte barn) for å hente tilbake Rick (som er på et kort oppdrag) slik at sønnen fortsatt ville ha et positivt forbilde i livet sitt? Mulig dette blir bedre skildret i tegneserien eller senere episoder, men i mine øyne er det dårlig regi.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg skjønte ikke motivasjonen til Lori som setter ut i bil alene på kvelden. Ville hun risikere livet sitt (og sitt ufødte barn) for å hente tilbake Rick (som er på et kort oppdrag) slik at sønnen fortsatt ville ha et positivt forbilde i livet sitt? Mulig dette blir bedre skildret i tegneserien eller senere episoder, men i mine øyne er det dårlig regi.

Dette er, såvidt jeg husker, ikke med i tegneserien.

Oppholdet på gården var ferdig relativt fort, 2-3 blader kanskje.

Det som skjer etter er ganske heftig tho, håper de har tatt det med i serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...