Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Jeg sa det på forrige side. Det er AMC som gjelder for oss.

 

EDIT: Episodene vil alltids bli sendt på AMC før noe annet. Unless episodene blir lekka ut. Episodene sendes også andre steder, og Tyskland er den første kanalen som har fått det bekrefta når de kan sende sesong 2. Så derfor jeg posta MarB, U MAD?

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

om spoileren i linken over...

 

 

 

landed the recurring role of Otis, a foreman at Hershel’s Farm, where much of the Season 2 action is set to take place.

 

Hva? Ikke noe fengsel? sukk...

 

 

 

 

 

Så de skal liksom hoppe over 30% av tegneserien bare for å tilfredstille deg? Fengselet kan for all del komme i slutten av sesong 2. Men Hershel`s farm er før fengslet. De må nesten også introdusere Michonne som de skal introdusere i år også før fengselet.

 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Så de skal liksom hoppe over 30% av tegneserien bare for å tilfredstille deg? Fengselet kan for all del komme i slutten av sesong 2. Men Hershel`s farm er før fengslet. De må nesten også introdusere Michonne som de skal introdusere i år også før fengselet.

 

 

 

 

 

 

Hva? Nei for all del var ikke slikt ment.

 

Mente og huske at Hershel's farm var ganske kortvarig, og ble overasket over at de ikke hadde med fengselet.

 

 

Lenke til kommentar

 

Hva? Nei for all del var ikke slikt ment.

 

Mente og huske at Hershel's farm var ganske kortvarig, og ble overasket over at de ikke hadde med fengselet.

 

 

 

 

Hershel farm kommer ikke til å bli introdusert før sånn rundt episode 4-5 ettersom Otis er den første fra farmen de overlevende støter på, hvis de går etter tegneserien på det. Det kan godt hende de blir der kort, men det burde skje før fengslet. Å jeg mente jeg så casting-etterlysning på rollen hvor det sto at de trengte skuespillern til episode 4 eller noe sånt.

 

Virker som de dropper vintern helt i tv-serien. Det var vinter rett etterpå da de drepte av Shane i tegneserien/lot Jim bli zombie til de møtte på Hershel Farm bare få nummre seinere. Så det virker litt som de kommer til å ikke ha noe "vinter-handling" på serien i år hvertfall.

 

Hvem sier at fengslet ikke er med i sesong 2? Frank Darabont har jo sagt han er "eager" til å introdusere både Michonne og The Governor. Å mest sansynelig vil vi få se fengslet i slutten av sesong 2. Kan godt hende de kjører det opplegget med de fangene som var igjen i fengslet før sesong 2 er ferdig. Da har de introdusert både Hershels farm og fengslet.

 

Lenke til kommentar

Hershel og Maggie Greene castet

 

maggiehers.jpg

 

Da er både Maggie Greene og Hershel casta. 2 litt viktige karakterer i tegneserien.

 

Scott Wilson(In Cold Blood, Monster, CSI Las Vegas) skal spille Hershel, en rolle som er godt castet synes jeg. Samtidig så skal Lauren Cohan (Supernatural, Vampire Diaries, and Chuck) spille datteren hans, Maggie.

 

Mer(milde spoilere):

http://www.comicbookmovie.com/fansites/rorschachsrants/news/?a=40319

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tusen år siden jeg har lest tegneserien, tror jeg stoppet å lese når jeg var et godt stykke over halveis. Uansett, jeg var ganske forberedt på at de skulle hoppe over Hershel's farm? Den historien strakte seg jo ikke lengre en noen få hefter? Synes det hadde passet bedre hvis de dro rett til fengslet, eventuelt dedikerte bare én episode til Hershel's farm.

 

Edit: Hadde Otis også en egen farm nå? Faen jeg er helt ute å kjører. Var det spøkelse nabolaget før eller etter fengslet? Det stede hvor de trodde de kunne gjøre til sitt nye hjem, men som var fult av Zommmbiess...

 

 

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...