Filmvenn Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Web-serie rundt tv-serien kommer allerede 3. oktober. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Første titt på web-serien. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Webisodes ute. Good stuff! http://www.youtube.com/watch?v=Qajfj5wzcCU Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=XL9LbNJfebw http://www.youtube.com/watch?v=dFMh9K6MHjQ http://www.youtube.com/watch?v=iAkvgq6vhYg http://www.youtube.com/watch?v=OBiRDmA-95s http://www.youtube.com/watch?v=NMlG1gA6aH0 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Så det var hun som var den zombien som lå på gresset i første episode. Så jævlig ekte ut altså. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hva er alle disse videoene for noe? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Det står skrevet ovenfor. Webisodes. Det er en web-serie rundt en ting fra sesong 1 av serien. Ikke noe vanskeligere enn det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=pJZ0pI9H-NM Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 "It will blow your face off" Lovende. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ti dager igjen... gleder meg voldsomt til å se hvor plottet går nå, men er litt bekymret for at det blir voldsomt mye "personlig drama" og lite zombieapokalypse. Altså enda mer enn fra før, som var akkurat passe. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Tok meg i å håpe på at den masete kona til den godeste sheriffen ble tatt av en intetanende zombie ikke langt ut i første sesong. Skjønte at hun ville være kilden til mye drama og kjedelige scener. Kanskje ikke akkurat det forfatterne ville med det, men føler det er uengasjerende og dårlig skuespill som har mye av skylda. Er vel også det negative jeg kan komme med angående serien. Lenke til kommentar
pmba Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ti dager igjen... gleder meg voldsomt til å se hvor plottet går nå, men er litt bekymret for at det blir voldsomt mye "personlig drama" og lite zombieapokalypse. Altså enda mer enn fra før, som var akkurat passe. Enig med deg. Det som gjorde serien så bra for min del var nettopp dette - fordelingen mellom action og drama/følelser. Enkelte episoder var smått "touchy". Har dog troen på at det fortsetter i samme sporet Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det som bekymrer meg i øyeblikket er at de sier i en av previewene for sesong 2 at den handler mye om hvordan folk ikke lenger stoler på hverandre... som for meg høres veldig "MEH" ut, med tanke på at apokalypsen har slått ned og det faktisk ikke er så mange mennesker igjen i verden. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Det som bekymrer meg i øyeblikket er at de sier i en av previewene for sesong 2 at den handler mye om hvordan folk ikke lenger stoler på hverandre... som for meg høres veldig "MEH" ut, med tanke på at apokalypsen har slått ned og det faktisk ikke er så mange mennesker igjen i verden. Det er i menneskers natur dessverre. Selv når ekstreme situasjoner oppstår slutter man ikke å være et menneske, på godt og vondt. Endret 8. oktober 2011 av Uderzo Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Dere kommer nok til å bli skuffet. Det vil alltid være menneskene i fokus, dette er ikke en film hvor hovedpersonen er en Arnold og går rundt hele filmen å skyter ned hver eneste zombie rundt han. I tegneserien så er alltid karakterene hovedfokuset, serien handler ikke om zombiene. Ser handler om menneskene, og hvordan de overlever - Noe som ikke bare betyr splatting av zombier. AMC har bare sendt ut sesongstarten og andre episode til nå til kritikerne, som er 90minutters lang. Og får en del skryt fra kritikere. Fra THR: Because that Season 2 premiere? It’s 90 minutes of skill – bringing viewers back into the story without missing a beat, adding immediate depth to characters, ratcheting up suspense (if that was even possible), plus expanding the emotional palette of the series. No small task – any of those. Oh, and there’s more than one shocker mixed in.Of course, Darabont’s fingerprints are still all over The Walking Dead, but the first two episodes are a reminder that the initial mix, the first shot of freshness that The Walking Dead had in it, remains. And that winning combination from Season 1 is a foundation that just may be too firmly established for anyone to muck up. What that means is that nobody should be looking for failure in Season 2. They should shake off the worries that popped up between seasons and off camera and just focus on the series. Essential to the expansion in Season 2 is the aforementioned character growth. Endret 8. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Ja, dere vil bli skuffet. Et par kritikere som har sett episode 2 og nå. I was worried the "Walking Dead" S.2 premiere might be a fluke, but Ep. 2 is also tense and scary. @hitfixdaniel 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Gleder meg. Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal vente til sesongen er ferdig og se hele greia i en rapp, eller om jeg kommer til å se episodene så fort de kommer. Lenke til kommentar
Systemfailure Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Ti dager igjen... gleder meg voldsomt til å se hvor plottet går nå, men er litt bekymret for at det blir voldsomt mye "personlig drama" og lite zombieapokalypse. Altså enda mer enn fra før, som var akkurat passe. Boo, æsj karakterfokus i en serie? LAME. Det må være gode karakterer i en serie for at den skal være verdt å følge med på, i hvert fall for min del. Sesong 1 slet litt med å gi gode karakterskildringer utover de typiske arketypene og det blir spesielt viktig i sesong 2 at de klarer å utvikle disse karakterene, for uten noen gode karakterer å feste seg til, er det veldig lite å følge med på. Man kan lage mange gode filmer om zombier som handler bare om hvor mange mennesker blir spist i minuttet, men i en langvarig serie så må man bry seg om karakterene for å føle spenningen. De kommer ikke til å drepe av hver eneste karakter, episode etter episode. Det må være indre konflikt og karakterinnsikt for å gjøre serien mer dynamisk og realistisk. Irriterer meg veldig alle disse "Lost"-etterlikningene som hver sesong prøver seg på samme formel som den serien hadde (FlashForward, V, The Event, osv.), men glemmer det at det var karakterene som gjorde serien verdt å se. Alle de seriene hadde potensiale, men var i bunn og grunn "hul" inni uten noen gode karakterer å feste seg til. The Walking Dead har noen karakterer med potensiale, og det blir veldig viktig at sesong 2 oppfyller dette potensiale. Nå er TWD allerede mange hakk bedre enn alle de nevnte seriene, men problemet kan lett oppstå hvis de bare fokuserer på zombieapokalypsen. Endret 10. oktober 2011 av Systemfailure 3 Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Karakterfokus er greit det - opptil et visst punkt. Det som gjør Walking Dead verdt å se på er ikke karakterene (omg du lever, omg han er død, omg du pulte bestevennen min). Det er settingen som skiller serien ifra andre serier. Ellers kan du like gjerne se repriser av Dawson's Creek. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå