Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

La dere merke til bilen til Anne/Jadis var samme RV`en som Heath? Tilsier at der Rick kommer til å ende opp er også der han endte opp.

Angående hva AMC har annonsert og gjort i det siste: 

Rick Grimes kommer tilbake, men i egne tv-filmer på AMC. Han er tilsynelatende done som fast skuespiller på TWD. En av filmene etter planen skal starte produksjonen i 2019. Spent på hvordan det blir, siden det er meningen å utforske en ny "verden". 

AMC og produksjonselskapet til TWD har også gjort ganske store deals med Norman Reedus (Daryl) og Melissa McBride (Carol) om å forsette, men også i flere The Walking Dead-produksjoner enn bare hovedserien hvis det er ønsket. Avtalen med Danai Gurriera (Michonne) er visstnok i nærheten like stor også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

En stund? Har han ikke sluttet? Han kan jo selvsagt bli hyret inn igjen om en sesong eller to, men trur hvis han kommer tilbake så er det cameo.

Hva skjer med snakkende zombies? Det er krise.

Jeg klarer ikke å følge så godt med om dagen, men var ikke det en del av en drømmesekvens?

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å følge så godt med om dagen, men var ikke det en del av en drømmesekvens?

Nope. det var i teaseren på slutten. trur også de viste samme klippet i seasongens preview.

Trur kvaliteten uten rick synker men det gir de også vesentlig friere tøyler så kommer til å fortsette følge med i hvert fall ut sesongen.

Lenke til kommentar

Nope. det var i teaseren på slutten. trur også de viste samme klippet i seasongens preview.

Trur kvaliteten uten rick synker men det gir de også vesentlig friere tøyler så kommer til å fortsette følge med i hvert fall ut sesongen.

Ahh, fikk ikke med meg teaseren.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...