Muggkaare Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Haters gonna hate. Karakterfokusering i en tv-serie, æsj fysjameg! Tror ikke det er problemet, da han har lest tegneserien. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Haters gonna hate. Karakterfokusering i en tv-serie, æsj fysjameg! Tror ikke det er problemet, da han har lest tegneserien. Korrekt, og om han hadde tatt seg tid til å lese postene mine hadde han lagt merke til at jeg ikke har klagd over karakterfokusering i det heletatt. Med andre ord, Mahavishnu driter seg ut. Før man svarer folk kan det være lurt å lese postene dems. Bare et tips som kan komme godt med i fremtiden liksom. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Tjah, fra kanalen som har levert drama i eliteklassen som Mad Men og Breaking Bad har fortsatt The Walking Dead et stykke å gå. Stereotypiske hillbillys, den latterlige twisten med disse latinogangsterne og den trøtte kjærlighetsklisjeen med hun Prison Break-dama. Forhåpentligvis kan en lengre sesong gi karakterene mer kjøtt på beina, (som zombiene forhåpentligvis ikke river av). Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Korrekt, og om han hadde tatt seg tid til å lese postene mine hadde han lagt merke til at jeg ikke har klagd over karakterfokusering i det heletatt. Med andre ord, Mahavishnu driter seg ut. Før man svarer folk kan det være lurt å lese postene dems. Bare et tips som kan komme godt med i fremtiden liksom. Nå sa jeg aldri at boren (eller søstern?) din sa dette. Så slutt med anklageleser. Les hva Systemfailure skrev. Endret 11. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Cover til #92 av tegneserien utgitt: Endret 13. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Cover til #92 av tegneserien utgitt: weee, bare 4 hefter til neste bok da! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Steve og Norman på The Soup neste uke. http://www.youtube.com/watch?v=v3wm6PnriC0 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Er som en såpeopera, med Zombier. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Bestilte meg de tre første bøkerne av tegneserien nå Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg synes tegneserien er knall, men de 14 første nummerne synes jeg var ganske kjipe. Men det blir suverent etterhvert. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Fantastisk tegneserie, som dessverre har dabbet litt av, men har ikke lest de siste 4 bladene. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Håh, er lenge siden jeg har lest nå. Eneste grunnen til at jeg startet var fordi jeg trodde den var avsluttet, men neida, det var den selvfølgelig ikke. Må begynne å sjekke sånt før jeg begynner å lese tegneserier. Ugh! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Kan lese de forskjellige kapitlene vett... blir nesten som sesonger av en serie. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hvor får man kjøpt tegneserien? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 The Soup of The Dead Med Rich Sommer fra Mad Men. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 I kveld går sesong 2 og da er det ingenting bedre enn å minnes den herlige zombie massakre vi hadde i første sesong, fant en liten oversikt. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Haha, flott statistikk! Gleder meg til sesong 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå