Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)

Anbefalte innlegg

Liker Negan. Eneste grunnen til at jeg fortsatt gidder å se på. 

Man ser veldig tydelig at lucille er en forlengelse av hans penis, og når han lar andre holde den og viser ryggen til dem (han har gjort det med både rick og carl) så gjør han det for å vise dominanse, typ ''jeg er så stor og slem at du tør faen meg ikke''. Er også en fin måte å finne ut av om du kan stole på at du har skremt vettet ut av dem. Håper rick slutter å være en så stor fitte, nå som Negan har vist at han har null problemer med å gjøre akkurat hva han vil med familien hans.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I det minste har Negan en form for kode inntak med at han drepte han jævla feigingen Spencer.

Ikke det at hatet Spencer hadde mot Rick var uforståelig, men slik vi ser det så er det stor grunn å tro at Alexandria hadde vært tatt ut og innbyggerne drept med en gang Wolfes`ene tilbake i sesong 6 hadde funnet stedet (som de ville ha gjort, før eller siden).

Ifølge episoden er det nå 14 av 40 gjenlevende. Nesten alle er Rick & Co. Eller var det bare 14 av de som var der før Rick & Co? Ble litt usikker. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Herregud så ujevn denne halvsesongen har vært. Skikkelig sterk åpning, så en episode om Morgan og Carol (som jeg bryr meg fint lite om) som møter en ny tulling som vi ikke har hørt noe om siden. Deretter noen bra episoder om Negan igjen, en helt grei episode om Hilltop som slutta med en cliffhanger, men som ikke ble fulgt opp før etter den kjedelige episoden om Tara og jungeldamene. Er så glad for at jeg sparer opp disse episodene og ikke ser den hver uke.

Synes dette er den beste sesongen på lenge. Siden før "the governor" sesongene vil jeg påstå.

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Blir spennende å se hva de gjør med Eugene. Blir nok tatt vare på, mot evig jobb med å lage kuler...

Eugene var jo klar på at man ikke klarer å løse noe med enkelt kuler, regnet derfor med at han skulle lage en bombe.

Nå som han blir tatt med inn i "hjertet" av leieren, så kan han jo lage en bombe rett foran nesen deres og sprenge hele leieren.

Lenke til kommentar

Litt trasig at Carl dro for å drepe Negan, og gjennom episoden hadde han 39 sjanser til å klubbe til ham med Lucille bakfra eller dytte ham ned fra catwalken, men lot være..

Nå er jo Negan omtrent dobbelt så stor og dobbelt så slem som Carl. Så det er vel ikke så rart.

Han kom for å drepe, men avsto fra en haug sjanser til å gjøre det, det er ganske rart. Han bar Lucille store deler av episoden, og ofte mens Negan hadde ryggen til og de sågar var alene. Ett kraftig swing med balltreet hadde vært tilstrekkelig til å få inn to slag til, og vips var Negan død.

Det er langt, langt enklere psykisk å skyte noen med et gevær en å klubbe de i hjel med et balltre.
Lenke til kommentar

Var god den, men må si jeg mister oversikten når nye episoder kom?

Da det var mye repriser i januar fra sist gang.

Var det på mandag kveld de nye episodene kom? Da jeg vet ikke alltid ukesarkiv funger.

Da jeg ser ofte dagen etterpå.

Så godt mulig jeg har mistet en episode jeg ikke fant.

Syns det virket litt ukart hvorfor han smilet enten for virket ut som negian sin gjeng.

Ikke godt å si før neste gang. Fikk desverre ikke sett hele intervju med walking dead sitt team.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Nye episoder kommer natt til mandag (sendes vel rundt 3-4 tiden på natten for oss). Før brukte jeg å se de i løpet av mandagen, men i de siste sesongene så har jeg såvidt rukket å se de før neste episode er ute. Nå for to dager siden så var det S07E09 som ble sendt. Den før der igjen var i midten av desember.

Denne episoden likte jeg da og var ganske lett å komme igjennom!

Lenke til kommentar

Hva synes folk om siste episoden (S07E09)?

Likte den veldig godt. Kul scene den på motorveien, samt smilet til Rick på slutten var kult. Nå har han funnet en ny "hær" å ta med mot Negan tenker jeg :D.

Veldig enig i det du skrev her. Blir spennende å se om de kommer overens med den nye gjengen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...