Uderzo Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Vært en ok sesong hittil, men skal ærlig innrømme at det blir godt med en slutt snart. At dette blir siste sesong er helt greit. Vart litt for lenge nå. Enkelte ting har vært litt overfladisk og sært. Dette er ikke siste sesong. Er planlagt sikkert 10-15 sesonger til. Dem har ingen planer om at dette skal ta slutt. Dette er bare en pause til neste år. Oisann, forveksla det med en helt annen serie Men stemmer det altså, at det skal vare helt ti 15? Det kan fort bli litt lenge.. Regner med folk som leser denne tråden er oppdatert på siste episode? Chandler Riggs har (ubevisst?) bekreftet at TWD går mot slutten. Jeg følger en walking dead spoilerside på Facebook. Tidligere i kveld ble det lagt ut et bilde av en mail han hadde sendt til admin (for at de ikke skulle avsløre noe fra kveldens episode. Skal ikke gi ut hele innholdet men "one of the last few seasons" var en av setningene som ble skrevet av Riggs selv. Det er heller tvilsomt at Riggs sitter med noe inside information, da slike ting sjelden deles med skuespillerne. Det er i beste fall snakk om en kvalifisert gjetning basert ting og tang han har plukket opp gjennom årene. TV-serien ligger langt etter tegneserien, så det mangler ikke på kildemateriale for mange sesonger til, selv om TV-serien skiller seg bare mer og mer fra tegneserien. Chandler Riggs er nok ikke den eneste skuespilleren som har lyst til å gjøre andre ting også, så det spørs om de klarer å holde på skuespillerne som er igjen lenge nok. Det er en veldig såpete serie, men det er ikke like enkelt å erstatte nøkkelroller tror jeg. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Denne sesongen var grei nok. Et par kjedelige episoder, men ellers mye action. Litt for lite Negan. Det største spørsmålet jeg sitter igjen med er hva i all verden problemet til Jadis er. Hvorfor snakker hun sånn? Mest irriterende seriefiguren på lenge. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Denne sesongen var grei nok. Et par kjedelige episoder, men ellers mye action. Litt for lite Negan. Det største spørsmålet jeg sitter igjen med er hva i all verden problemet til Jadis er. Hvorfor snakker hun sånn? Mest irriterende seriefiguren på lenge. Sesongen er heldigvis ikke ferdig enda. Bare en pause frem til februar. Og ja, Jadis er grusom å høre på. Håper noen snart setter fyr på søppeldynga deres. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Hva tenker dere om siste halvdel av sesong åtte? Hvordan går man videre fra Carls død? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Carl er en av de jeg ikke kommer til å savne.. Dog, han er mindre irriterende nå enn tidligere. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Har gitt opp The Walking Dead jeg, men morsomt å lese at Carl er død. Ble han zombie?Synes å ha lest at TWD er "Carl's historie" og rart at han dør da. Burde de ikke bygget videre på han? De forstår vel kanskje at serien er på vei ut og de ikke lever så lenge. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Carl er vel ikke helt død.. Men, han har blitt bitt.. Så, om det ikke skjer en banebrytende vending på akkurat det bittet der, så skal han være tilnærmet død. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Med mindre han er "kuren" og immun mot viruset. Det ville vært en kjip og lite kreativ sak Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Med mindre han er "kuren" og immun mot viruset. Det ville vært en kjip og lite kreativ sak Men det hadde også kanskje vært det eneste som faktisk kan pushe serien videre til å gi mening. At de går tilbake til å jobbe mot en løsning. Da tror jeg faktisk at jeg hadde skrudd på for å se på serien igjen. Føler ikke at jeg har mistet noe hittil i sesong 8. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Jepp. Men tviler på at Carl overlever dette. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 https://www.youtube.com/watch?v=Qh_kPQRg8ws Ikke så altfor lenge igjen nå 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 (endret) Noen som så episode 9 av sesong 8? Skal ikke avsløre noe av innholdet her i tilfelle noen enda ikke har sett den, men synes episoden var ganske bra laget. En av de bedre denne sesongen. Endret 27. februar 2018 av Gompemann Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Kjør på, avslør i vei. Denne tråden følger sendetiden i USA. De som går inn her før de har sett episoden kan skylde på seg selv. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Kjør på, avslør i vei. Denne tråden følger sendetiden i USA. De som går inn her før de har sett episoden kan skylde på seg selv. Har du sett den? Hva synes du om episoden? Jeg synes som nevnt at den var bra. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Den var helt grei synes jeg. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke følger så godt med, er litt lei. Er det bare meg eller starter hver tredje scene med dette trynet? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Hehe la merke til det ja. Tyder vel på at noe drastisk skjer på slutten av sesong åtte. Dør Michonne? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Helt grei episode. At Carl døde var jo trist, men å dekke en hel episode om hans død var kanskje litt i overkant. Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 (endret) Synes denne episoden var forholdsvis langdradd og rotete, regner med neste blir litt mer fast-paced. Vi har jo visst lenge at Carl var død, så klarte ikke å engasjere meg følelsesmessig i farvel-scenene. Den reaksjonen som var kom når han viste bittet for noen mnd siden, så ble ingen våt øyekrok av alt klisset i denne episoden - de scenene burde vært kjørt i samme episode som avsløringen av bittet synes jeg. Endret 28. februar 2018 av toth Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Kan virke som om Jadis og hennes søppeltilhengere snart er historie... Simon og noen andre "saviors" kommer på besøk til dynga om ikke lenge. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Ingen som ser på lenger? Synes dette var en brukbar halvsesong, men nå må de kvitte seg med Morgan snart. Mer irriterende fyr har jeg ikke sett på tv på lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå