Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble overrasket over hvor "det samme" det faktisk er. Karakterene er fokuset i begge versjonene, og jeg savner ikke noe tv-serie mens jeg leser. Blir også morsommere å se hvor TV-serien går når jeg vet hva slags utgangspunkt den har.

 

Har kommet et par utgaver inn i tegneserien nå, og det er utrolig mye som er både annerledes og mer intenst i den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel, det er teknisk sett ikke nødvendig at vi må vente helt til Halloween for forsettelsen.

 

- Tenk deg at The Walking Dead S2 har 13 episoder. De fleste kanalene stopper helt å sende serier sånn ca. 14 Desember. AMC avslutta med The Walking Dead akkurat før desember, eller på 1. desember. Så jeg er gangske sikker på at The Walking Dead S2 starter i September.

 

- Mad Men er fornyet, men er visstnok noe problemer med kontrakten til Matthew Weiner(en produsentene) så det er mest sansynelig at hvis Mad Men S5 blir litt seinere enn antatt på grunn av Weiner-situasjonen.

 

- AMC vil egentlig sende TWD mest mulig på høsten(slutten av september seinest), men kan starte så tidlig som juli. Skrivingen startet denne månden, og produksjonen kan være fullt oppe iløpet av mars. Som betyr egentlig her at hvis de jobber litt fortere enn vanlig så kan Juli være en mulighet.

 

Satt opp mot Mad Men så vil neppe AMC prioritere Mad Men ovenfor The Walking Dead. Siden TWD trossalt er pengegrisen til AMC.

 

Men mest sansynelig er det i slutten av september vi får se sesong 2. En ting er hvertfall sikkert, hvis Mad Men får premiere på sesong 5 i juli-august som vanlig. Så får vi neppe noe TWD før Breaking Bad S4 er sendt ferdig(som da betyr september ca).

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Liten spoiler (hvis du er virkelig pirkete) ahead

 

- Hvorfor hadde disse bilene (Chargeren spesielt) så utrolig mye bensin? Det virket aldri som de fylte opp tanken på bilene, men dro flere titalls mil. Kan selvfølgelig godt hende at de bare hopper over at de drar innom bensinstasjonen, men.

 

- Hvis de hadde så store problemer med dårlig mottakelse/signal på walkie-talkie'ene, hvorfor brukte de ikke sambandet i panservognene? Radiosambandet i disse tanksene er jo svært sterke, og burde nå frem til personer de fleste steder rundt byen, om ikke lengre.

 

 

Bare pirk sånn sett, men må da legge til at dette var en serie som gikk over alle mine forventninger! Utrolig bra. CGI blodet er fortsatt like teit, men overlever vel den.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...