Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Begynte på denne ca. klokka halv tolv i dag, var ikke så lurt, men skal heldigvis ikke opp tidlig, er ferdig med alle episodene i sesong 1 nå. :thumbup:

 

Serien var veldig spennende, likte alt utenom dramaet mellom han der Shane og Lori som bare var tragisk. :ermm:

Endret av Cemi
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Fett bilde. :)

 

Gleder meg også til sesong to. Er litt redd for at jeg kan ha ødelagt litt for meg selv. Lastet ned hele tegneserien og har til nå lest de 40 første utgavene. Har aldri blitt like fenget av en tegneserie, og må si det er nok av historie til mange sesonger TV. Det er imidlertid et par ting som irriterer meg, og det er at det er en del karakterer og utdypende historier som blir stående uløst og tilsynelatende glemt.

Lenke til kommentar

Fett bilde. :)

 

Gleder meg også til sesong to. Er litt redd for at jeg kan ha ødelagt litt for meg selv. Lastet ned hele tegneserien og har til nå lest de 40 første utgavene. Har aldri blitt like fenget av en tegneserie, og må si det er nok av historie til mange sesonger TV. Det er imidlertid et par ting som irriterer meg, og det er at det er en del karakterer og utdypende historier som blir stående uløst og tilsynelatende glemt.

 

fy.

 

Jeg har kjøpt bok 1, og tror ikke jeg er så veldig spoilet. TV serien skiller seg såpass fra tegneserien, i alle fall på sesong 1.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
men angrer kanskje litt ettersom jeg kan ha spoilet serien for meg selv. Synes likevel de to sporet ganske fort fra hverandre.

 

Kirkman selv skal ha sagt at ting er gjort annerledes i TV-serien med vilje pga det skal kunne bli spennende for de som leser tegneserien, og fordi Kirkman ser sitt snitt til å utforske scenarioer/karakterer/forhold i TV-serien som han løste annerledes i tegneserien.

 

 

At Shane ikke er død enda er jo et eksempel på noe Kirkman ville utsette, det sies at han selv syntes at Shane kanskje døde litt for tidlig i tegneserien.

 

 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...