Nitrius Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Da har jeg nettopp sett ferdig sesong 1, og jeg må virkelig si at dette er noe av det beste, om ikke det beste jeg har sett på lenge. Håper virkelig serien for en lang levetid. Eneste negative nå er jo at det er fryktelig lenge til sesong 2 syns jeg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Så les tegneserien. Slurp, slurp! Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Blir ikke det samme å lese tegneserien :-P 4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg ble overrasket over hvor "det samme" det faktisk er. Karakterene er fokuset i begge versjonene, og jeg savner ikke noe tv-serie mens jeg leser. Blir også morsommere å se hvor TV-serien går når jeg vet hva slags utgangspunkt den har. Har kommet et par utgaver inn i tegneserien nå, og det er utrolig mye som er både annerledes og mer intenst i den. 1 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 The Walking Dead tegneserien... når kommer compendium 2? Litt skufffa over at den var bare svart/hvitt, men det glemte jeg fort. Har slukt den første! ser at de individuelle tegneseriebladene iallefall har kommet til #13, compendium 1 var vel 1-8 ? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 De individuelle bladene har nådd nr 80. 81 kommer nå en dag. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 De individuelle bladene har nådd nr 80. 81 kommer nå en dag. javel? Compendium #1 er jo tjukk som en bibel, og har blader 1-8 ? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Compendium One inneholder BOK 1-8. 48 Hefter. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Eller 48 blader om man skal si det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Yeah. Tegneseriehefte/blad. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Compendium One inneholder BOK 1-8. 48 Hefter. aha. Så da er det vel ikke lenge til man lager en compendium#2 da, hvis man trenger 48 hefter og #81 blir gitt ut snart? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Så hele serien på fredag sammen med dama. Fantastisk serie, men alt for kort! *Glede seg til sesong 2* Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Vel, det er teknisk sett ikke nødvendig at vi må vente helt til Halloween for forsettelsen. - Tenk deg at The Walking Dead S2 har 13 episoder. De fleste kanalene stopper helt å sende serier sånn ca. 14 Desember. AMC avslutta med The Walking Dead akkurat før desember, eller på 1. desember. Så jeg er gangske sikker på at The Walking Dead S2 starter i September. - Mad Men er fornyet, men er visstnok noe problemer med kontrakten til Matthew Weiner(en produsentene) så det er mest sansynelig at hvis Mad Men S5 blir litt seinere enn antatt på grunn av Weiner-situasjonen. - AMC vil egentlig sende TWD mest mulig på høsten(slutten av september seinest), men kan starte så tidlig som juli. Skrivingen startet denne månden, og produksjonen kan være fullt oppe iløpet av mars. Som betyr egentlig her at hvis de jobber litt fortere enn vanlig så kan Juli være en mulighet. Satt opp mot Mad Men så vil neppe AMC prioritere Mad Men ovenfor The Walking Dead. Siden TWD trossalt er pengegrisen til AMC. Men mest sansynelig er det i slutten av september vi får se sesong 2. En ting er hvertfall sikkert, hvis Mad Men får premiere på sesong 5 i juli-august som vanlig. Så får vi neppe noe TWD før Breaking Bad S4 er sendt ferdig(som da betyr september ca). Endret 19. januar 2011 av Maury Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Liten spoiler (hvis du er virkelig pirkete) ahead - Hvorfor hadde disse bilene (Chargeren spesielt) så utrolig mye bensin? Det virket aldri som de fylte opp tanken på bilene, men dro flere titalls mil. Kan selvfølgelig godt hende at de bare hopper over at de drar innom bensinstasjonen, men. - Hvis de hadde så store problemer med dårlig mottakelse/signal på walkie-talkie'ene, hvorfor brukte de ikke sambandet i panservognene? Radiosambandet i disse tanksene er jo svært sterke, og burde nå frem til personer de fleste steder rundt byen, om ikke lengre. Bare pirk sånn sett, men må da legge til at dette var en serie som gikk over alle mine forventninger! Utrolig bra. CGI blodet er fortsatt like teit, men overlever vel den. Endret 19. januar 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg liker innlegg som stiller spørsmål de selv besvarer. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Etter jeg så ferdig sesong 1 måtte jeg ha mer, så nå har jeg lest 40 eksemplarer av TWD-tegneserien. Elsker den og, men angrer kanskje litt ettersom jeg kan ha spoilet serien for meg selv. Synes likevel de to sporet ganske fort fra hverandre. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg synes det er merkelig at de tilsynelatende dør lett. Ett skudd i hodet, for så at hæren liksom skal ha blitt overmannet og etterlatt så mye utstyr. Men digger serien så langt, sett to episoder. Første episode var jævlig skitchy når han våknet opp og var på tur ut av sykehuset. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Har fulgt med på denne serien siden den kom ut, det er greit å slenge på en episode ut i uka men jeg følte ikke "SHIT! Nå er det tirsdag! Hjem å laste ned TWD!!" liksom. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 Nei, nå har serien aldri blitt sendt natt til tirsdager heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå