Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)

Anbefalte innlegg

Ehm, jeg vet ikke, det var derfor jeg spurte deg. For alt jeg vet kunne det være hele gårdsfamilien var britisk, og at de derfor castet britiske skuespillere. Det er selvsagt lite trolig, men ser ikke det store problemet med å stille spørsmålet.

Det finnes selvsagt mange skuespillere som har én aksent, men kan snakke andre. Yvonne Strahovski er f.eks. fra Australia, men snakker amerikansk i Chuck til tross for sin naturlige aksent.

Men for all del, det var ikke meningen å vekke sinnet i deg med et tåpelig spørsmål..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil være litt tilbakeholden med å genierklære serien, da det jo er noen filmer som har rørt ved tematikken tidligere...SELV om tegneserien kanskje var ute før disse filmene, hva vet jeg?

Uansett, det er jo som påpekt av flere absolutt marked for seriene, som gir mer dybde enn filmene. Når det skal være sagt, greit at serien tar tematikk fra f.eks. 28DL, men avsagd hånd? Fengsel (har lest spoilerene her)? [/code]Sarah Wayne Callies? Hva blir neste tro? Panamaflukt? Isbjørn? Tidsreise?

Forbauser meg i alle fall at de rett og slett tar så og si blåkopi av en sentral hendelse i PB...

...men ellers var det jo bra ;)

(fikk ikke til å skjule småspoiler)

Lenke til kommentar

Jeg vil være litt tilbakeholden med å genierklære serien, da det jo er noen filmer som har rørt ved tematikken tidligere...SELV om tegneserien kanskje var ute før disse filmene, hva vet jeg?

*snip*

Tydeligvis ikke mye, tegneserien har eksistert siden 2003. Lenge før Prison Break, hvis det var det du mente med PB.

Tegneserien er svært god og har velskrevne karakterer som du blir kjent med og som du virkelig bryr deg om. Den er nådeløs og får deg virkelig til å lese med bra høy puls. Når du tror at det kanskje ordner seg, BAM!

Veldig, veldig god serie som anbefales på det sterkeste. TV-serien er lovende, og blir spennende å se hva de tar med i sesong 2 :)

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Ja, hvilken?

The Walking Dead er med på comic-con i år, i form av både tegneserien(naturligvis) og tv-serien. Forhåpentligvis første trailer til sesong 2 blir også vist. Hvilken dag og hvem produsenter og cast som blir med er ikke annonsert.

Lenke til kommentar

Forbauser meg i alle fall at de rett og slett tar så og si blåkopi av en sentral hendelse i PB...

Hvilken?

Da T-Bag sager av seg handa når lenket til radiator eller hva det var. Men, tydeligvis PB som aper etter TWD-tegneserien altså...og ikke TWD-serien som aper etter PB :)

Lenke til kommentar

Da T-Bag sager av seg handa når lenket til radiator eller hva det var. Men, tydeligvis PB som aper etter TWD-tegneserien altså...og ikke TWD-serien som aper etter PB :)

Nå blir dette veldig offtopic, men T-Bag sager ikke av sin egen hånd, den blir hugget av han i siste episode av sesong 1 av John Abruzzi.

Lenke til kommentar

For det første. Den delen var ikke i tegneserien.

For det andre, Prison Break var den første som viste noen som kutta av armen. Ohh lord.. :roll:

For det tredje. Det var ingen zombier i Prison Break.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Var det 80 hefter som tegneserien besto av? Noen som veit ca mange sesonger det kan bli hvis de følger tegneserien hele veien?

Synes serien selv er bra, men er ikke sånn at jeg synes den var fantastisk. Men tipper det godt muliger er fordi jeg ikke er veldig fan ac zoombifilmer og den slags.

Lenke til kommentar

Var det 80 hefter som tegneserien besto av? Noen som veit ca mange sesonger det kan bli hvis de følger tegneserien hele veien?

Synes serien selv er bra, men er ikke sånn at jeg synes den var fantastisk. Men tipper det godt muliger er fordi jeg ikke er veldig fan ac zoombifilmer og den slags.

Tegneserien kommer fremdeles ut, og teveserien følger ikke tegneserien slavisk.

Det er nok materiale i tegneserien til flere sesonger uansett.

Lenke til kommentar

Tegneserien blir fortsatt utgitt, kommet til hefte 86 så langt. Regner med at Robert Kirkman kommer til å fortsette en god stund til :)

Er ikke godt å si hvor mange sesonger det er materiale til. Det er nok til en god del sesonger til ihvertfall :D

Edit: Litt treg med å skrive, ser at iL sier det samme som meg :p

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bekrefta at vi får en mer større titt på Comic-Con 21. Juli av sesong 2. De viktigste fra serien er der i år.

11:15-12:15 AMC's The Walking Dead— Stars Andrew Lincoln (Love Actually), Jon

Bernthal (The Pacific), Sarah Wayne C allies (Prison Break), Laurie Holden (The Mist),

Norman Reedus (The Boondock Saints), Steven Yeun (The Big Bang Theory), Jeffrey

DeMunn (The Green Mile); series creator/writer/director/executive producer Frank

Darabont (The Shawshank Redemption); executive producer Gale Anne Hurd (The

Terminator); executive producer Robert Kirkman (creator/writer of The Walking Dead

comic book series); and makeup artist and consulting producer Greg Nicotero discuss

the success of season one of AMC's series The Walking Dead and reveal what to look

forward to in season two, which will air on AMC thisfFall. Join the panelists for a

one-on-one Q&A session and an official sneak preview of season two. Ballroom 20

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...