Filmvenn Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Ifølge det jeg leser på nettet så skal sesongstarten heter "Miles Behind Us". Som Vol. 2 av tegneserien heter, som innholder nummer 7-12 av tegneserien. Piloten av The Walking Dead på tv het "Days Gone Bye", som er Vol. 1 av tegneserien (NR.1-6). Uten å spoile for mye, blir det også klargjort forskjellen på zombiene i dette volumet. Lurkers = Står sille til den ser eller lukter mat(mennesker og dyr) Roamers = Går konstant, stopper bare for mat og muligens utmattelse. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Skammer meg over å ha ventet så lenge. Såg plutselig hele sjiten i et jafs. Artig serie! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Sesong 2 vil bli delt opp i to sendeperioder. Episode 1-7 vil bli sendt fra 16. oktober til desember 2011. (med første episode på 90 minutter, istede for 45-50 min som vanlig) De resterende 6 episodene vil bli sendt fra 12. februar til rundt april, 2012. Mer her sammen med nye teasere for denne tråden fra den kommende sesongen. Endret 2. september 2011 av Maury 1 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Gleder meg stort til neste sesong! Endelig en skikkelig zombieserie Lenke til kommentar
thermos Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Omg. Dette blir så bra . Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Får ikke sagt hvor mye jeg gleder meg, spent på å se hvor mye kuttene AMC vil påvirke serien. Dette blir spennende, ikke bare for innholdet, men kvaliteten. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Vi får vel se max 2 zombier på skjermen om gangen. Søren at jeg ikke så denne FØR jeg bestilte 4 posters.. Endret 9. september 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg regner med at Zombiene holder samme nivå, om ikke høyere.. Dersom de begynner å kutte på effektene til dem, da mister serien litt av det som fikk meg til å se "oi...!" når jeg så første episode.. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Får satse på at de ikke skriver inn noen eksplosjoner denne sesongen. Vi husker vel alle den hjemmelagde CGI'en i finalen... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) I henhold til original-materialet så er det vel ytterst få, om ingen eksplosjoner så vidt jeg kan huske, så hvis de gjør det lager de jo bare problemer for seg selv. Endret 10. september 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Søren at jeg ikke så denne FØR jeg bestilte 4 posters.. Synd at hesten døde så fort, hadde vært awesome hvis han hadde hatt den gjennom hele serien. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Det finnes flere hester i verden... Men hest er best på brødskiva. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=zDBb3DsMY2w Endret 13. september 2011 av Mahavishnu 1 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Så siste episode av sesong 1 nå nettopp. Skuffende få svar jeg fikk,selv om jeg fremdeles syns serien virkelig ga meg et overraskende godt inntrykk. Men som sagt; irriterende at jeg aldri fikk vite hva som skjedde med Morgan og sønnen, samt Merle. Syns det burde vært flere episoder. Sesongen var over før jeg i det hele tatt fikk startet omtrent. Likevel, tommel opp til serien! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=7q6TqnTj0uY Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Ikke så lenge igjen nå. Store forventninger til sesong 2. Gjetter på at de innfrir. Endret 26. september 2011 av Jefe Lenke til kommentar
Seal Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ikke så lenge igjen nå. Store forventninger til sesong 1. Gjetter på at de innfrir. Du mener sesong 2, right? er det noen som vet hvor sesong 2 sendes på norsk TV først? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Helvete. Sånn går det når man tenker for mye. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 er det noen som vet hvor sesong 2 sendes på norsk TV først? Blir nok Fox Crime. Serienytt hadde en sak på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå