arnizzz Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 28 days/weeks later, i am legend, DOTD remake etc. Det blir så mye mer exciting med raske ZOMBIER. At de trasker rundt og roper brains blir ikke noe intenst. Litt lett gange og man kommer seg unna. Eneste gyldig grunn for trege zombier er for å sweete seg med kjøpesenter-stil eller lage splatter type brain dead (eller var det dead alive den het. whatever). Jeg håper virkelig du ikke ser Walking Dead, det er helt tydelig at du ikke skjønner at serien handler om menneskene. Det er ingen splatting, lite action og mye følelser. Piloten var preget av clichéer og generelt dårlig skuespill. At en zombie-serie ikke skal inneholde spenning / grøss blir for dumt. Om det er det du er på jakt etter så er filmen The Road mye mer effektiv bruk av tiden din. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Nå er vel zombiene og fallet av sivilisasjonen bare bakteppet og settingen. Uansett, zombier skal være trege men relentless i mangel på et bedre Norsk ord. Frykten skal være trykkende og klaustrofobisk, det blir den ikke med raskere fiender. Det er dere av en yngre generasjon som har fått en vrangforestilling av zombier Dårlig skuespill? Så du samme episode som meg? At det er oppbrukte plott, vel velkommen til mennesklige relasjoner, det er begrenset hva folk faktisk relaterer til følelsesmessig. Endret 3. november 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Nå er vel zombiene og fallet av sivilisasjonen bare bakteppet og settingen. Uansett, zombier skal være trege men relentless i mangel på et bedre Norsk ord. Frykten skal være trykkende og klaustrofobisk, det blir den ikke med raskere fiender. Det er dere av en yngre generasjon som har fått en vrangforestilling av zombier Evt. Get off my lawn Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Dette er den nye favorittserien min. Jeg elsket hele episoden, spesiellt hvor nært alt føltes. Noe av det første jeg har sett på lenge hvor jeg faktisk brydde meg om hovedpersone og de han møtte. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg har både lest The Road, og sett filmen. Det er forøvrig ikke noe galt med klisjeer, og det er nesten umulig å unngå dem i zombiesjangeren. Jeg er ikke litt trygg på at serien kan holde seg på dette nivået over lengre tid, men så langt har de gjort så mye riktig at jeg nesten blir litt paff. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Sålenge den følger tegneserien vil den bli MYE bedre. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) STOP FEEDING THE TROLL. Preview til episode 2 http://www.youtube.com/watch?v=FnL3cJhtI8Y Spoilers of course. Endret 3. november 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Cheese er bra det. When people label something" Cheesy" say thanks because it means sincerity and that's missing in todays films-Rocky is the king of cheese. - Sylvester Stallone Trege zombier er helt klart mer spennende. Intensiteten når en horde sakte går mot karakteren, som plaffer løs - nærmest pines psykisk i det han ser døden sakte komme mot han. Langt bedre det enn "BAM - du er død" fordi en superrask zombieninja på speed kom ut fra intet og hele skiten var over på et par sekund. Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ut fra sneak peeken, så ser det ut som det blir nokså spennende episode neste gang også Can't wait Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Den scenen med vasen var vanvittig rå! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Likte denne serien veldig godt! Tror denne serien har stort potensialet. Dog blir det spennende å se hva som kommer til å være det drivende plottet over lang tid. Blir litt teit om han skal leite etter kone+barn i flere sessonger. Gleder meg allerede til episode 2 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Kan nevnes at hun dama fra Prison Break virket som et veldig slitsomt stykke kvinnfolk. Håper hun fortæres av zombier snarest, men er vel tvilsomt siden hun er et så kjent og pent fjes. Gleder meg stort til neste episode Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Syntes det var litt for kort tid til å bedømme karakteren hennes. Tror hun kommer til å passe inn på en bra måte. Jeg håper også vi kommer til å se mye av Lennie James, likte han godt i Jericho Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg prøvde å se piloten, men ærlig talt syntes jeg den var vanvittig kjedelig. Si hva dere vil om hvem som er hovedpersonene, men en zombieapokalypse uten zombier blir for dumt. Jeg likte zombiene her, men karakterene uinteressante og plottet uengasjerende. Selv om det ikke er en actionserie kunne man da forvente litt mer enn dette? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg prøvde å se piloten, men ærlig talt syntes jeg den var vanvittig kjedelig. Si hva dere vil om hvem som er hovedpersonene, men en zombieapokalypse uten zombier blir for dumt. Jeg likte zombiene her, men karakterene uinteressante og plottet uengasjerende. Selv om det ikke er en actionserie kunne man da forvente litt mer enn dette? Hva er plottet? Så langt har ikke hovedpersonen rukket stort annet enn få summet seg etter å ha våknet etter å ha sovet gjennom zombie apocalypsen. Hvis du ikke så zombier så må du ha sett på feil show ettersom det flere ganger var hundrevis av zombier på skjermen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg prøvde å se piloten, men ærlig talt syntes jeg den var vanvittig kjedelig. Si hva dere vil om hvem som er hovedpersonene, men en zombieapokalypse uten zombier blir for dumt. Jeg likte zombiene her, men karakterene uinteressante og plottet uengasjerende. Selv om det ikke er en actionserie kunne man da forvente litt mer enn dette? Det går vel mye på personlige preferanser som i så mange andre henseende. Helt ok at man syns ting er kjedelig. Det er likevel dumt å kritisere karakterene og plottet allerede nå. Personlig gleder jeg meg bare til mandag, jeg kan nesten ikke vente. Sjeldent jeg er oppglødd over serier, men denne traff meg ganske nært hjertet. Jeg forventet mye mindre enn man fikk, at kvaliteten skulle være så høy turte jeg ikke håpe på. At du mener karakterene er kjedelige, vel jeg er ganske så uenig. Det lille man skrapte i overflaten av dem ga hvertfall meg mersmak. Likevel, du forventet sikkert noe mer fastpaced og action-orientert. Men med Darabont i spissen burde det hvertfall gi en pekepinn på at dette ikke var "dawn of the dead- the series". Smaken er likevel som baken. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Så nettopp ferdig første episode, og så langt ligger den an til å bli min nye favorittserie 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Noen liker kvalitet, og andre ser på The Big Bang Theory eller Hotel Cæsar. Det finnes mennesker som ikke liker, eller kan se kvalitet. Endret 6. november 2010 av Empire of Maury 3 Lenke til kommentar
Morridini Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Har lest all Walking Dead som har kommet ut i TPB format så langt, og må si jeg likte første episode temmelig godt. Skapte den riktige følelsen av at fortapelse som tegneseriene gjør. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Noen liker kvalitet, og andre ser på The Big Bang Theory eller Hotel Cæsar. Det finnes mennesker som ikke liker, eller kan se kvalitet. og noen liker The big bang theory og kvalitet Eg likte første episode veldi godt, no får eg ikkje sjå den neste før fredag, men gleder meg som ein unge. Endret 6. november 2010 av Noiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå