ReaveЯ Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 (endret) Morgan har vel gått over til Fear The Walking Dead da. Liksågreit egentlig.. Spent på hva som skjer videre. Merkelig at Negan FORTSATT lever.. ? Endret 19. april 2018 av VaporHead Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Hva blir egentlig greia.. Skal det bli Rick og Michone mot Maggie og Daryl? Virker nesten slik.. Blir litt dumt i så fall.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Moderatormelding Fjernet 2 innlegg i forbindelse med en spoiler fra tegneserien. Tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Ok. Visste ikke at det ikke var lov. Beklager. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Rick er ferdig etter neste sesong. Er dette begynnelsen på slutten? http://collider.com/andrew-lincoln-leaving-walking-dead-season-9/ Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 (endret) Nok en serie som burde lært av X-Files. Endret 29. mai 2018 av fo2re Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Trodde neste sesong var den siste? Uansett lite vits å fortsette etter sesong 9 nå.. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 like greit å runne av om Rick blir borte ja. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Endelig. The Walking Dead har gang på gang unngått å bli en skikkelig bra serie. Så mye potensiale, men så kjører de sesonger bygget opp på klisjeer og dårlig drama. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 (endret) Uten Rick så er det ikke vits å fortsette serien lenger enn nødvendig. Og det kommer fra en fan som har sett alle episoder og sesonger. Endret 1. juni 2018 av Mr supergomp Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Sesong ni snart. Noen som skal se på? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Blir nok siste sesongen jeg ser. Spent på hvor hardt serien vil kræsje og brenne etter at Rick er borte. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Kan hende jeg ser litt, men i så fall kun for å le av hvor dårlig det er. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Følger enda med, men interessen har helt klart minket de siste sesongene. Egentlig fra sesong 7 og utover. Før det var det bra. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 For min del, så løftet Jeffrey Dean Morgan sin fremstilling sv Negan serien mange hakk. Er dog svært skeptisk til fortsettelsen med han i fengsel.. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Fortsatt Fox som sender episoder hver mandag? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Fortsatt Fox som sender episoder hver mandag? Jepp. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 For min del, så løftet Jeffrey Dean Morgan sin fremstilling sv Negan serien mange hakk. Er dog svært skeptisk til fortsettelsen med han i fengsel.. Enig, synes serien har vært klart bedre med Negan enn alle de sesongene de bare loka rundt i skauen. Vet ikke om jeg fortsatt hadde sett på om det ikke var for han. Veldig underholdende fyr. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Tror folk misforsto meg litt. Jeffrey Dean Morgan som Negan er bare helt konge altså Mente mer at etter sesong 7 synes jeg generelt kvaliteten på episodene, skuespillet osv har blitt svakere. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Er en stor fan av Jeffrey Dean Morgan og er enig i at han har vært høydepunktet i TWD siden han kom inn. Serien som en helhet klarte aldri å få meg til å se siste sesong, men Negan har alltid vært rå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå