Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)

Anbefalte innlegg

Zombiedreping, er det du tror folk maser etter mest? Folk vil ha spenning knyttet opp til det som er plottet med hele serien, overlevelse, akkurat nå klarer ikke tv-serien å skildre akkurat dette. Det er greit med rolige etapper, men fy faen så drygt dette begynner å bli. Når spenningsmomentet er om Glenn får seg mer fitte iløpet av episoden, eller om Rick får vite at han skal bli pappa, så syns jeg det blir litt tynt når man ser på bakteppet for hele serien.

Ja til spenningserie med drama for dybde, nei til drama med litt zombier. Kombinasjonen av spenning og drama er det jeg ser the walking dead for, de mestrer ingen av delene perfekt, det er likevel severdig. Skal jeg se en serie som virkelig mestrer en av de nevnte så ser jeg på andre ting.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.dreadcentral.com/news/48962/one-walking-dead-could-be-walking

Faen , håper det ikke er noe snev av sannhet i denne artikkelen der det har vært interne uenigheter i produksjonen av serien

Vistnok er det en hun eller han fra serien som har bedt om å bli skrevet ut pga dette

Håper for serien sin skyld at det ikke er Jeffrey Demunn eller Dale som de skriver , da vil jeg heller at det er andrea som forlater serien, om det skulle vært et valg mellom de to .

Lenke til kommentar

så...For det første, kunne ikke make up artistene gjøre en litt bedre jobb? Hu ligner jo ikke på en zombie engang. For det andre, det falt vell ikke inn for hershel osv å nevne at den fant en jente zombie. 3. Hvorfor er hele forpulte sesongen på denne gården når dem bruker 7 episoder nesten på å lete etter hu? Bare for å si 'lol, hu er en zombie i fjøset' nei helvete heller. Skaff mere penger, bedre manus-skrivere, og bedre zombie make up'folk til sesong 4

Lenke til kommentar

Min mening om sesong 2 til nå:

Sesong 1 fikk meg hekta, men sesong 2 har vært utrolig kjedelig til nå. Til nå føler jeg at hele sesongen har handlet om å finne Sophia, med et par zombier her og der for litt dramatisk effekt. Føler ikke at sesong 2 har fremskritt ettersom hver episode omhandler et resultatfritt søk i skogen etter henne. I tillegg er Sophia en person vi ikke har fått noe særlig forhold til i de tidligere episodene, og bryr oss derfor fint lite om hvorvidt de finner henne eller ikke. Mitt behov for såpeopera er tilfredsstilt gjennom Hotell Cæsar. Serien har tatt en særdeles negativ retning med Sophia, graviditet, camping på denne gården, og kåte skuespillere.

Flere som føler det samme?

Endret av ^Th0mas^
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Får bare håpe det tar seg opp. Har ikke hatt en slik nedtur etter at Lost ble dårligere etter de første sesongene.

Stor spoiler angående neste episode:

Sikker?

Den lille jenta er blitt zombie. De finner henne i fjøset sammen med de andre zombiene, hvor hun sannsynligvis har vært siden før de ankom gården.

http://bildr.no/view/1034038

Likte denne. Klarte ikke dy meg, dog en stor spoiler. Kanskje serien endelig kommer seg videre. :)

Skjønner ikke hvorfor folk tror at det som gjør sesong 2 dårlig er for lite zombie dreping / action. Sesong 1 hadde faktis en kult plott.

Nå da plottet er gått over til en såpeserie med en historie i samme liga som sesong 40 i Glamour kan de like så greit legge ned serien.

Det er vel kombinasjonen av lite zombier og såpeserie. Mulig det bare er meg, men synes zombiene i sesong 2 er langt fra like bra laget som i den første sesongen. Når serien begynner så bra som det den gjorde stiller den forventninger til fortsettelsen. Jeg hadde aldri sett for meg at de skulle campe på en gård over en halv sesong, kanskje mer, samt lete skogen rundt etter en person vi ikke har skapt noe særlig forhold til.

Hvorfor i spoiler?

Av tonen her inne er nok de fleste enige.

Har ikke vært aktiv i tråden før nå, og hadde ikke lest de andre innleggene. Gadd derfor ikke å ta noen sjangser. Måtte bare få ut min frustrasjon etter så mange kjedelige episoder. ;)

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Sånn går det når de ikke vil forholde seg til tegneserien, ikke til en viss grad en gang. Nå ser det ut som ting endelig begynner å skje fra neste episode, så da får vi håpe de klarer å holde spenningen oppe.

Inntil ting tar seg opp igjen kan dere jo ta en titt i tegneserien, som er mye bedre, åpenbart.

Tråden for tegneserien finner dere her: Link

Lenke til kommentar

så...For det første, kunne ikke make up artistene gjøre en litt bedre jobb? Hu ligner jo ikke på en zombie engang. For det andre, det falt vell ikke inn for hershel osv å nevne at den fant en jente zombie. 3. Hvorfor er hele forpulte sesongen på denne gården når dem bruker 7 episoder nesten på å lete etter hu? Bare for å si 'lol, hu er en zombie i fjøset' nei helvete heller. Skaff mere penger, bedre manus-skrivere, og bedre zombie make up'folk til sesong 4

Dårlig bilde, men jeg har ikke noe problem med å se at hun er en zombie. Hvordan ser en zombie ut, om hun ikke ser ut som en?

Hvorfor skulle Hershel fortelle de det, da det kan avsløre det de har i låven?

Hvorfor ikke? Må hele jævla serien handle om at de er på veien?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...